Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: XM huoltoa
ViestiLähetetty: 02.10.2014 22:01 

Viestit: 299
Paikkakunta: Kokkola
XM -95 takapää alkoi käyttäyä oudosti.Ajon aikana ilmeni sattumanvaraista takapään hetkellistä laskemista.Tuli sellainen tunne että päässäkö heittää vai onko tämä ihan todellista! Vilkaisu peiliin osoitti että maisema tasaantui toisinaan heti,joskus vähän hitaammin.
Kaverin kanssa purimme takapään hydraulisylinterit irti, toinen mäntä jumitti melkoisesti sylinterin alkupäässä.
Käytettyssä varaosasylinterissä ei ollut sitä "mustaa" tukirengasta paikalla joten otimme sen jumittavasta sylinteristä.
Remontti onnistui ihan nappiin perä toimii kuten pitääkin mutta suuri oli ihmetyksemme kun kokeilimme jumittavaa sylinteriä tukirenkaan poiston jälkeen.Jumitus oli poissa, mäntä liikkui kuin ei mitään!!
Voiko tosiaan tapahtua niin vahva reaktio mustarautaisen tukirenkaan ja alumiiniputken välillä että oksidi lopuksi supistaa sylinteriputkea???Syöpymät renkaan alla olivat kyllä aika näyttäviä!!
Onko kenelläkään kokemusta asiasta?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM huoltoa
ViestiLähetetty: 02.10.2014 22:07 

Viestit: 299
Paikkakunta: Kokkola
Kysymys tietäjille. Oliko kaikissa -95 suomi XM malleissa ajotietokone?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM huoltoa
ViestiLähetetty: 02.10.2014 22:17 

Viestit: 307
Ei.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: