Tunnepohjalta sanoisin että samalla koodilla olevan koneen voisi ottaa vaikka eri automallista ja vielä vaikka pösöstäkin, mutta mitään varmaa tietoa ei minulla ole ja joku kai ainakin valitteli ongelmia Xsaran laatikkoa Xantiaan sovitellessa(tai toisinpäin).
En keksi miksi Berlinessä ja Breakissa olisi moottorissa/keulassa eroa, mutta tuskin ihan varmaksi voi sanoa kuin vertailemalla kummankin auton lohkon, kampiakselin, kiinnikkeiden, vauhtipyörän, vetolevyn... tarpeelliset osanumerot vaikka
http://service.citroen.com:ssa (ehkä nykyään siihen voi jo rekisteröityä ilman ALV/Y-tunnustakin? vaikka kertoo olevansa Suomesta, ennen piti esim. väittää olevansa EU:n ulkopuolelta tms. ...)
RFN ja RFJ koneiden välillä taas lienee erona ainakin kampiakselikin, yhtä hyvin voi lohkovalussakin olla eroja ja erilaiset kiinnitykset ja kierteytetyt pultinpaikat? (Kampiakselissa ainakin hammasrattaan keskipultti vs. pultit ja ei kiilaa vs. kiila)