Tilanne on se, että otin 1.6 xu5j(a):n manuaalin vauhtipyörän pois idealla laittaa sen kaveriksi taannoin 1.6tzi beksistä irroittamani automaatti loota.
Manuaalin vauhtipyörässä on kolo, käytetäänkö sitä ajoitukseen vai kampiakselin asennon kertomiseen eculle?
Manuaalin vauhtipyörä.
http://i.imgur.com/6JQTMoB.jpgAutomaatin vauhtipyörässä on tuo asentotunnistimen kolo joka on 16 valvessa jne, mutta 180astetta väärässä paikassa.
http://i.imgur.com/m4V9DO4.jpgKatselin tuota automaatin pyörylää tarkemmin, ja huomasin automaatin vauhtipyörässä olevan kolon tuon hammaskehän alla ja samassa kohdassa kuin manuaalin vauhtipyörässä. Tuon saisi kait irroitettua ja kolon näkyviin. Mutta tarvitseeko tämä 205:n ja Visa Gtin 1.6 Gti moottori tuota kampiraudan asentotietoa?
http://i.imgur.com/DZ4h0aD.gifPähkinän kuoressa siis, mitä kannattaa tehdä jotta kone käy tuon automaatin kanssa. Ensin meinasin kasata paketin valmiiksi ennen paikoilleen nostamista, mutta nyt taidan asentaa ekana moottorin ja katsoa tärähtääkö se tulille.