Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 3/5 [ 112 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 02.12.2013 17:33 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1332
Paikkakunta: Järvenpää
Hydepaketin olen pari kertaa laittanut lehmään. Vaikuttaa heti havaittavasti eli ikäänkuin tiivistyy ja käy pehmeämmin. Vaikutus kuitenkin hiipuu aika pian, jää kyllä paremmaksi mutta ensivaikultelmaan nähden hiipuu. Samaa ilmiötä on moottorissakin havaittavissa. Tämä johtunee siitä että ensin täyttää isompia rakoja, mutta kerros tasaantuu tai leviää ympäristöön jolloin tiiviysapu vähenee, liukas pinta kuitenkin jää. Moottorissakin varsinaisen asettumisen sanotaan kestävän tuhansia kilometrejä.

Viimeksi laitoin tähän xm:ään hydeen 4 l tilavuuteen tarkoitetun autosatsin. Geeliä laitoin ehkä 1/4 tuubi per jousitolppa pallojen aukkoon ja loput tankkiin pieneen lhm annokseen sekoitettuna. Alussa vähän aktiiviventtiliit takerteli, mutta alkoi toimiin parissa päivässä. Muuta haittaa en havainnut, mutta yliannostuksesta voi tulla vaikka jarruhäiriöitä, joten en suosittele.. Vaikutus on pysynyt ja ehkä vielä tehostunut 5000 km matkalla. Paineet ja auto nousee nopeasti, naksuväli yli minuutti, autolla ajettu 360+ (saksankilsoja). Lehmäkokeilut kannattaa tehdä lämpösillä öljyillä, paljon mutka-, töyssy-, jumppa-ajoa heti alkuun, ohjauksen kääntelyä ym. Ei tarvitse vaihtaa öljyjä 500 km jälkeen. Moottorin öljynvaihtotarve perustuu ilmeisesti siihen että irrottaa karstaa likaa ym pinnoilta ja joskus öljy tuntuu tosi karkealta tai nahkealta sen 500 km jälkeen.



Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 02.12.2013 20:26 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Jahah, ensimmäiset Xado-kokeilut (äännetään hado, se on venäläisittäin kirjoitettu tuo Xado) on tehty. Kylmän moottorin öljyaukosta hammastahnamaista, punaista tönkkiä sisään tuubillinen, samalla kylmään ohjaustehostimen nesteeseen tuo ohjaustehostimen revitalisaatiosatsi. Moottori käyntiin, tyhjäkäyntiä 10 minuuttia, samalla pyörittelin koko ajan rattia laidasta toiseen nopeasti ja hitaasti vuorotellen, autoa tietenkin minuutin välein hiukan siirtäen että renkaat eivät hieroudu pilalle.

Ja sitten se pakollinen 10 kilometrin "rauhallinen" ajo, moottorin kierrokset eivät käyneet yli 2500 kertaakaan.

Nyt mittarissa 16 kilometriä käsittelyn jälkeen. Tyhjäkäynti nousi normaalia nopeammaksi ajoittain, moottorinohjausyksikkö opetteli ilmeisesti hieman tuota uutta kitkattomampaa konetta tuntemaan. En nollannut PP2000:lla moottorin opittuja arvoja, ajattelin että tehdään nyt näin kuten normaalikuluttajakin tekisi.

Ohjaustehostimen toiminnassa en huomannut erikoisempaa eroa, se toimi hyvin jo ennemmin. Ehkäpä hieman kevyemmältä ohjaus tuntuu, nopeassa heilutuksessa myös tuntuu kuin "viive" olisi aavistuksen pienempi. Mutta niin pieni on ero että en lähde valaehtoisesti todistamaan.

Nytpä sitten ajelen hieman toistasataa kilometriä, ja toinen tuubi moottoriin sisään. Raportoin sitten jälleen.

Ai niin - moottorissa ilmeni jo ennen tämän korjauksen aloittelua usein P4020 ja P4030 (front bank + rear bank catalysator ageing). Olen niitä nollaillut aika ajoin. Nuohon voivat johtua niiden etukattien lisäksi lähes mistä vaan, mm. sytytyspuolista ja suuttimista, sekä väljästä koneesta. Mielenkiinnosta odotan, loppuuko tuo vika jo Xado-käsittelyllä. Epäilen että ei, mutta kukapa tietää. Harrastus on odottamattoman odottamista!



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 02.12.2013 20:32 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Löysin muuten juutuupista todelliseen tee-se-itse -henkeen tehdyn Xado-testin. Tässä ajetaan autolla ilman venttiilikoppaa ja öljytulppaa pitkä keikka - kuten suomen RVS-sierrassakin, jotain siellä palaa kannessa kuumuuden takia, mutta ajo jatkuu takaisin korjaamon pihaan asti kannen savutessa.

http://www.youtube.com/watch?v=ZmaKpm5bQ4s



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 04.12.2013 02:03 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Toinen tuubi Hadoa sisällä ja 10 min tyhjäkäynnit + 10 km rauhallista ajoa ajettu. Kylläpäs se tyhjäkäynnillä tuprutti rajusti valkeanharmaata höyryä. Hmmmm. Kone ajossa nyökkii satunnaisesti ja tekee kaikenlaista temppua, juurikin sentuntoinen että opitut arvot ovat nyt poskellaan. Piruuttaan en kuitenkaan nollaa oppeja PP2000:lla. Jatketaan käsittelyä huomenna.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 04.12.2013 02:06 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Kerro Jekkeri mihin autoon näitä kaadat, C6 V6 vai C5 V6 vai jotain muuta?



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 04.12.2013 02:26 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Cikatti kirjoitti:
Kerro Jekkeri mihin autoon näitä kaadat, C6 V6 vai C5 V6 vai jotain muuta?


Ei kun nyt on käsittely menossa 406 2002 V6 coupeen. Täsmälleen sama moottori ja vaihdelaatikko kuin 2002 C5 V6:ssa. Tässä on kilometrejä 280.000 (mittarissa, mitä lienee autossa... 400.000?), kone läkättää ja jyriseekin kierroksilla 1900-2300 siihen malliin, että jotain oli tehtävä. Niin, ja P4020 ja P4030 kummittelevat. Kokeillaan nyt ensin Hadolla, muuttuuko käytös!



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 04.12.2013 12:03 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1332
Paikkakunta: Järvenpää
Xantiassa havaittiin myös pientä nytkähdystä jossain 2500 kierroksen yli mentäessä ja tyhjäkäynnin seilaamista käsittelyn jälkeen. Nytkähdykseen ecun resetointi ei juuri vaikuttanut, tyhjäkäyntiin kyllä. Liekö joku anturiarvojen yhdistelmä muuttunut niin että menee hetkellisesti ohi säätöarvokarttojen? Ei sinänsä haitannut ja väheni kilometrien myötä. En tiedä mikä tuollaista voisi aiheuttaa, nakutustunnistin, map tai lambda ehkä? Vai onko tyhjäkäynnin säätömoottorin setupeissa joku n. 2500 kierrosraja johon asti tukee toimintaa ja jos alempien kitkojen takia asento on pois normaalilta toimialueelta, niin ei ehkä pysty riittävän nopeaan säätöön ylimenovaiheessa? Mene ja tiedä.



Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 08.12.2013 17:10 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7819
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Teuski kirjoitti:
Tilasin Highway-mömmöä ja huuhtelulitkua. Saas nähdä millaset postikulut tuolta tupsahtaa, lasku pitäis tulla sähköpostiin kohta.
Öljyssä taidan luottaa Motoxiin ;)

yst. terv. nimim. "M: moottorivikainen xantia"


Noniin, tänään tuli heitettyä mömmöt koneeseen. Ensin kone lämpimäksi, sitten huuhteluaine koneeseen ja n. 15km ajoa ja 10 minuuttia tyhjäkäyntiä ennen ja jälkeen. Seuraavaksi öljyt ulos, koneeseen Motoxin 10W-40 öljyt ja uusi suodatin, hetki tyhjäkäyntiä ja tuo Highway-puteli sekoitettuna koneeseen. Taas hetki tyhjäkäyntiä ja 15km lenkki. Ei ääni ainakaan pahentunut, ehkä vähän nätimmin käy nyt. Mitä nyt tollaselta 480tkm TD:ltä voi odottaa :)

Samalla tuli tehtyä toinen öljynvaihto AL4:seen, edellisestä vaihdosta kuukausi aikaa. Öljynä Motox ATF IIIG ilman LT71141-hyväksyntää... Auto seisoi kesän yli ja seisonnan jälkeen laatikon sekoilu yltyi. Ennen on tuohon ollut öljyjä vaihtanut ja ekalla kerralla ulos tuli pikimustaa litkua. Tänään se oli sentään vähän punertavaa. Olishan tuolla XADO:lla noita vaihteistoaineitakin, mutta tuskinpa auttavat jumittaviin magneettiventtiileihin...

Eka vaihto auttoi hieman mutta tuntui, että lämpimänäkin tilttasi loivassakin ylämäessä herkästi. Johtuikohan sitten öljylaadusta vai enkö vaan ole ennen kiinnittäny huomiota moiseen, se selvinnee huomenna kun lähden kylmällä autolla aamulla töihin...

Oli niin tuskaisen hidasta lorottaa -7-asteista ATF:ää lootaan että piti esilämmittää tönikät kuumassa vesiämpärissä ;)



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 11.12.2013 19:08 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Kolmas eli viimeinen tuubi koneessa, tyhjäkäytöt, ja olen sen jälkeen ajellut autolla vajaan sata kilometriä.

Läkätys on vaimentunut noin subjektiivisesti, mutta ei poistunut, vielä ainakaan.

Koneen käynti oli aaltoilevaa, varsinkin tyhjäkäynti, sekä joskus menivät koneelta pasmat sekaisin tuossa 2000-3000 kierroksen välillä kylmänä - tuntui kuin moottorin ecu ei olisi itsekään uskonut, mitä koneelle on tehty. Nyökki niin hassusti. Nyt ei ole enää esiintynyt, ja tyhjäkäyntikin on kuin kissan kehräystä. Aavistuksen aaltoilee tyhjäkäynti vielä, ehkäpä +-50 rpm. Ehkä se siitä se oppii.

Koneen "jyrinä" tai paremminkin tärinä kierroksilla 1900-2500 loppui täysin. Aikaisemmin, ihan paikallaankin ollessa ja kaasutellessa, kone teki koriin tärisevät jyrinän noilla kierroksilla. Nyt käynti on silkkiä, tai no, raakasilkkiä niin ei tule liioiteltua.

Kulutusmittari näyttää nollattuna samanlaisessa ajossa noin litran pienempiä lukemia kuin ennen, mutta sehän voi johtua mistä vain. Ei siis toimi minkäänlaisena todistusaineistona.

Jaa niin. Laitoin myös tankkiin sisään tuon Hadon supervahvan suuttimien puhdistusaineen toisen tuubin aikoihin, liekkö silläkin ollut jotain vaikutusta. Olisi näin retrospektiivissä pitänyt laittaa se erikseen, myöhemmin, mutta nyt tuli näin tehtyä.

Vaihdelootaan en ole vielä tahnaa tuupannut. Raportoin siitäkin erikseen. Tässä yksilössä kestää kick-down lämpimämnä 1.2 sekuntia, joka on aika paljon... 0.8 se kesti uudella C5 V6:lla.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 12.12.2013 09:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Oliko nuo kolme tuubia mitä öljymäärä ajatellen? Oletan että annoit noin 2 kertaisen yliannostuksen?
Muistelen että pieni tuubi oli noin 4 litran öljytilavuuteen ja V6:ssa on noin 6.5 litraa noin...



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 12.12.2013 12:14 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7819
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Cikatti kirjoitti:
Oliko nuo kolme tuubia mitä öljymäärä ajatellen? Oletan että annoit noin 2 kertaisen yliannostuksen?
Muistelen että pieni tuubi oli noin 4 litran öljytilavuuteen ja V6:ssa on noin 6.5 litraa noin...


Taitaa olla kyseessä se paketti missä on 3 samanlaista tuubia jotka on tarkoitettu käytettäväksi kolmessa vaiheessa. Yksi tuubi (eli siis myös paketti) taisi olla 4-5 litraa varten.



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 12.12.2013 17:22 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1332
Paikkakunta: Järvenpää
Ainoa millä noissa annostuksissa on merkitystä on kitkapintojen ala. Öljymäärä on vain ohjeellinen keino arvioida pintojen suuruutta.



Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 12.12.2013 21:49 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Aivan aivan ja just sen takia nuo RVS:t aikanaan myytiinkin ja kait edelleen ö-tilavuuden mukaan. Pitäs kyllä kokeillä tuohon vanhaan voimasavukoneeseen kohtapuoliin samoin kuin riisselipumppuun.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 12.12.2013 23:27 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1332
Paikkakunta: Järvenpää
Yksi D6 satsi on minulla riittänyt xm:n 2.5 td koneeseen antamaan havaittavan vaikutukseen. Toisen satsin olen laittanut n. 50t jälkeen jolloin vaikutus ehkä ollut hieman pienempi. Tehokkaampi laittaa vanhoihin öljyihin, freesit lisäainepaketit voi haitata tarttuvuutta. Vanha öljy voi mennä liian pitkään käsittelyn jälkeen ajettuna tosi nahkeaksi eikä tunnu ollenkaan liukkaalta sormien välissä.



Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 14.12.2013 01:52 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Jep, vanhoihin öljyihin noita on aina suositeltu. Paras pinnoitus syntyy vain kuumimmissa kitkakohdissa :D



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 03.01.2014 20:12 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2666
Väliaikatietoja. Tuolla kerran kunnolla keittäneellä PSA:n ES9JS-kuutosella on nyt ajeltu rapiat tuhat kilometriä Xado-käsittelyn jälkeen. Koneen ääni kävi käsittelyn alussa selvästi hiljaisempana (kuten Wesakin kertoi), voimistuen loppua kohden ja nyt viimeiset parisataa kilsaa ollut aikalailla vakioista. Läkätys ei ole olennaisesti vaimentunut, mekaaniset äänet muualta koneesta sen sijaan ovat ja koneen käynti on paljon "kevyempää" ja vakaampaa kuin ennen käsittelyjä.

Kulutus on vakiintunut litran tai puoli alemmalle tasolle kuin ennen. Ajotavassa ei mielestäni ole muutoksia tullut, mutta silti varoisin tekemästä tuosta johtopäätöksiä.

Kiinnostava sivuefekti on se, että käsitelty kone lämpiää paljon hitaammin. Pitää kohta kymmenen kilometriä ajella tuossa ruuhkaliikenteen seassa, ennenkuin 90 normilämpö on taulussa. Ja ei, termostaatti ei ole viallinen, juuri vaihdettu merkkiliikkeen uuteen jonkin aikaa ennen käsittelyjen aloitusta.

Vähemmän kitkoja ja lämpöhukkaa = hitaampi lämpiäminen. Tämä on minun teoriani tässä tapauksessa.



Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 03.01.2014 22:10 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1332
Paikkakunta: Järvenpää
Tuon lämpenemisen hidastumisen olen myös huomannut silloin kun olen käsittelyn tehnyt pakkaskelillä. Sekin efekti hiipuu hieman alkukliimaksin jälkeen, mutta tuon mainitsemasi herkän tai kevyen ja helpon käynnin olen havainnut aika hyvin säilyvän. Ei siinä dramaattisia eroja synny jos lähtökohta on ok kunnossa, mutta sellainen fiilis käynnistä jää että kone voi hyvin ja sen on mukava käydä.



Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 13.10.2014 20:16 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Minäkin tämän nyt laitoin testiin. Tuossa kun noita netistä katseli, niin näitähän saa myös esim valmiina lehmänä(olikohan 11€/L?), lootaöljyjä , moottoriöljyinä etc. Niissä on siis tuo töhnä seassa, lienee ylläpito määrällisenä(ei korjaavaa annostusta?)
Mietinkin nyt jos laittaisi xado öljyt koneeseen ja lootaan, ehkä vois purkin ostaa myös hydesäiliön täytettä, yhden lhm litran verran :) Hinnat eivät ole pahoja, mutta mitenköhän on öljyjen laatujen kanssa?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 14.10.2014 03:16 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Tallinnassa nyt näkyy ainakin olevan toimiva kauppa(xado), Suomen verkkokauppa ei kyllä toimi ollenkaan :lol: Pistin postia, josko siellä olis ketään paikalla myymässä tuotteita?
Hinnat nyt tuntuu olevan sekä Suomen, että Viron kaupassa vähän mitä sattuu. Esim tuo diesel moottoreiden täysi setti(3x9ml) on hinnoiteltu Virossa yli 70€ :lol: ja yksi tuubi maksaa alle 10€(9ml). Tai sitten siihen kuuluu jotain muutakin? Itse taisin maksaa posteineen 27€(3x9ml)

Tuotteistus näkyy olevan hyvin hoidettua( valikoima)ja ainakin esitteen mukaan esim öljyt ovat laatukamaa?
Markkinointi ja myynti kuseekin sitten oikein urakalla.

Tuo Tallinnan liike on kyllä aivan sataman "vieressä", jos vaikka erilaisen nestelastin noutais :D


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 20.02.2015 10:25 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1722
Paikkakunta: Korpilahti
"Törmäsin" netinsyövereissä RESURS- nimisiin aineisiin, joiden sanotaan kuulauvan samaan joukkoon neuvostoliitto-peräisten aineitten kanssa, Suomessa niitä edustaa Suomen Kaasutinexpertti Oy http://www.kaasutinexpertti.fi/shopultra1/cat/product_catalog.php?c=40

hinnatkin on ihan kohtuullisia, verrattuna varsinkin RVS:ään.

Onko jollakulla kokemuksia näistä? 8-)



CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22
Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA"
Veturi: Discovery2
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 06.08.2015 22:38 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1687
Paikkakunta: Helsinki
Tänään laitoin breikkiin ekan satsin vanhoihin öljyihin.
Korva sanoi, että äänet hiljeni vaikka eipä tuo ole pahaa ääntä pitänyt muutenkaan.
Kun polttoaineena on RE85 ja mielessä kaikki uhkakuvat öljyn blandaantumisesta ja koneen muutenkin kohtaamasta tuhosta niin onhan se ainakin hermoille hyväksi.
Ajellaan muutama satku lisää ja sitten uusi satsi + öget koneeseen. :)

Ai niin, kulutus on ollut n. 13 l / satku, kun pyörinyt kodin ja työpaikan väliä.



-05 Citroen C5 2.0i 16V Break Aut
-89 C25 Matkailuvehje
-82 MB 500SEC
-92 MB SL500
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 Magna

Entiset
-98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut
-93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 08.08.2015 15:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 874
Paikkakunta: Uusikaupunki
Mitäs tuolta Xadolta kannattaisi tilata, vai kannattaako mitään jos ajatuksena olisi "elvytellä" alakerrastaan kohtuullisen paljon huohottavaa XU7JB:tä? Öljytilavuushan tuossa on aika tarkkaan 5l. Nuo ketjussa olevat linkit ovat vanhentuneet.



Xantia 1.8i, C5 2.0i, BX 16 TRS, BX 16 GTI
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 14.08.2015 15:30 

Viestit: 64
Paikkakunta: Askola
Omat Xadot tilasin täältä -> http://stores.ebay.com/XADO-BEST-PRICES-Online-Store. Eli tilasin ton 3 tuubin setin bensakoneelle 6.8. Eilen tuli Suomeen ja lähti tänään tullista eteenpäin. Ensi viikolla Xadoa koneeseen ja katotaan kuin äijän käy ;)

Ja vaihdelaatikkoon tule toiselta myyjältä Xado EX120 mössöt.



Xsara Break 1.6 16V -04 paalattu
C5 Break 2.0 16V -04 paalattu
Xsara Break 2.0 16V -03 ajossa
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 14.08.2015 15:35 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
RVS teki taas todistettavasti töitä...

Otaniemessä olivat laittaneet energiatekniikan labrassa yhteen tippavoideltavaan laakeriin RVS:t ja kas laakerin vaihtoväli koemoottorissa loppui tykkänään tai siis toistaiseksi ainakin. Ovat ihmetelleet että mites tämä nyt näin kestää käyttöä.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: RVS vs muut
ViestiLähetetty: 14.08.2015 15:52 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1687
Paikkakunta: Helsinki
Tänään laitoin kakkoskäsittelyn breikkiin.
Tarkoitus lähteä sillä Vaasaan.
Saapas nähdä, mikä on kulutus matka-ajossa etanolilla.



-05 Citroen C5 2.0i 16V Break Aut
-89 C25 Matkailuvehje
-82 MB 500SEC
-92 MB SL500
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 Magna

Entiset
-98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut
-93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/5 [ 112 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: