Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 10 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Sitikka nousussa
ViestiLähetetty: 07.08.2009 16:11 

Se on todistettu jo valtakunnan johtavan sanomalehden sivuilla lukuisia kertoja. Hesarin viikkoliitteen NytTen palstalla on aina "Nousussa" olevien asioiden perässä Sitikan logo. Ei hassumpaa.
Turun Sanomien, Ilkan ym. -lehtien lukijat voisivat jonkun perjantain kunniaksi käydä Ärrällä ostamassa aviisin, niin näkisitte omin silmin. (Ja jos hävettää kulkea Hesari kainalossa, niin voi hämäykseksi ostaa vaikka Jallun ja laittaa sanomalehden sinne väliin.)

Ja piti vielä painaa edittiä, kun huomasin tämän olevan kahdessadas viesti. Ei tietenkään mitään mestaruussarjatason kirjoitusmäärää, mutta oliskohan sitä divariin kärkkymässä. Valitettavasti en voi todeta itseni puolesta laadun aina korvanneen määrää... :)

Poissa

Viestin otsikko: Re: Sitikka nousussa
ViestiLähetetty: 07.08.2009 17:06 

Tane N. kirjoitti:
Ja jos hävettää kulkea Hesari kainalossa, niin voi hämäykseksi ostaa vaikka Jallun ja laittaa sanomalehden sinne väliin.

Mainiota :lol:

'91 XM V6 A Berline / RP 5135 / Vert Triton (ERT)
Poissa

ViestiLähetetty: 07.08.2009 20:12 
Tane N. kirjoitti:
Valitettavasti en voi todeta itseni puolesta laadun aina korvanneen määrää... :)

Hehee, voisin ehkä sanoa omasta puolestani samaa :lol:

ViestiLähetetty: 08.08.2009 12:13 
Käyttäjän avatar

Oli ihan pakko gooooglaa Jallu :lol:
Suuri hämmennys laman syöksykierteessä kun siellä oli heti aluksi miehiä syrjivää tekstiä: "Töitä naisille"

Jallun vois kyllä tilata sillä olen ollut Hesariboikotissa noin 4 vuotta ja kun hetken koitin välissä (3 kk) Hesaria niin lopullinen päätös oli helppo tehdä. Toimittajien kirjoittamisen taso on jopa minua surkeampaa (kielioppi mm) ja ei ennen ollut juorujakaan pääuutissivulla. Lopullinen lopetusniitti tuli siitä kun jonkin epäkiinnostavan poliitikon tekstarikohu oli pääuutissivun ykkösaihe. Käsittämätöntä valtakunnan ykköslehdelle. Minusta tuon lehden voi siis nykyisin työntää vaikka kakkoseen :lol:

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 08.08.2009 14:43 

Mikäköhän oli Aurora-seuran eka lööppi "Tidningar utgifne af et Sälskap i Åbo" -lehdessä 1700 -luvun loppupuolella? Ei varmaan tekstarijuttuja. Ehkäpä niillä oli Stasi-listojen sijaan Anjalan liiton nimilistat.

Poissa

ViestiLähetetty: 08.08.2009 18:49 
Käyttäjän avatar

Cikatti kirjoitti:
...olen ollut Hesariboikotissa noin 4 vuotta... :lol:

Sama meillä jo 8 vuotta. :D Toki olemme tuon ajan asuneet maakunnissa, joista Hesari ei tiedä tuon taivaallista, vaikka lähellä HS:n päälevikkialuetta ovatkin. Suurempi ja enemmän periaatteellinen syy on kuitenkin se, että kun valtakunnan "ykköslehden" etusivulla on päivästä toiseen koko sivun kokoinen Valintatalon mainos (ilman antipatioita itse Valintataloa kohtaan...), niin kertoohan sekin jotain lehden tasosta.

Aika jännä juttu sinänsä, että lukemani maakunnalliset lehdet pysyvät hengissä huomattavasti pienemmillä mainosmäärillä, kuin mitä HS:ssa on. Silti tilaushinnat eivät ole sen korkeampia ja varsinaista asiaa on vähintään saman verran, ellei enemmän. :shock:

Ducato 3.0 ComfortMatic '08
Clio TCe 90 Dynamique '13
207 1.6 16V '07
Xantia 2.0i16V Automatique Exclusive Br. '00
Xantia 2.0i16V Automatique Exclusive Bl. '00
Visa 1.4 GT '83
AX First 1.4 Diesel '93
Poissa

ViestiLähetetty: 08.08.2009 19:15 
Käyttäjän avatar

Eipä tule Hesaria, ei. Mutta tämä perjantain 7.8. lehti piti ostaa, kun olin päässyt itsekin nyt-liitteeseen oikein kuvan kanssa :D

Oli Hesari sentään tehnyt pienen jutun maakunnankin tapahtumasta, jossa olin mukana. :roll:

Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Poissa

ViestiLähetetty: 08.08.2009 19:28 
Ei tule Hesaria eikä mitään muutakaan sanomalehteä. Sain jostain asiakaslahjaksi tms. Hesarin verkkolehden kuukaudeksi, ja muistaakseni en viitsinyt kertaakaan avata sitä. Joskus töissä jaksan lukea TS:n ja joskus en.
"Tidningar utgifne af et Sälskap i Åbo" mulla ei ole, on sen sijaan Antti Lizeliuksen "Suomalaiset Tieto-Sanomat" vuosilta 1775 - 1776, kirjaksi koottuina. Julkkisjuorut siitä puuttuu, ja sen lööpeistä ei oo tietoo... 8-)

ViestiLähetetty: 08.08.2009 19:43 

eskere kirjoitti:
Eipä tule Hesaria, ei. Mutta tämä perjantain 7.8. lehti piti ostaa, kun olin päässyt itsekin nyt-liitteeseen oikein kuvan kanssa :D

Oli Hesari sentään tehnyt pienen jutun maakunnankin tapahtumasta, jossa olin mukana. :roll:

Kuvassa on myös hienoja autoja herrasmiesten ja kauniiden naisten seassa. Jäin tietysti kaipaamaan sitä nousussa olevaa merkkiä. :)

Poissa

ViestiLähetetty: 08.08.2009 21:03 
Käyttäjän avatar

Lainaa:
Kuvassa on myös hienoja autoja herrasmiesten ja kauniiden naisten seassa. Jäin tietysti kaipaamaan sitä nousussa olevaa merkkiä. :)

Niin minäkin. Nyt vain sattui olemaan ulkoilutusvuorossa väärä merkki (VW K70L). Volkkari on monta ollut Sitikan varjossa, joten tänä kesänä on ollut sen vuoro päästä nauttimaan kesästä :)

Ds 72 odottelee elektronista jakajaa pienen nykimisen poistamiseksi, niin sitten viimeistään jo ensisuvena (8 kk:n päästä) on sen vuoro leijua pitkin kesäisiä maanteitä :D

Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 10 viestiä ]