Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Dieseliä
ViestiLähetetty: 05.06.2014 20:27 

:cry

: Olen vuoden päivät ajellu -93 mallin Xantialla johon laitoin putkirikon jälkeen säiliöön 3 litraa dieseliä.
Nyt pitäisi lisätä. mitähän tuonne nyt laittaisi.
Vinkkejä, olisko Neste 32 hyvä?

Ei oo riemulla rajjaa kun xantialla ajjaa!!
Poissa

Viestin otsikko: Re: Dieseliä
ViestiLähetetty: 05.06.2014 21:45 

Eiköhän se diesel ole siellä jo puhdistustehtävänsä tehnyt ja sinne voisi vaihtaa nesteet kokonaan eikä lisäillä. Ja ehkä vähän tutkia, miksi pitäisi lisätä eli mistä vuotaa? Vaihto ei kovin tuskainen toimenpide ole. Sen säiliön saa kyllä taiteiltua pois, tyhjennettyä sekä pestyä suodattimet ja säiliön vaikka bensalla. Tämän jälkeen uudet nesteet ja jarrujen ilmaus. En ota kantaa siihen, mitä nestettä kannattaa tilalle laittaa - itse suosin alkuperäistä LHM:ää. Nesteiden vaihdosta varmaan löytyy seikkaperäisempiä ohjeita haulla.

.~___~.
{[___]}
{°/^\°}
{/_^_\}

"Hyviä on vähän, pahoja vielä vähemmän, mutta meitä siunatusti hulluja laskematon määrä" - Aapeli.
HY, C5 2.2 hdi Break, BX GT, Berlingo, BX Van "GT", B11 proj. ja C4 2.0 16V:n yksinhuoltajuus
Poissa

Viestin otsikko: Re: Dieseliä
ViestiLähetetty: 05.06.2014 22:51 

Heracleum kirjoitti:
...mitähän tuonne nyt laittaisi.
Vinkkejä, olisko Neste 32 hyvä?

Ei. Missään tapauksessa ei. Liian jäykkää. Jotenkin Neste Hydrauli 22 kesällä käy, mutta mieluummin kokovuotiseksi Neste Hydrauli 15 Super. Sitä olen BX:ssiä käyttänyt jo toistakymmentä vuotta. Niin ja tietenkin LHM, jos nyt siitä haluaa maksaa.

Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ]