|
Kirjoittaja |
Viesti |
Sitikkapuoskari
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 09.06.2014 20:14 |
Viestit: 1199 Paikkakunta: Ilmajoki
|
Ja tokihan kerrotaan uudelle harrastajalle että kiinatesterit ovat piraattikamaa. Viralliset maksaa korjaamoille edelleen maltaita.
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 09.06.2014 20:27 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
Laita Puoskari oma Lexasi myyntiin niin saat paremman tuoton kuin töitä tekemällä. Olispa päivä sekin kun harrastajalla olis ihan aito Lexa.
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
ds-jekkeri
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 09.06.2014 20:42 |
Viestit: 2666
|
Joo, kyllä tähän piraattiasiaan pitää ottaa kantaa.
Me harrastamme autoja, jotka ovat tavallisesti yli 5 vuotta, jopa yli 10 vuotta vanhoja. Kukaan täysijärkinen harrastaja ei kuluta tuhansia euroja diagnostiikkatyökaluun, joka on hinnoiteltu aivan harrastajan ulottumattomiin. Tarkoituksena on kerätä tuloja "virallisille" huoltokorjaamoille joilla on varaa maksaa tuhansia euroja järjestelmästä - näin automerkit ja merkkikorjaamot suojelevat toinen toistensa tulovirtoja. Asiakas on se joka häviää, ja maksaa "valohoidosta" töpselin nokassa 100 eur / tunti.
KAIKKI VIRALLISET DIAGNOSTIIKKATYÖKALUT ON RYÖSTÖHINNOITELTU HARRASTAJAN ULOTTUMATTOMIIN. Muuten millään Kiina-Lexioilla ei olisi markkinaa ollenkaan. PSA on myös ymmärtänyt tämän harrasta-aspektin - muuten olisivat lakituvan kautta poistattaneet ilmoitukset esimerkiksi UK:n ebaysta. Eli tällä asialla on PSA:n "hiljainen hyväksyntä".
Toisekseen, useimmissa sivistysmaissa piraattituotteen OSTAMINEN ja käyttö henkilökohtaisessa käytössä ei ole laitonta. Myyminen on, useissa valtioissa, mutta siinäkin syytevastuu on oikeuksien omistajalla eli tässä tapauksessa PSA:lla. Jos PSA ei haasta, ei kukaan kolmas osapuoli voi ruveta oikeustoimiin. Kyseessä on siviilioikeudellinen asia.
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
|
|
|
|
 |
Avris
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 09.06.2014 20:47 |
Viestit: 9
|
Sitikkapuoskari kirjoitti: Ja tokihan kerrotaan uudelle harrastajalle että kiinatesterit ovat piraattikamaa. Viralliset maksaa korjaamoille edelleen maltaita. Kun niillä (autovalmistajilla) on oikeus myydä paskåja autoja ja pimittää korjaustietoa, katson oikeudekseni ostaa tiedon ja välineet tuon huijaamisen korjaamiseksi sieltä mistä halvimmalla saan, katsomatta onko kyseessä samankaltaisen toiminnallisuuden tuottava laite vai alkuperäinen. Faktahan on se että nämä vikatiedot ja korjaustoimenpiteet pitäisi näkyä suoraan käyttäjälle auton näyttöpäätteestä. Kaikki muu on kusettamista. Mutta joo, aito maksaa protektionismilla on hintansa.
|
|
|
|
 |
Sitikkapuoskari
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 09.06.2014 21:49 |
Viestit: 1199 Paikkakunta: Ilmajoki
|
Jos autot on niin p..skoja niin onko niitä sitten harrastajien pakko säätää  Eikö elämästä selviäisi vähemmälläkin..
|
|
|
|
 |
Xantippa
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 09.06.2014 21:58 |
Viestit: 1709 Paikkakunta: Kuopio
|
Aiheeseen löyhästi liittyen service.citroen.com -palvelun hinnoittelu on mielestäni varsin kohdallaan. Varaosanumerot yms. pääsee katsomaan ilmaiseksi, ja jos työohjeita haluaa, saa tunnin käyttöoikeuden niihin noin vitosella. Siinä ajassa kerkeää tallentamaan melkoisen läjän ohjeita vastaisuuden varalle. Ymmärtääkseni nuo ohjeistukset ovat tasan samoja mitä merkkihuoltokin käyttää.
Eli ei voi sanoa että Citroen "pimittäisi korjaustietoa".
C5 HDi 240 Tourer
|
|
|
|
 |
idefix
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 09.06.2014 22:14 |
Viestit: 1219 Paikkakunta: Ulvila
|
Ds jekkeri taas vouhkaa omaa totuuttaan. Ei näillä kiinan vehkeillä ole minkään autovalmistajan hiljaista suostumusta. Ei PSA EI MERSEDES EI FIATI EI WOLGSVAGEN ym ym. Kiinassa vain on tuotevakoilu ja kopionti kehitetty niin pitkälle että voidaan vanhentuvasta autokannasta suoltaa diagnostiikkatyökalu kun tarpeeksi puretaan jonkun automerkin dataa ja koodataan se uuteen muotoon. Ei ole kauaakaan, kun herra itse oikein esitteli ( ajatuksiaan) ecun flashaus hommiin ym ym . Jos se kerran onnistuu tuollainen "fixailu" ex suomi kollilta ja nykyään virolaisvakoojalta, niin miksei sitten tuhat kertaa älykkäämmät kiinalaiset kehittelisi sellaisia vermeitä.
Pitää muistaa, että nuo piraatti vehkeet eivät anna autoista alkuperäisten tiedostojen luotettavuutta vastaavaa dataa. Nuo piraatit ovat vain suuntaa antavia vermeitä, toki usein myös niillä saavutetaan oikeanlaista mittaustulosta, mutta on harhaanjohtavaa höpötystä että niillä olisi jonkun autovalmistajan hyväksyntä, siitä voin jekkerin kanssa vaikka lyödä vetoa.
Aika moni valmistaja olisi jo haastanut oikeuteen nuo piraattien tekiät, jos siihen olisi oikeus/mahdollisuus, ei mikään mahti maailmassa kiellä esim minua markkinoimasta tuotetta jonka väitän pystyvän lukemaan citroennin tietotekniikkaa.Jos joku hullu sellaisen ostaa ja vielä minulle siitä maksaa, niin kyllä ei ole instanssia joka sen kieltää.Eri asia kauanko bisnes pyörisi jos tuote ei täytäkään lupaustaan. Jäitä housuihin ds jekkeri, ei tämä piraatti ongelma koske ainoastaan PSA tuotteita, eikä kukaan mahda sille yhtään mitään. Ei edes suuri ja mahtava Neuvostoliitto siihen pystynyt. Jekkerin mainostamassa nykyisessä olin paikassaanhan tuo piratismi ei onneksi ole mikään ongelma.
|
|
|
|
 |
Avris
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 09.06.2014 22:31 |
Viestit: 9
|
Niin no millos sulla olis aikaa vaihtaa esimerkiksi mun xsaraan kaikki sähköjohdot, niissä kun on valmistusvirhe, jonka takia niiden eristeet hapertuu ja aiheuttaa jatkuvia sähkövikoja. Takuuseen tietty en mä siitä mitään maksa. Satkun voisin kyllä ehkä tulla vastaan. Mun vanhassa pendolinossa fiatatissa olisi kanssa sellanen suunnitteluvirheellinen repsikanpenkin airbagin liitin joka aiheuttaa säännöllisen valohoidon tarpeen. Ei tietty ole ranskattariin erikoistuneiden ongelma. Sedän Volvossa on kuulemma sama jutska ottavat 80€ tai jotain köyhältä eläkeläiseltä joka katsastuksen alla. Naapurin uudenkarheassa työsuhde Audissa on kuulemma omiaan näyttävät rengaspainemittarit, varmaan halpaa lystiä jollekin taholle niitä käydä valottamassa. Kaveri osti uuden Rellun ajoi se sillä kotia ennen ko korjaamokierre alkoi ja kuukauden valohoitojen jälkeen purki kaupat. Onhan näitä... Äläkä ota henk. kohtasesti haluan nyt vain tuoda tätä omistajan arkea ja katsantoa esille. Itse kyllä arvostan asiantuntevaa autohuoltoa kinkkisemmissä jutuissa, mutta nykyisten sähköautojen ongelmat ja niillä häpeilemätön rahastus pistävät vihaksi ...useimmilla tuntemillani autoilijoilla. PS. En tiennyt tuosta service.citroen.com -palvelusta täytyy tutustua, sitten voin hutkia lisää. 
|
|
|
|
 |
ds-jekkeri
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 09.06.2014 23:16 |
Viestit: 2666
|
Sitikkapuoskari kirjoitti: Jos autot on niin p..skoja niin onko niitä sitten harrastajien pakko säätää  Eikö elämästä selviäisi vähemmälläkin.. Tottakai selviää. Ostaa perusmallin tojotan niin siinähän se. Vanhoissa Citroeneissa on sellainen juttu, että semmoista merkkikorjaamoa ei löydykään joka esim Xactivan kallistelunvaimennuksen säädöt laittaisi kohdilleen (vaatii rata-ajoa kokeilua varten) tai korjaa Activa-ecun. Pakko tehdä itse! Ilman Lexiaa olisi täysin mahdotonta. Liiketoimintamielessä on Citroenille parempi, että vanhat autot säästyvät paalilta, ja saattahaan niihin joku joskus ostaa jonkun originaalivaraosankin. On kuitenkin selvää, että 20 vuotta vanhan Activan harrastaja ei mene sen tilalle ostamaan uutta DS3:sta, vaikka Activa paaliin päätyisikin.
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 10.06.2014 06:26 |
Viestit: 7762 Paikkakunta: Eurajoki
|
Avris kirjoitti: Mun vanhassa pendolinossa fiatatissa olisi kanssa sellanen suunnitteluvirheellinen repsikanpenkin airbagin liitin joka aiheuttaa säännöllisen valohoidon tarpeen. Ei tietty ole ranskattariin erikoistuneiden ongelma. häh häh hää, vaaudu yllätykseen  Valohoidon sijaan ensiavuksi riittää yleensä liittimen heiluttelu  idefix kirjoitti: Pitää muistaa, että nuo piraatti vehkeet eivät anna autoista alkuperäisten tiedostojen luotettavuutta vastaavaa dataa. Nuo piraatit ovat vain suuntaa antavia vermeitä, toki usein myös niillä saavutetaan oikeanlaista mittaustulosta
Kyllä mä uskon että kiinanlexia antaa ihan jetsulleen samat arvot kuin aitokin, eihän se niitä arvoja mittaa vaan ne autossa olevat anturit  Toki ne oikeat arvot saa vain ja ainoastaan marmoritiskin yli ojennetuilla alkuperäisantureilla 
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
ds-jekkeri
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 13.10.2014 23:53 |
Viestit: 2666
|
Olipas tänään taas "hauska" kokemus Diagboxin kanssa askarrellessa. Laittelin 32-bittiseen Win 7-tablettiin (Acer W500) tuon Diagboxin, ja eihän se meinannut aktivoitua mitenkään, koska kone ei sisällä LAN-korttia lainkaan (Diagbox identifioituu koneeseen mm. Lan-kortin MAC:n perusteella). Pitkän rupeaman jälkeen hoksasin tuon LAN-puutteen ja asentelin koneeseen sitten Microsoftin oman LAN-korttisimulaattorin Add Legacy Hardware - valinnan kautta network adaptereissa. Sitten sainkin mr.Scaryn diagboxin käyttöön ihan oikein, mutta...
"Cannot communicate with Vehicle Communication Interface".
Aijaijai! Oliko nyt käynyt niin, että VCI-piuha bokseineen oli tuossa päivitysrumbassa jotenkin imaissut PSA:n netistä itseensä myrkyt sisään? Vanhallakaan koneella, jossa VCI vielä eilen toimi, ei nyt käynnistynyt, samaa virhettä pukkasi...
Eihän siinä muuta auttanut kuin päivittää se varsin luotettava Diagbox 7.04 -> 7.55:seen (hirvittävällä askartelulla luonnollisesti), pistää netti kiinni ja sitten käynnistää Diagbox VCI kiinni (toivoen että se päivittäisi VCI:n firmwaren käynnistyessään, tämä on eräs niistä monista Diagboxin featureista joista vähän puhutaan).
Ja niinhän siinä kävi, jotenkin lukkoon mennyt VCI rupesi taas toimimaan kun 7.55 päivitteli sen omia aikojaan ohjelman käynnistyessä. Ja taas diagnostiikka toimii.
Lisämausteena voin todeta, että Diagbox 7.55 sisältää Citroen DS6 -nimisen auton listallaan...
Joka tapauksessa; on se aikaavievää askartelua tämä näiden piuhojen ja softien kanssa pelaaminen. Pohjatietoakin pitää olla niin helvetistä tai muuten se asennus toppaa ensimmäiseen ongelmaan, johon ei suoraa vastausta netistä löydä.
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
|
|
|
|
 |
JVI
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 20.10.2014 22:13 |
Viestit: 59 Paikkakunta: Nakkila
|
No niin, olisiko porukassa joku, joka osaa selvittää lyhyesti ja ymmärrettävästi miksi perus XP-läppäriin asennetun Lexian käynnistysyritys etenee seuraavasti:
1) Tökätään keltaisella pohjalla olevia viiksiä 2) Kone herjaa Javan tarvitsevan 3.0 tai uudemman version Firefoxista (se siinä kylläkin on, vaikka Jaava ei sitä huomaa) 3) Seuraavaksi esiin ponnahtaa Lexian ikkuna, joka väittää johdon olevan irti tai jonkun muun sovelluksen käyttävän Lexiaa 4) Ruutu häviää ja sitten ei tapahdukaan enää mitään.
Aiemmin tapahtunutta: - koneeseen asennettu CD:ltä v3.47 ja pp2000 v??, ja kaikki sujui ohjeiden mukaisesti.
Ja mitä sitten seuraavaksi, uusi asennus, muuta hinkkaamista, sitikat Lexioineen paaliin???
C5 Break HDI-02, (ZX SP3-92) R.I.P.. + n.10 projektia
|
|
|
|
 |
ds-jekkeri
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 20.10.2014 22:24 |
Viestit: 2666
|
JVI kirjoitti: No niin, olisiko porukassa joku, joka osaa selvittää lyhyesti ja ymmärrettävästi miksi perus XP-läppäriin asennetun Lexian käynnistysyritys etenee seuraavasti:
1) Tökätään keltaisella pohjalla olevia viiksiä 2) Kone herjaa Javan tarvitsevan 3.0 tai uudemman version Firefoxista (se siinä kylläkin on, vaikka Jaava ei sitä huomaa) 3) Seuraavaksi esiin ponnahtaa Lexian ikkuna, joka väittää johdon olevan irti tai jonkun muun sovelluksen käyttävän Lexiaa 4) Ruutu häviää ja sitten ei tapahdukaan enää mitään.
Aiemmin tapahtunutta: - koneeseen asennettu CD:ltä v3.47 ja pp2000 v??, ja kaikki sujui ohjeiden mukaisesti.
Ja mitä sitten seuraavaksi, uusi asennus, muuta hinkkaamista, sitikat Lexioineen paaliin??? Levyltä puuttunut asennuskomponentteja. Yleensäkään, miksi kannattaa yrittää asennelle vanhan version lexioita, kun toimivia diagbox-release on jo joka foorumi täynnä. Diagboxin mukanahan tulee myös lexia. Tosin VCI pitää olla sitten vähintään versiota... 4.2:ko se oli?
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
|
|
|
|
 |
JVI
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 20.10.2014 22:31 |
Viestit: 59 Paikkakunta: Nakkila
|
VCI lienee tämä johtoon liitetty loota, jossa on leijonan ja viiksien kuva. Siinä on printattuna teksti 9780.Z5, kertooko se jotain?
C5 Break HDI-02, (ZX SP3-92) R.I.P.. + n.10 projektia
|
|
|
|
 |
ds-jekkeri
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 20.10.2014 22:34 |
Viestit: 2666
|
JVI kirjoitti: VCI lienee tämä johtoon liitetty loota, jossa on leijonan ja viiksien kuva. Siinä on printattuna teksti 9780.Z5, kertooko se jotain? Ei niillä kiina-versioiden printeillä ole juuri väliä. Tsekkaa Scaryn PSA interface checkerillä sen versio, kun se on USB-töpsässä kiinni. Jos ei PSA IC löydä mitään, drivereiden asennus ei ole onnistunut. Scaryn latauspaketeista joissakin oli myös erillinen driverien installointiexe, itse on ole sitä koskaan tarvinnut, diagboxin kanssa driverit ovat tulleet automaattisesti.
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
|
|
|
|
 |
JVI
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 20.10.2014 23:50 |
Viestit: 59 Paikkakunta: Nakkila
|
Ei löytänyt PSA IC mitään, täytynee tyhjentää purkki ja koittaa asentaa joku uudempi versio.
C5 Break HDI-02, (ZX SP3-92) R.I.P.. + n.10 projektia
|
|
|
|
 |
vpekkari
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 18.11.2014 20:22 |
Viestit: 69
|
|
|
|
 |
janme
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 19.11.2014 17:47 |
Viestit: 99
|
Noh, jos pingviiniosastolla joku on joskus onnistunut, niin onnistunee tuokin. 
|
|
|
|
 |
vpekkari
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 03.12.2014 17:00 |
Viestit: 69
|
Lexia on saapunut ja asennettu XP:n päälle vanhaan läppäriin. Käyttö ei olekaan niin suoraviivaista, mitä kuvittelin. Onkohan vika kaapelissa, ohjelmassa vai koneen ja penkin välissä kun ruiskun boksin yhteys käyttäytyy jotenkin oudosti? "Vika" -kohtaa tulee '?' ja kun menen siitä sitten eteenpäin, niin minun pitäisi valita listalta oikea ecun tyyppi: https://dl.dropboxusercontent.com/u/55400769/lxia/l2.jpghttps://dl.dropboxusercontent.com/u/55400769/lxia/l3.jpgValinnan jälkeen tulee varoitus, että "Tuntematon ohjausyksikkö": https://dl.dropboxusercontent.com/u/55400769/lxia/l5.jpgParhaiten pelaa "RFN MM6LP", josta saa sentään jotain tietoja ulos: https://dl.dropboxusercontent.com/u/55400769/lxia/l1.JPGOlisikohan ollut kohdasta "Imuilma" kun sain jotain tietoja ulos, mutta imuilman lämpöanturi on aina 5-10 astetta yläkanttiin. Kuitenkin suurin osa testeistä ei toimi, vaan tuloksena on seuraava virheilmoitus: https://dl.dropboxusercontent.com/u/55400769/lxia/l4.jpgMitä teen hommassa väärin? Yhteys toimii kaikkiin muihi yksiköihin jousitusta lukuunottamatta (pitäisikö sinne päästä edes?). Jos valitsen diagboxista Scantoolin enkä Lexiaa, niin yhteys sujuu paremmin. Tosin silloin esim "Long term fuel trim" näyttää "???" - onkos tuo ihan normaalia silloin kun ei ole vielä kunnolla ajettu? Kaikka asiaan liittyvää en nyt tähäh hätään muista, mutta juttelu BSI:n kanssa taas meni ihan ilman murheita, samoin com2000:sen ja ovimodulien. Ei oikein vaikuttaisi kaapelivialtakaan. Voiko tuo ruiskun boksin softaversio olla jotenkin antiikkinen? Mitä mahtaa tarkoittaa tuo 0801 ? Meinasin, että jos sitä pitäisi päivitellä. Tuota en lähde yrittämään kiinalaitoksella, vaan menee sitten ihan korjaamohommiksi. Tuskin tuo nyt ihan maltaita maksaa kuitenkaan. Autohan siis on C5 vm. 2004 ja 2.0 litran bensakone. RPO-numero on 10026, joten valmistuspäivä lienee 21.4.2004. Tämän olen aina laittanut siihen kyselyruutuun. Täällä on jotain vastaavaa keskustelua asiasta: http://mhhauto.com/Thread-Lexia-3-no-communication-with-ECU-Help"Try to replace two 0 ohm by 47kohms + capacitors as the original...". Ei ihan auennut tuokaan.
|
|
|
|
 |
Kaapelimies
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 04.12.2014 00:07 |
Viestit: 2586 Paikkakunta: Päijät-Häme
|
Kun saat ton vihreilmon "yhteyttä blaa blaa ei saatu" ja uudelleenluku ei onnistu, käytä virrat pois. Tepsi ainakin Xantiassa..
2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
|
|
|
|
 |
Hessu
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 28.12.2014 15:23 |
Viestit: 1517 Paikkakunta: The City of Häijää
|
Mitäs tämä nyt on, että Diagbox 7.49 pelaa uudempien autojen kanssa ihan ok, mutta kun laittaa Xantun piuhan päähän niin ensin pitää manuaalisesti syöttää alustanumero ja sitten ohjelma koettaa käynnistää ihan vanhan liiton Lexiaa josta kuitenkin tulee heti ilmoitus "no connection to activation server" tai jotain siihen tyyliin. Sen pidemmälle ei sitten pääsekään.
Have more than you show, speak less than you know.
|
|
|
|
 |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 13.01.2015 13:22 |
Viestit: 3462 Paikkakunta: Vallis Gratiae
|
Teuski kirjoitti: Satuin tossa bongaamaan aika halvan Lexian, 65€ postikuluineen: ...katsotaan, mitä lähettävät... 
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
Pompiduu
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 06.02.2015 11:24 |
Viestit: 27 Paikkakunta: Lounais-Savo
|
2cvkimmo kirjoitti: Teuski kirjoitti: Satuin tossa bongaamaan aika halvan Lexian, 65€ postikuluineen: ...katsotaan, mitä lähettävät...  Kuinka onnistui ?Oliko vehkeissä äly tallella?
Ensin oli Herbaa sitten tuli turpaan,sitten meni mukavasti muutenvaan?
|
|
|
|
 |
Xantippa
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 06.02.2015 12:09 |
Viestit: 1709 Paikkakunta: Kuopio
|
Toi mikään halpa ole...
C5 HDi 240 Tourer
|
|
|
|
 |
|
|