Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: R.I.P Hydejousitus 1955-2014
ViestiLähetetty: 25.07.2014 22:49 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1203
Paikkakunta: Ilmajoki

Profiili WWW
JCB miehet on noita paineistuttanutkin, samoin lakaisinkonefirmat.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: R.I.P Hydejousitus 1955-2014
ViestiLähetetty: 26.07.2014 08:51 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4073
Paikkakunta: Eteläkärki
Exclusive kirjoitti:
Ja JCB Fastracissa:
Halpoja osia:
ebay :shock:
Ihan normaali hinta tuolle osalle lisättynä JCB:n osuudella (=varastointikulut, kate ym)

Citroenin varaosana:
BX: 236,00€,
XM: 252,00€
Xantia vivustoineen 345,00€



"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: R.I.P Hydejousitus 1955-2014
ViestiLähetetty: 28.07.2014 09:33 
Käyttäjän avatar

Viestit: 38
Paikkakunta: Huittinen

Profiili WWW
Valitettavan selkeitä viitteitä on ollut siitä, ettei kaasunestejousia tulevaisuuden malleissa enää nähdä. Mutta tuskin ihan vielä tähän vuoteen loppuu. Vastahan tuli myyntiin C5 CrossTourer, jossa Citikka pitkästä aikaa korostaa Hydractive 3+ kaasunestejousituksen etuja. Muutoin aika vaisusti mehujousia on pidetty markkinavalttina mainonnassa. Toivon menestystä CrossTourerille. C5:n myynti on ollut kovin pientä viime aikoina.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: R.I.P Hydejousitus 1955-2014
ViestiLähetetty: 28.07.2014 09:51 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1940
Paikkakunta: Helsinki
No jos rehellisesti puhutaan, niin ei se allekirjoittaneellekaan hyde ole se itsetarkoitus :oops: Lähinnä se toiminto mitä tuolta haluan on auton maavaran säätö, sillä sitä tulee kuitenkin ajeltua vähän jos jonkinlaisilla alustoilla, motarista mökkipolkuun, talven haasteista nyt vielä puhumattakaan. Tuo jousitusmukavuus tulee tärkeydessä sitten vasta kakkosena, enkä myöskään halua mitään kivirekimäistä muka-maasturia alleni - sitäpaitsi siitä puuttuu tuo alustan säätäminen alas. Eikä ole mitenkään pahitteeksi että autolla ei ihan hirveästi tuota ikääkään ole = uudehko on siis se tärkeys nro 3. Ja kun nämä halut sitten kiedotaan lompakolle sopivaan hintalappuun, niin aika vähiin nuo vaihtoehdot kyllä menee => C5 X7 on valintani ja pirun tyytyväinen olen tuohon ollut 8-)

Mikä on se ed. kriteerit täyttävä valintani sitten joskus tuon X7:n jälkeen, who knows. Ehkä se on vain uudempi vuosimalli ;)



Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Weinsberg CaraOne 550 UK -24
Suzuki GSF1250SA GT Bandit -08
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: