|
Kirjoittaja |
Viesti |
Croisette
|
Viestin otsikko: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 28.05.2014 01:46 |
|
Tervehdys Kesä lähestyy kovaa tahtia, ja AC ry:n päätapahtumakin on jo ihan kohta, eli 6.-8. kesäkuuta. Tapahtuma pidetään Sastamalassa, hotelli Ellivuoressa, osoite Ellivuorentie 131, 38130 Ellivuori. Tapahtuman esite: http://www.citroenkerho.fi/pdf/ellivuori_2014.pdfPaikalle voi saapua jo perjantaina iltapäivällä, itse olen paikalla viimeistään klo 15.00. Majoitusvaraukset tulee tehdä suoraan Hotellilta: 010 8351 900, hotelli@ellivuori.fi . Asuntoautoissa tai vaunuissa majoittuvat varaavat paikan hotellin ihan vieressä olevalta vuoricaravan-alueelta: 050-441 4180, myynti@vuoricaravan.fi. Lauantaina noin puolenpäivän aikaan kokoamme autoista mahdollisimman kattavan valikoiman eri malleja hotellin rannanpuoleiselle pihalle, jotta saamme kuvat Auto-Bonin Voila-lehteen  . Hotellin piha-alueella on mahdollisuus majoittua myös teltassa, teltassa majoittujien hinnan kerron myöhemmin, tämä vaihtoehto kun tuli tietoon vasta ihan hiljan. Caravan-alueella ei ole teltassa majoittuminen mahdollista. Lauantaina on illan vietto rannan savusaunalla, noin klo 18 alkaen. Silloin pidetään arpajaiset ja pientä muutakin kisailua. Jos on kysyttävää niin minulle voi soittaa, tai laittaa postia: Matti Hiltunen, 040-532 0705, matti.hiltunen@citroenkerho.fi
|
|
|
|
 |
Croisette
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 28.05.2014 02:11 |
|
Lisään vielä, että Lauantaina noin 14-16 välillä on kerhon jäsenille tarjolla edullinen puffet-lounas, eli 5e per henkilö, lapset alle 12v ilmaiseksi.
|
|
|
|
 |
niko
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 28.05.2014 08:05 |
|
Satunnaiset vierailijat voinevat poiketa paikalla kaikkina päivinä haluamanaan ajankohtana?
// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti # 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
|
|
|
|
 |
Hessu
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 28.05.2014 08:24 |
|
Hienoa! Varmasti tullaan paikalle, ehkä jopa molempina päivinä.
Have more than you show, speak less than you know.
|
|
|
|
 |
Croisette
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 28.05.2014 19:16 |
|
Tänään sain s-postissa tiedon telttailijoiden hinnasta. Hotellin palvelut sisältyy telttailevillekin  . 20,00 EUR / henkilö / yö, sisältäen telttapaikan, buffetaamiaisen hotellilla, iltasaunat klo 17-21:00 ja uima-altaan sekä suihkujen käytön niiden aukioloaikoina.
|
|
|
|
 |
Croisette
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 28.05.2014 19:22 |
|
niko kirjoitti: Satunnaiset vierailijat voinevat poiketa paikalla kaikkina päivinä haluamanaan ajankohtana? Tottahan toki paikalla voi poiketa ihan milloin vaan, ja mitään tapahtumamaksua ei ole.
|
|
|
|
 |
cxt2
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 31.05.2014 07:46 |
|
Tulossa ollaan. Aikataulun saapumiselle tulee antaa toi ansiotyö  Toivottavasti jo perjantaina pääsen paikalle.
|
|
|
|
 |
vinosilmä
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 03.06.2014 21:29 |
|
Kyllä tullaan ja mukana tulee myös hienoja arvontapalkintoja Lahdesta olevasta autokorjaamosta...
|
|
|
|
 |
K0SSU
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 05.06.2014 20:50 |
|
Onko todellakin näin, että ketään muuta Tamperelaista Croisetten lisäksi ei ole mukana tapahtuman järjestelyissä Olen kuullut huhuja, että jostain muualta (esim. PäHä:n alueelta) olisi tulossa apuvoimia tapahtuman järjestelyyn. Olen tulossa tapahtumaan, ja jos minut nakitetaan portille, en todellakaan päästää ketään Tre:laista alueelle jos eivät ole suostuvaisia astumaan tilalleni 
2xHY, 3xDyane, 2xBX, Acadiane, C4, C5
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 05.06.2014 21:34 |
|
ACry Turku on ilman muuta mukana järjestelyissä jos ei sitten kaikki pihan Citikat mee yhteistuumin lakkoon!
|
|
|
|
 |
Croisette
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 05.06.2014 22:41 |
|
K0SSU kirjoitti: Onko todellakin näin, että ketään muuta Tamperelaista Croisetten lisäksi ei ole mukana tapahtuman järjestelyissä Olen kuullut huhuja, että jostain muualta (esim. PäHä:n alueelta) olisi tulossa apuvoimia tapahtuman järjestelyyn. Olen tulossa tapahtumaan, ja jos minut nakitetaan portille, en todellakaan päästää ketään Tre:laista alueelle jos eivät ole suostuvaisia astumaan tilalleni  Noh eihän meitä varsinaisesti Tampereelta ole muita, niin pitää lähikunnista muutama haalia, mutta valitettavasti asia on niin, että aktiivijäseniä ei juuri ole  . Ymmärrän toki asian hyvin, sillä tapahtuman järjestäjät saa aina vaan negatiivista palautetta, mutta siihen on jo totuttu, ja ei se haittaa  . Tapahtumasta tulee sellainen kun sattuu tulemaan, en kanna kovasti huolta, ja palautteet saa kertoa mulle mieluusti ihan kasvotusten, Mä kyl tiedän, että monta asiaa jäi hoitamatta, mutta C'est la vie  .
|
|
|
|
 |
black_van
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 06.06.2014 00:02 |
|
Tulossa ollaan aikaisin la aamuna jeesaamaan teltan pystytyksessä ja tarvittaessa muussakin. Ei hätä ole tämännäköinen vaikkei aktiiveja löydykään Tampereen seudulta.
Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 06.06.2014 00:38 |
|
Kyllähän me nyt yksi Kesätapahtuma Matin apuna saada järjestettyä! Paikalle tullaan vaikka sit vääränvärisellä!
|
|
|
|
 |
niko
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 06.06.2014 07:23 |
|
K0SSU kirjoitti: Olen tulossa tapahtumaan, ja jos minut nakitetaan portille, en todellakaan päästää ketään Tre:laista alueelle jos eivät ole suostuvaisia astumaan tilalleni  En mä yleensä nettinarisijoista välitä, mutta täytyy varmaan Matille soitella vaikka ennen kun on lähdössä, niin ei tule turhaa lenkkiä, jos ei sisään pääsekään.
// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti # 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
|
|
|
|
 |
black_van
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 06.06.2014 08:07 |
|
Ei tuo Kossun kommentti suinkaan narinaa ole,vaan ihan asiasta kommentoi. Missä on tosiaan Tampereen seudun harrastajat kun eivät ainakaan suvaitse auttaa tapahtuman järjestelyissä. Mattiko on tosiaan ainoa Tampereen edustaja?????
|
|
|
|
 |
niko
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 06.06.2014 08:16 |
|
black_van kirjoitti: Missä on tosiaan Tampereen seudun harrastajat kun eivät ainakaan suvaitse auttaa tapahtuman järjestelyissä. Mun mielestä Matti on se, jonka kuuluu kommentoida, onko hän saanut kaiken sen avun, mitä on pyytänyt. Suoraan sanoen vähän vituttaa, että täällä asiasta näin huudellaan.
|
|
|
|
 |
black_van
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 06.06.2014 08:38 |
|
niko kirjoitti: black_van kirjoitti: Missä on tosiaan Tampereen seudun harrastajat kun eivät ainakaan suvaitse auttaa tapahtuman järjestelyissä. Mun mielestä Matti on se, jonka kuuluu kommentoida, onko hän saanut kaiken sen avun, mitä on pyytänyt. Suoraan sanoen vähän vituttaa, että täällä asiasta näin huudellaan. Tarviiko sitä erikseen pyytää? Ei tuo ole kuitenkaan yhden miehen show vaan Tampereen seudun citroen harrastajien järjestämä tapahtuma. No mutta eiköhän kaikki suju talkoolaisten pulasta huolimatta. Mukava tapahtuma tulossa
|
|
|
|
 |
niko
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 07.06.2014 16:10 |
|
Kiitokset järjestelijöille ja kanssahulluille. Mukavastihan oli porukkaa paikalla. Näin pitkänmatkalaisina jouduimme poistumaan paikalta jo nyt, eli hallituksen puheenjohtajalla oli muita menoja ehtoolla.
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 08.06.2014 16:29 |
|
Onnistunut Kesätapahtuma takana ja MK ja mein uusin jälleen turvallisesti kotona. MK:n etupyöräkään ei kuumennut enää paluumatkalla. Kiitos järjestävälle taholle ja kaikille apuna olleille sekä tietenkin kaikille tapahtumaan osallistuneille. Ensi vuonna taas jossain...
|
|
|
|
 |
BXboy89
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 08.06.2014 20:16 |
|
Ei paha, ei paha. Telttakin saatiin pystyyn.  Vähän tuollainen hotellimaisema on hassu kesätapahtuman paikaksi, korostan sanaa kesä. Kesällähän pitää kukkua käen kanssa kilpaa yössä järven rannalla ja katsella kun joutsenet, korostan sanaa laulujoutsenet parittelevat. Ymmärrän kyllä äärimmäisen hyvin ettei tuon savusaunan hinnalla kahta yötä siellä vietetty. Sauna olikin sitten kyllä mahtava. Kotimatkalla tuli ajettua DS3 Cabrio. Menis se kakkosautona muutamalla pienellä parannuksella. Tosin olen menettämässä viimeisenkin ymmärryksen siihen miksi kukaan tahtoisi vatkata jotain kepukkaa ja pumpata ylimääräisiä polkimia ajaessaan? Keppivaihde siis sopii raskaaseen kalustoon tai urheiluautoon, nykyään ei ehkä enää edes niihin. Loppumatkakin sujui miten sujui, mitä nyt sata metriä ennen maalia mopopoika suoritti yhdynnän DSuperin takapuskurin kanssa, onneksi tuo ei ihan priima ollut ennenkään. Vauriotkin olivat lähinnä henkisiä ja enimmäkseen toisen osapuolen. Kiitos Matti, ACry, kiitos minä ja miksei te muutkin. Ensi kesänä taas. 
Dee Schneider ja Tepsu
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 08.06.2014 22:06 |
|
BXboy89 kirjoitti: Kiitos Matti, ACry, kiitos minä...
no hitto, tämä unohtui! Siis kiitos Minä! 
|
|
|
|
 |
Croisette
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 08.06.2014 22:18 |
|
Jeps tapahtuma on ohitse, ja kaikki meni melko hyvin ainakin omasta mielestä  . Erittäin suuri kiitos kaikille tapahtuman asioissa avustaneille, heitä oli useita, joka on aina mukava todeta  Kari ja Lemon erityisesti auttoivat kovasti, eli erityiskiitos sinne suuntaan  . Teltta saatiin pystyyn ja purettuakin tosi nopeesti, ja sääennusteet piti paikkansa, eli lauantaina oli sadekuuro, jolloin kerhon teltta oli todellakin tarpeen  . Käviöitä oli hiukan vähemmän kuin odotin, mutta melko hyvin silti  .
|
|
|
|
 |
Jehudi
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 08.06.2014 22:23 |
|
Kiitos hyvästä tapahtumasta! Järjestäjä oli osannut tilata hyvän sään muiden hienojen puitteidein lisäksi, joten erittäin onnistut tapahtuma. Meiltä loppui kunto rupatella myöh.. eikun aikaseen aamutunneille asti, mutta emme anna sen haitata. Paluumatka sujui myös hienosti vähän koukkien geokätköjen perästä, joten matka-aika venähti liki 9 h mittaiseksi. Nyt kotona aavistuksen väsyneenä mutta onnellisena.
"Normaalia, mutta ei tämän ikäiselle..." Onko millään enää mitään väliä?
|
|
|
|
 |
Odyssee
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 10.06.2014 10:21 |
|
Lauantaina paikalla, hyvä tapahtuma. Kiitos järjestäneille!Pari kuvaa.
Liitteet: |

DSC02839 (Small).JPG [ 98.48 KiB | Katsottu 17973 kertaa ]
|

DSC02837 (Small).JPG [ 100.94 KiB | Katsottu 17973 kertaa ]
|
xantia break hdi -00, bfg 1300 -83
|
|
|
|
 |
vinosilmä
|
Viestin otsikko: Re: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014 Lähetetty: 10.06.2014 21:12 |
|
Ei voi moittia mitään mistään, hyvä oli tapahtuma ja apuja tuli monilta kanssaharrastajilta ympäri maakuntia, croisette vei tapahtuman hyvin läpi vaikka aikaa oli turhan vähän valmistautua, kun tämä tuli vähän nopeasti eteen, kiitos kaikille ja mukavaa oli tavata sitikkakuskeja taas näissä merkeissä, nähdään taas tulevissa tapahtumissa.
T:sinitakkinen miäs
|
|
|
|
 |
|
|