|
Kirjoittaja |
Viesti |
hans
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 21.08.2014 10:40 |
Viestit: 299 Paikkakunta: Kokkola
|
Vieläkö on menijöitä Kiirunaan? Minä ja parempipuolisko ajetaan Madamme Rougella Haaparannan kautta Kiirunaan/kohti 25.8. Reitiksi tuli Himanka- Haaparanta-Töre-Övertornio jossa yöpyminen Bränna Campingin mökissä. Yöpymispaikasta Kiirunaan on matkaa noin 240 km.Onko jollakin tietoa tarkasta aikataulusta Kiirunassa? Tarkoituksena on ihmetellä paikanpäällä ja ehkä seurailla letkaa jonkin matkaa.
|
|
|
|
 |
cxt2
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 21.08.2014 17:57 |
Viestit: 57 Paikkakunta: Vihti
|
Raidille lähtö lähenee  Lauantaina kuskipari ajaa oman cx:n tänne vihtiin parkkiin ja siitä sit takas Kainuuseen välietappiin Raidi cx:llä. 
|
|
|
|
 |
hans
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 21.08.2014 21:52 |
Viestit: 299 Paikkakunta: Kokkola
|
cxt2 kirjoitti: Raidille lähtö lähenee  Lauantaina kuskipari ajaa oman cx:n tänne vihtiin parkkiin ja siitä sit takas Kainuuseen välietappiin Raidi cx:llä.  Reitti?
|
|
|
|
 |
Wesa
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 21.08.2014 22:35 |
Viestit: 1332 Paikkakunta: Järvenpää
|
hans kirjoitti: cxt2 kirjoitti: Raidille lähtö lähenee  Lauantaina kuskipari ajaa oman cx:n tänne vihtiin parkkiin ja siitä sit takas Kainuuseen välietappiin Raidi cx:llä.  Reitti? taidan hyödyntää tarjouksen kainuun välietapin houkutuksista! Lähdössä ma aamupäivästä Järvenpäästä. Kiirunan kickoffi saa jäädä väliin, eli suoraan jällivaaraan.
Xantia Activa Tct -96 CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84 GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08 XM V6 A. -95 C6 2.7 HDi
|
|
|
|
 |
jptcool
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 21.08.2014 22:49 |
Viestit: 1723 Paikkakunta: Parainen
|
Ei auta, CX remontti jatkuu reissun jälkeen, viikko olisi tarvittu lisäaikaa. Xantialla lähdetään sunnuntaiaamuna ja ajetaan Ouluun, jossa yöpyminen. Maanantaina Kiirunaan, jossa seuraava majapaikka. Tiistaiaamuna tsekataan Raidilaisten lähtöseremoniat, jonka jälkeen Xantian keula kohti Lofootteja Narvikin kautta.
Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
|
|
|
|
 |
cxt2
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 22.08.2014 13:32 |
Viestit: 57 Paikkakunta: Vihti
|
Cx famin reitti seuraava: vihti-mäntsälä e-5-tietä ylös Kajjaaniin. Lähtö lauantai iltapäivä
|
|
|
|
 |
cxt2
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 22.08.2014 13:36 |
Viestit: 57 Paikkakunta: Vihti
|
Nii ja sinne jällivaaraan Kainuun Katit lähtee ti aamuna
|
|
|
|
 |
jptcool
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 23.08.2014 22:38 |
Viestit: 1723 Paikkakunta: Parainen
|
Kun katselee porukan matkatavaravuorta, alkaa tulla Cx farkkua ikävä. Vissiin otettava peräkärry. 
Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
|
|
|
|
 |
kaseva
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 24.08.2014 21:52 |
Viestit: 1878
|
jptcool kirjoitti: Kun katselee porukan matkatavaravuorta, alkaa tulla Cx farkkua ikävä. Vissiin otettava peräkärry.  Kaveri poikkeaa tässä aina välillä Ducatillaan, iso reppu on mukana. Aina se lähtee kerran käytetyt kalsarit jalassa ajelemaan kotio ja reppu täynnä käyttämättömiä vaatteita ja tarvikkeita. Tahtoo sanoa siis, että moottoripyöränkin kyytiin mahtuu paljon tarpeetonta. 
__________________________________________________________________ G11 730d xDrive -16 | V60 D3 Inscription -19 | 96 V4 1980 | Goldwing 1200 Interstate 1986
|
|
|
|
 |
jptcool
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 24.08.2014 22:41 |
Viestit: 1723 Paikkakunta: Parainen
|
No niin, täällä sitä ollaan tavaravuoren kera Oulun Nallikarissa. Kaikki ok tähän saakka. Matkalla bongattiin Konginkankaalla levähdyspaikalla venäjän kilvissä oleva Cx, ilmeisesti se Raidiin osallistuja vietti siestaa punaisessa? peltipuskurisessa. Aamusta startataan kohti Kiirunaa.
Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
|
|
|
|
 |
Wesa
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 25.08.2014 12:31 |
Viestit: 1332 Paikkakunta: Järvenpää
|
Hopeinen valas, (täytyy keksiä tälle joku naseva lempinimi) on valmis starttaamaan kohti kainuun kattien välietappia. Tuli vielä aamutuimaan säädettyä kässäri missä huomasin toisen raidetangon sisäpään sen verran väljäksi että tuli lainattua tiukka osa tre:stä ja vaihdettua vielä se.
Xantia Activa Tct -96 CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84 GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08 XM V6 A. -95 C6 2.7 HDi
|
|
|
|
 |
hans
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 25.08.2014 21:22 |
Viestit: 299 Paikkakunta: Kokkola
|
Överkalix on vallattu,seuraavaksi vallataan Gällivaara ja Kiiruna. Yö vietetään mökissä hiljaa virtaavan Kalixälven rannalla.Keli mitä mukavin ja maisemat hienot. Aamulla sitten tienpäälle mutta tarkka ohjelma huomisen Raidin osalta on vieläkin epäselvä.Tietääkö joku tarkemmin mitä huomenna tapahtuu ja mihin aikaan?
|
|
|
|
 |
cxt2
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 25.08.2014 22:27 |
Viestit: 57 Paikkakunta: Vihti
|
moro hanssaille! Huomenna Hollannin kaverit saapuu Gällivaaraan noin 16 aikaan. Me Suomesta tulijat lähdetään täältä kainuun etapista aamulla ja arvioitu saapumisaika Gällivaaraan se klo16 iltapäivällä. terv. Kainuun Katit + Wesa
|
|
|
|
 |
jptcool
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 25.08.2014 23:40 |
Viestit: 1723 Paikkakunta: Parainen
|
Ja täällä Kiirunassa ollaan. Gällivaarassa poikettiin kaffella Dundretin hiihtokeskuksessa, josta urRaid ilmeisesti starttasi aikoinaan. Napapiirin ylityskohdassa olevalla turistirysällä näimme kolme Raid tarroin varustettua Cx:ää parkissa. Emme tehneet uukkaria siinä toivossa, että tapaamme heidät Kiirunassa. Aamulla mennään kaupungintalon pihalle katsomaan mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään. Täältä tähän.
Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
|
|
|
|
 |
citrique
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 26.08.2014 00:02 |
Viestit: 624 Paikkakunta: espoo
|
Tämähän jäi itselle haaveeksi, mutta aivan loistavaa että siellä jossakin hakeutuu erinäinen määrä cx:iä letkamuodostelmaan.... 
GS break 1015 Convertisseur 1972 Jaune Primevere CX25TRI break serie1 1985 Bleu Romantique C6 3.0HDi exclusive 2010 Gris Thorium MB C43 AMG Touring 2017 Volvo Amazon P220 Herrgårdsvagn 1969
|
|
|
|
 |
cxtb2
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 26.08.2014 07:14 |
Viestit: 1719 Paikkakunta: Korpilahti
|
Hienoa, että porukkaa pääsee paikalle, Tumma TRD ei kerenny valmistua, vieläö puuttuu lokasuojat, etuovet ja pari muuta pienempää osaa... 
CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22 Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA" Veturi: Discovery2
|
|
|
|
 |
hans
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 26.08.2014 22:24 |
Viestit: 299 Paikkakunta: Kokkola
|
Kiirunassa oltiin kirittämässä porukkaa tielle.Osallistujia oli mukavasti ja kielten sekasotkua kuin muinaisessa Baabelissa konsanaan! Jptcool lupaili ladata kuviakin jossakin vaiheessa. Kiirunasta ajelimme takaisin Gällivaaraan ja edustimme sitten Gällivaarassa CX kalustoa lähes koko iltapäivän.Odottelimme Kainuun kolonaa paikalle mutta niin vain kävi että näkemättä jäi, meidän kun oli jatkettava matkaa kohti Pajalan yöpaikkaa! Huomenna Haaparannan kautta kotikonnuille!Mittarissa 1012 km.
|
|
|
|
 |
jptcool
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 26.08.2014 22:49 |
Viestit: 1723 Paikkakunta: Parainen
|
Täällä Lofootit vihdoin ja viimein. Tripissä 1760km. Raidilaiset tavattiin, oikein rentoa porukkaa, mielellään olisi liittynyt letkaan. Sitkeimmän sissin palkinto utan tvivel Aussiperheelle, joka liikennöi kapeakeulaisella 2400 C-maticilla, ohjaus luonnollisesti oikealla. Hollantilaisilla palvelu pelaa: aussien vesipumppu oli alkanut vuotaa, niin huoltoauton pojat kaivoivat työkalut esiin ja alkoivat heti irrottaa vanhaa pumppua ja paikalla ollut ruotsalaisharrastaja lähti hakemaan kot oaan uutta sopivaa pumppua. Venäläinen autokunta saapui punaisella välikoppaisella, johon oli duunattu uusi nahkajäljitelmäsisustus tuhkakuppia ja vaihdekepin nuppia myöten. Laitan kuvia, kunhan päästään parempien yhteyksien päähän. Mukana myös yksi autokunta Ranskasta ja Saksasta. Nyt yksi kalja ja unta palloon.
Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
|
|
|
|
 |
Wesa
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 26.08.2014 23:08 |
Viestit: 1332 Paikkakunta: Järvenpää
|
Day 1,
Terveisiä Gällivaarasta! Kainuun katit sekä eteläistä suomea Raidilla edustava Järvenpään alaosasto saapui vaaran kupeessa olevalle hotelli Dundretille kuuden maissa illalla noin tunti ennen Kiirunasta saapuvan kolonnan tuloa. Meidän matka sujui niin ongelmattomasti että puuta koputtavasta kädestä alkaa jo nahka puhjeta. Raidille osallistuvat hollantilaiset ovat todella rentoa väkeä ja ne jotka eivät ehtineet autonsa parkkeerattua hanakasti tarttua tarjoamiimme oluihin nousivat autoistaan omat tölkit kourassa. Varsinaiseen Raidiin osallistuvia autoja on 17 ja lisäksi etenkin ruotsissa on matkan varrella monia mukanaroikkujia. Yhdenkään ruotsalaisen rohkeus ei kuitenkaan ole riittänyt koko Raidiin osallistumiseen vaikka aihe on herättänyt täällä paljon huomioita erinäisten lehti- ja radiohaastattelujen muodossa. Aussit tosiaa, viisihenkinen perhe, osti englannista raidia varten peltipuskurisen 2400 C-matic farkun jolla ongelmia on riittänyt josta Jptcool jo mainitsiki (kuvassa pelti ylhäällä vääränmerkkisen huoltoauton vieressä). ANWB:n huoltomiehet vaikuttavat hyvin asiansa osaavilta ja hommat sujuvat nopeasti. Hollantilaisilla on pientä ongelmaa ollut autojensa kanssa mutta ei ylitsepääsemättömiä ja matka jatkuu. Muutenkaan kalusto ei ole mitään Lahdessa nähtyä näyttelykamaa vaan reissuun on valikoitunut ihmisiä jotka todella ajavat autoillansa ja rakastavat niitä erinäisistä vioista, kolhuista, ruosteista ym. huolimatta! Ne kolme jotka JPT olit bongannut matkalla, olivat tullet suomen läpi ja autojunalla lappiin! Eniten mielenkiintoa parkissa herätti Kainuun kattien kalusto, syynä Jarin lohkolämppärin pistoke nokassa sekä Arin ”hiilikuituinen” konepelti! Hiitokeskuksen hotelli on mainio ja homman sisältyvä illallinen oli hyvä. Huomenna jatketaan 9:n maissa 400 km etapilla Storumaniin ja matkalla vieraillaan paikallisessa saamelaismuseossa.
Liitteet: |

Day1.jpg [ 49.38 KiB | Katsottu 11802 kertaa ]
|
Xantia Activa Tct -96 CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84 GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08 XM V6 A. -95 C6 2.7 HDi
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 27.08.2014 00:18 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
|
|
|
 |
Wesa
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 27.08.2014 18:57 |
Viestit: 1332 Paikkakunta: Järvenpää
|
Day 2
Tänään oli lyhyt 400 km siirtymä mikä meiltä suomalaisilta sujui ongelmattomasti, puukenkämaan miehillä homma meni vähän kilvanajoksi ja seurauksena mm. pettänyt syyläri GTI:ssä. Ymmärtäähän tuon innon kun pääsee CX:llä laskettelemaan teitä jotka sopii ehkä parhaiten CX:lle (ja SM:lle), -raukat kun kotonaan joutuvat ajelemaan teillä joilla ei mukavuuden kannalta paljoa eroa millä kinnerillä ajaa. Saamelaismuseokäynti jäi väliin kun jotkut paikalliset "ulkomaalaiset" olivat tehneet sinne eilen kyynelkaasuiskun ja kämppää piti tuulettaa pari päivää. Ruotsalainen kerho otti meidät vastaan matkalla ja yksi Cx:kin kävi paikalla, uutta vastaava TRE. Majapaikalla oli myös yksi paikallinen nätti -84 2400 Gti vastassa. Ruotsalaisia tulee liittymään mukaan kun etelämmäksi päästään, mutta maasta ne ei ymmärtääkseni kukaan poistu.
Liitteet: |

DSC06326r.JPG [ 115.74 KiB | Katsottu 11644 kertaa ]
|
Xantia Activa Tct -96 CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84 GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08 XM V6 A. -95 C6 2.7 HDi
|
|
|
|
 |
Wesa
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 28.08.2014 23:30 |
Viestit: 1332 Paikkakunta: Järvenpää
|
Day 3
Pitkä päivä tänään, 600 km ja startti 8:15. Pohjoisruotsin pikkukaupunkien läpi ajellessa koulujen alkamisaikaan ei voi välttyä ajatukselta että ruotsalaisten Mörkrostinto on kyllä jotenkin nyt lähtenyt lapasesta! No ensin kävimme 150 km ajon jälkeen Hotingissa automuseossa joka vastasi kooltaan ja tyyliltään Vehoniemeä. Kalusto oli tosin astetta uniikimpaa. Taas 150 km ajoa ja lounastauko Östersundissa hienossa paikassa nimeltään Jamtli jossa vanha autokorjaamo/huoltoasema miljöö. Kala-annos rapukakuin ja kukkakaalipyrein maistui! Seuraavaksi oli stoppi Svegissä 190 km jälkeen. Sitä mainostettiin viimeiseksi mahdollisuudeksi tankata ja huoltaa auto ennen 130 km "final frontier" osuutta majapaikkaan Orsaan. Svegiä lähestyttäessä alkoi meno osin vaikuttaa cannonball rallia hurjine ohituksineen ja reitin varrella odottavine poliiseineen. Sakoiltakaan ei vältytty ja ja virkavalta rikastui n. 300+400 eur. Norjalainen T2 vältti ajokortin menetyksen yhden km/h:n marginaalilla. Viimeisessä osuudessa ei suomalaisesta näkövinkkelistä ollut mitään kummallista. Matkalla oli eri vaiheissa jo useita paikallisia CX:iä mukana ja majapaikalla kartanomaisella Kungshaga hotellilla heitä oli 5 vastassa. Tarjoilut jälleen loistavat ja huomenna startataan 6:30 koska pitkä legi, vierailu Saab museossa ja laivaan Göteborgiin pitää ehtiä viideksi. Tiet käyvät hitaammiksi, on enemmän liikennettä ja perusreitti seuraa mutkittelevaa vanhaa tietä, jota ilmeisesti suurin osa aikoo noudattaa kuten myös huoltoauto joten helpomman reitin valitessa jää ilman huoltopalvelua. Suomalaisille se ei liene suuri ongelma, eilinen syyläriremonttikin hoitui kainuunkatin takakontista löytyneellä iskemättömällä syylärillä! Tänään tultiin aika haipakkaa mutta Douvrini kiitti myötätuulesta ja keskikulutukseksi tuli 7,25 joka breikille ihan hyvä. Noi dieseljätkät tietty menee ihan omilla lukemillaan.. Kuudella alkava olisi Douvrinilla hakusessa mutta siihen vaaditaan alempia keskinopuksia, tänään ajon osalta bout 90-95 km/h. Ongelmitta on suomalaiset vieläkin selvinneet. Kuvia kannattaa katella sieltä Facesta
Xantia Activa Tct -96 CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84 GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08 XM V6 A. -95 C6 2.7 HDi
|
|
|
|
 |
korvee
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 29.08.2014 08:58 |
Viestit: 67 Paikkakunta: Järvenpää
|
Wesa kirjoitti: Day 3 Tänään tultiin aika haipakkaa mutta Douvrini kiitti myötätuulesta ja keskikulutukseksi tuli 7,25 joka breikille ihan hyvä. Noi dieseljätkät tietty menee ihan omilla lukemillaan.. Kuudella alkava olisi Douvrinilla hakusessa mutta siihen vaaditaan alempia keskinopuksia, tänään ajon osalta bout 90-95 km/h. Ongelmitta on suomalaiset vieläkin selvinneet. Kuvia kannattaa katella sieltä Facesta Hyvin olet saanut pihisteltyä, alkumatkan kasin pinnasta seiskan tienoille! Facessa breikkikin näkyy muutamassa kuvassa, ei se kyllä paljon lohduta 
CX Break 2,0 -90, Xsara Picasso 1,8 -03 ja 1,6 -06; Elcat Cityvan 200 -95
|
|
|
|
 |
citrique
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 29.08.2014 09:52 |
Viestit: 624 Paikkakunta: espoo
|
toi on kyllä ihan legendaarinen reissu...
GS break 1015 Convertisseur 1972 Jaune Primevere CX25TRI break serie1 1985 Bleu Romantique C6 3.0HDi exclusive 2010 Gris Thorium MB C43 AMG Touring 2017 Volvo Amazon P220 Herrgårdsvagn 1969
|
|
|
|
 |
Wesa
|
Viestin otsikko: Re: Cx Raid Arctique 2014 Lähetetty: 29.08.2014 20:23 |
Viestit: 1332 Paikkakunta: Järvenpää
|
Teimme sen taas! Kuin kuuma Sabatier voita, leikkasi kauniiden raskatarten kolonna kuningaskunnan toistamiseen, jakaen sen kahteen osaan, nimittäin Raidin itä- ja länsipuoleisiin alueisiin. Viimeisen sivalluksen teimme Saab museossa Trollhättänissä jossa pääsi kuittailmaan henkilökunnalle uuden proto kombin vieressä, että ovat muuten nuo isojen kissojen breikit edelleen pisimpiä ei-USA farkkuja jotka on saatu sarjatuotantoon, ja vielä viitisenkymmentä vuotta sitten! No titteli siirtyy ruotsiin jos saavat vielä puhallettua henkeä siihen, mutta kovin olivat epäilevän oloisia  . Saab-museo oli ihan OK vaikkei siellä ollut yhtään sitikkaa. Oli se ensimmäinen proto lasivitriinissä ja paljon hienoja Aero-protoja. Jännin ehkä oli kajakkikaksikko jossa kaksi kolmemukista kakstahtista oli kytketty sarjaan. Käy varmaan kuin 12 mukinen kun on työtahteja samalla frekvenssillä! Huomenna 400 km baanaa Kölniin yöksi ja siellä virallinen vierailu paikallisessa Citroen centerissä. Tänään kulutus varmaan nousi lähemmä yhdeksää, sen verran repivää meno oli ylämäki ohituksineen nelosella jne. Mutta porukassa on pysyttävä.. Hämmästyttävän hyvin tuo 2 litrainen kaasutin Douvrini jaksaa breikkiä viedä. 7% ylämäet se kipuaa kiltisiti viitosella rekisterin ykköskurkku auki! Kopan vaikutuksen huomaa hyvin rullatessa kun on alla kevyesti rullavat GY efficient grip performancet, 80 kympin vauhdeissa tuntuu että rullaisi loputtomiin mutta vaikka pitkä 7% alamäki niin vauhti ei nouse kuin 110:een. Huomenna loputkin karstat korven breikistä pois niin kelpaa sitten ajella, tai jos  , -niin voin sitten vaihtaa sen varakoneen.. citrique kirjoitti: toi on kyllä ihan legendaarinen reissu... Joo kyllä tämä ihan legendaariselta tuntuu täälläkin, kylmät väreet nousi pintaan kun ajoimme letkassa laivan keulaportista sisään! Mielessä kun oli ne kuvat alkuperäisestä raidista. Toki perhe jne. ovat vielä legendaarisempia ja tämänkin mahdollistaa omalta osalta vain vuosi etupeltoon tehty ”aikavaraus” vaimolta, suurkiitokset sinne, -ja jaksamista lasten menojen ym. organisoinnissa. Kiitokset myös Korveelle jolta löytyi vara-auto kun oma ei ehtinyt valmiiksi! Vastapalvelukseksi breikki pääsee Pariisiin legendaarisessa seurassa ja saa pintaansa paljon kivoja tarroja. Koitan myös palauttaa auton paremmassa kunnossa kun lainatessa  . Nyt se ainakin tuntuu erinomaiselta ja notkistuu päivä päivältä. No niin laiva läks kohti Kieliä. Huomiseen!
Xantia Activa Tct -96 CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84 GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08 XM V6 A. -95 C6 2.7 HDi
|
|
|
|
 |
|
|