|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Keuhko
|
Viestin otsikko: Visa GT Lähetetty: 31.07.2014 21:04 |
Viestit: 16
|
Jees, eli tuli tuossa kuukausi takaperin haettua Pete H:lta Citroen Visa GT jonka laiton ajattelin tässä lähiaikoina aloittaa mutta ensin tarvis vähä apuja sen historian selvityksessä, minkään näkösiä papereita tai muutakaan kirjallisuutta ei nimittäin mukana tullut. Eli jos joku tietää mitään hopean värisestä, EIJ-736 rekisteritunnuksen omaavasta Visa GTstä tai omaa jonkun näkösiä papereita kyseiseen kikottimeen, informaatio on enemmän kuin tervetullutta 
|
|
|
|
 |
|
Kaapelimies
|
Viestin otsikko: Re: Visa GT Lähetetty: 31.07.2014 21:07 |
Viestit: 2650 Paikkakunta: Päijät-Häme
|
2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
|
|
|
|
 |
|
Keuhko
|
Viestin otsikko: Re: Visa GT Lähetetty: 31.07.2014 21:15 |
Viestit: 16
|
Tiedossa on kaikki asiat mitä trafikin tietää, auto on viimeksi katsastettu turkulaisen rouvan toimesta vuonna 2001, pudonnut rekisteristä 2003 ja rouva on ilmoittanut Trafille myyneensä ajoneuvon. Ja tähän historian tiedot Visasta loppuvatkin. Eli tästä lähdetään 
|
|
|
|
 |
|
jptcool
|
Viestin otsikko: Re: Visa GT Lähetetty: 01.08.2014 01:39 |
Viestit: 1724 Paikkakunta: Parainen
|
|
Se on meikäläisen vanha pirssi. Ostin sen konevikaisena joskus 90-luvun alkupuolella. Yksi sylinteriputki oli halki. Vaihdettiin jostain Volvon koneesta peräisin ollut putkimäntä pari tilalle ja uusi kytkin, niin ja kaasarit vaihdettiin TRS:n yhteen kakskurkkuiseen, kun ei niitä tuplia saanut pysymään balanssissa kuin korttelin verran kerrallaan. Vaimo ajeli sillä pari vuotta ja sitten se vaihdettiin Bx Vaniin. Vanin ex omistajatar ajeli ja korjautti Visaa oman aikansa kunnes pinna paloi bränikän pakoputken katketessa pakosarjan liitoslaipasta. Eukko soitti, että tulenko hakemaan Visan pois, ei maksa mitään. Hain pois ja siitä lähtien se seisoi verstaani pihassa, kunnes eräs nimeltä mainitsematon Keuruulainen armahti ja haki raadon pois. Meni hankintahintaan, eikä mennytkään, minähän sain siitä pullon Jägermeisteria, muistelen sitä lämmöllä vieläkin, siis sitä pulloa ( terveiset Keurusselän rantaan). Tästä voi myöhempien aikojen Visanvirittäjät jatkaa karmaisevaa tarinaa.
Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
|
|
|
|
 |
|
Pete H
|
Viestin otsikko: Re: Visa GT Lähetetty: 01.08.2014 13:44 |
Viestit: 923 Paikkakunta: Etelä-Savo
|
|
Hain tuon pelin Keuruulta, kun GT on niin hieno. Kone kilahti, ennenkuin liikkeelle päästiinkään. No, kauppaan kuului toinen kone, joka pojan kanssa haettiin. Kaverin kanssa uudet kiinnikkeet ja nyt siis uudessa osoitteessa. Jäi pahasti vaiheeseen minusta riippumattomista syistä. Hieno projekti kyllä.
Muista hymyillä, Pete 040-7334478
|
|
|
|
 |
|
Cituning
|
Viestin otsikko: Re: Visa GT Lähetetty: 13.08.2014 22:37 |
Viestit: 699 Paikkakunta: Keuruu
|
Jep, minulla tuo oli ennen Pete H:ta ja siinä vaiheessa kauppaa luovutin myös rekisteriotteen, sekä tuon jptcoolin mainitseman "eukon" allekirjoituksella ja päivämäärällä varustettu luovari (rek.otteen kakkososa). En tehnyt pirssille muuta kuin yritin saada käymään joka pytyllä, vaihdoin öljyt ja suodattimen sekä asensin ne keltaiset mangelsit alle. Ja tietty haalin osia entisöintiä varten... Mut kaikkeen ei riitä aika.  Toivon että pirssi näkyisi vielä jossain tapahtumassa. ps. löysin jemmajemmasta sen imukotelon, alkuperäisille kaksoiskaasuttimille, saat sen jos tarvitset. Auton mukana taisi tulla huonompikuntoinen.
C5 Aircross Hybrid, C6 3.0 Exclusive, Jumper 1.9TD, BX 16 Soupapes, B11 Normale
|
|
|
|
 |
|
|