Kuulostaisi siltä että paineet vuotaa jostakin pois, ja kun painetta ei ole tai se on liian alhainen, niin voimaa siirtävät kytkinpakat eivät pidä...

Tuolta ne paineet sitten yleisimmin karkaa, pronssipusliin on "sorvautunut" tiivisterenkaiden tekemänä urat, tiivisterenkaissa on koukut mitkä estävän niiden liiallisen laajenemisen ulospäin, nesteen paine ei pääse perille asti eikä voima siirry toivottavalla tavalla. Kuumentuessaan yleensä vielä pahenee oireilu, kytkinpakka luistaa lämmittäen nesteitä lisää... Kuvassa näkyvään puslaan on jo uraa syntynyt, se on tasainen ollut uutena. Laatikko josta tuo kuva on, eteni aina muutaman kilometrin kerrallaan, sitten jäähdytyksen jälkeen eteni taas, sisältä ei löytynyt käytännössä taltioitavia osia...
Kuvattu osa on öljypumppu, jonka läpi tulee sisäkkäisiä akseleita, ja akseleiden välillä on pronssipuslat männänrenkaan tapaisine tiivisteineen...
Toisena vaihtoehtona on vapaakytkin laatikon toisessa päässä, on käytössä vain ykkösvaihteella, ja jos siitä luistaa niin taas eteneminen on huonoa...
Vaihteiston paineet saa mitattua, lähellä kuskinpuoleista päätyä pitäisi olla pari kuusiokolotulppaa, muistikuvat ei vain kerro onko laatikon etu- vai takapuolella nähtävissä nuo liitännät...