Appiukon C5 II pullautti hydenesteet ulos ja laski itsensä alas.
Nostelin autoa sen verran ja ryömiskelin sateessa ja öljylammikossa ja kurkistelin sen verran että luulisin vuodon tulleen oikeanpuoleisen takajousituksen ja keskimmäisen takapallon välisestä putkesta.
En tiedä näkyykö kuva liitteenä mutta ainakin yritän sellaisen laittaa.
Onnistuuko tuon vaihto tavan immeiseltä vai pitääkö tuo laite kiikuttaa johonkin asiantuntevaan huoltoon?
Jos onnistuu, mitä erikoista tuossa pitäisi tietää, tai tarvitseeko tuossa jotain erityiskaluja?
BX:ään kyllä viime vuosituhannella vaihtelin varmaan n. 100 metriä putkia ja letkuja mutta tuo C5 II lienee tehty tavantallaajalle jotenkin vaikeammaksi?
Mitä nestettä tuon ikäisen hydesitikkaan pitää lisätä kun ei tuo valunut töhnä aikanaa samalta näyttänyt kuin vihreä löhmi BX:ssä muinaisina aikoina? Omistajan ohjekirjassa varoitellaan ettei sitäkään pitäisi itse mennä tekemään, pitääkö tämä paikkansa? Vuotokohdan varmistuskaan ei oikein onnistu, ennen kuin nestettä lisää, vai onko asiantuntijoiden analyysi kuvasta "varma"?
Kiitoksia vastauksista etukäteen näihin varmaankin tyhmiltä tuntuviin kysymyksiin. Ilmeisesti tullut liian pitkään viihdyttyä nyt vain rautajousisten sitikoitten parissa kun ei perusasiatkaan enää luonnistu.
