Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 5/5 [ 105 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Citikoiden vakuutukset
ViestiLähetetty: 07.01.2014 22:53 

Toi POP juttu on outo, meillä meni molemmat xantiat ko. firmaan. Pojalle lasku tuli (uusi vakuutus)ja oli luvattu. Mulle ei ole edes laskua vielä tullut vaikka pari kuukautta siiten homma laitettu tulille. LähiTapiola jo palautti aiemman vakuutuksen rahatkin.
Täytyykin olla tarkkana, POP sivulla vakuutus näkyy

MUOKS: liikennevakuutus 70% bonuksella:

POP Henkilöauto Liikennevakuutus
Citroen XANTIA 1.8, XXX-YYY
Turvat
Liikennevakuutus
Omavastuu
Vakuutusmaksu 166,90 €/vuosi
Maksuerät Maksu 1 erässä vuosittain

Poissa

ViestiLähetetty: 19.05.2014 18:23 
Käyttäjän avatar

Zafira tuuppasi c6 perään ja vastapuolella oli pop vakuutus. Kyllä on ihme vääntöä korjauskulujen ja sijaisautojärjestelyn kanssa. Suosittelen välttämään ko lafkaa vaikka olisi kuinka halpa ;)

GS break 1015 Convertisseur 1972 Jaune Primevere
CX25TRI break serie1 1985 Bleu Romantique
C6 3.0HDi exclusive 2010 Gris Thorium
MB C43 AMG Touring 2017

Volvo Amazon P220 Herrgårdsvagn 1969
Poissa

ViestiLähetetty: 19.05.2014 23:10 

Hintoja en ole suuremmin vertaillut, mutta alkaa tuskastuttamaan erään pankin kiinteistössä majailevan vakuutusyhtiön kanssa. Minulla on 4 autoa nimissä, kahteen 70 bonusta ja yhteen 15. Näitä sitten siirtelen sen mukaan, mitkä autoista on liikenteessä.

Maaliskuun lopulla kävin taas kerran siirtämässä bonuksia eli BX:ssä olleet 70 halusin XM:ään ja XM:stä 15 BX:ään. Eli suoraan vaan autojen bonukset päittäin vaihtaen. Seuraavassa laskussa 70 bonusta oli edelleen BX:ssä ja XM:n kohdalla 15 bonusta oli tippunut 10 bonukseen. Tätä sitten menin oikaisemaan ja kun jonottelun jälkeen (asiointi edellyttää oikeasti ajan varaamista etukäteen tai sitten puolen tunnin jonotusta) pääsin asioimaan niin yhdessä hämmästeltiin, että kyllähän asiakas vaikuttaisi olevan oikeassa ja korjaamme asian - soitamme sitten kun asia selvä. No eihän sieltä mitään soittoa tullut vaan odottelun jälkeen uusi korjattu lasku.

Viikko sitten tuli uudet laskut ja bonukset oli siirtyneet, mutta edelleen toisessa autossa oli vain 10 bonusta vaikka 15 siinä on ollut jo viime kesänä. Tänään taas uudelleen jonottamaan ja kuuntelemaan virkailijan valitusta, että kyllähän täällä näkyy, että olis ollut joskus 15 bonusta mutta kone kertoo, että vasta kesäkuussa ne olis nousemassa 15 bonukseen. Eikä me täällä voida tehdä asialle mitään - pitää ihan Helsingissä asti asia tutkia ja ratkaista jos kerran olette sitä mieltä, että teillä pitäisi olla 15 bonusta.

Tällä kertaa 3. kerta jonotellen yhtiöön ihan vaan bonusten siirron takia. Eikä ole tainnut viimeisten 5 vuoden aikana bonusten siirto sujua yhdellä kerralla onnistua kuin pari kertaa ja tämän teen kuitenkin vähintään kaksi kertaa vuodessa talviseisonnan takia. Rupeaa väsyttämään tää jonottaminen ja ajan haaskuu yhtiön mokien selvittämisiin. Ihan kaikkia vakuutuksia ei poiskaan voi siirtää kun oon joskus vahingossa saanut kohtuuhintaisen osakaskon hinausvakuutuksineen tuohon 48 -vuotiaaseen aaltopeltiin - joku virhe jossain vaiheessa vakuutusten myöntämisehdoissa :D

.~___~.
{[___]}
{°/^\°}
{/_^_\}

"Hyviä on vähän, pahoja vielä vähemmän, mutta meitä siunatusti hulluja laskematon määrä" - Aapeli.
HY, C5 2.2 hdi Break, BX GT, Berlingo, BX Van "GT", B11 proj. ja C4 2.0 16V:n yksinhuoltajuus
Poissa

ViestiLähetetty: 19.05.2014 23:33 

Vähän samantapaisia kokemuksia täälläkin. Mulla on kolme autoa, yhdessä bonuksia 45 ja kahdessa 15 (mulla on ollut oma auto niin vähän aikaa vasta). Meillä oli talvella vain mun auto käytössä ja miehen bonukset siirrettiin siksi aikaa mulle. Kun Vani otettiin taas käyttöön annoin lainassa olleeet bonukset takaisin, ja pyysin siirtämään mun korkeimmat bonukset käytössä olevaan autooni. Kun paperit tuli, mun käytössä olevassa autossa oli bonukset 15 %, samoin toisesssa ja kolmannessa ei mitään. Soitin ja asia luvattiin korjata, seuraavaksi käytössä olevassa autossa oli 45 %, yhdessä 15 ja yhdessä taaskaan ei mitään. Vasta parin viestin ja parin puhelun jälkeen ne kadonneet bonukset löytyi ja kaikki oli kunnossa. Selityksenä oli "kun te teette noita muutoksia"...

Poissa

ViestiLähetetty: 20.05.2014 22:41 

Joo. Joka kerralla kun bonusten kanssa tappelen, saan saman kommentin: " Olikos tää se tapaus, jossa bonuksia on siirrelty monta kertaa..."
Yhden ainoan kerran olen tavannut virkailijan joka oli samaa mieltä kanssani eli vaihdan bonikset vaikka yhden päivän vuoksi jos minua huvittaa koska en halua maksaa yhtään ylimääräistä vain sen takia, että se on vakuutusyhtiölle niin hankalaa.

.~___~.
{[___]}
{°/^\°}
{/_^_\}

"Hyviä on vähän, pahoja vielä vähemmän, mutta meitä siunatusti hulluja laskematon määrä" - Aapeli.
HY, C5 2.2 hdi Break, BX GT, Berlingo, BX Van "GT", B11 proj. ja C4 2.0 16V:n yksinhuoltajuus
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 5/5 [ 105 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5