Mittaat rt.ulkopään nivelen ja vaikka ohjausvaihteen pään etäisyyden. Tarvitset tätä mittaa jotta saat aurauskulmat takaisin oikeille paikoilleen ilman että käyt niitä erikseen säädättämässä. Sitten on vähän makuasia irroittaako rt.ulkopään nivelestään vai antaako olla paikallaan, mutta lukitusmutteri auki ja rt.ulkopää kierrellen irti raidetangosta. Jos et irroittanut rt.ulkopään niveltä, niin rt.sisäpään nivel kyllä pyörii s.e. raidetangon saa ulos rt.ulkopäästä. Wanha suojakumi pois, uusi tilalle ja kasaten. Kootessa ruuvaat tuon rt.ulkopään raidetankoon samaan mittaan kuin mitä tuolla alussa ja homma valmis
Se laiskempi vaihtoehto on ihan mitään mittailematta rt.ulkopää vain irti nivelestään ja vaihtelee nuo suojakumit rt.ulkopään nivelen yli, mutta tämä saattaa olla haasteellista ja huonolla tuurilla rikkoa sen uuden kumin. Onnistuessaan toki aika paljon nopeampi ja helpompi
