^samaa mieltä ealabin kanssa, eli vetokäämi maadoittuu hiilien (ja roottorin) kautta, tuossa joku kaaviokin aiheesta:
http://www.picoauto.com/tutorials/ferra ... ics_2.html (Paksummalla johdolla piirretty Pull-In coil on vetokäämi)
Yleensä solenoidi naksuu pitokäämilläkin? vaikka hiilet loppu tai jumissa, mutta starttaa vasta kun vaikka taputtaa vasaralla startin kylkeen
Ylimenovastus ja kuumeneminen on saattanut hävittää kommutaattorin juotostinaukset käämilankoihin taivaan tuuliin, eli ne kannattaa tarkistaa myös jos mietii pelkkää putsausta ja uusia hiiliä, mutta jos uusia/tehdaskunnostettuja saa noin edukkaasti, niin tuskin kannattaa edes miettiä - ilmeisesti kuvan perusteella uuteen jo päädyttykin?
Lisätään irroitettaviin asioihin tietysti vielä akun kenkä, kun en siitä havainnut mainintaa...