Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 3/4 [ 94 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Sukupuolineutralius
ViestiLähetetty: 02.12.2014 12:44 

Itse henkilökohtaisesti jätän aiheen kommentoinnin julkisesti. Koska ilmeisesti palstan ylläpito katsoo minun rikkoneen jotain tämän foorumin sääntöä. Asiasta tuli selkeä varoitus yrittäessäni kirjautua foorumille. Aihe ei ilmeisesti sovi yleiseen keskusteluun osioonkaan.Pyydän anteeksi kaikilta jotka ovat loukkaantuneet kirjoituksistani Ja ylläpidolta odotan kyllä vastausta, tai selitystä. Oliko tuo bannaus uhka todellinen vai kenties näitä it maailman sattumia.

Mielestäni en ole kirjoittanut mitään sopimatonta. Jos aloittamani keskustelu on sopimaton, niin poistakaa koko ketju samantien.

yst terv idefix

Poissa

ViestiLähetetty: 02.12.2014 13:45 

Voisi olla vaikka kyse ylläpidon (päätoimittaja) velvollisuudesta poistaa "vihapuheita"/kiihottamista kansanryhmää vastaan/.... Eli ei ole sallittua viestitellä vaikka: Uskovaiset ovat "valitse sopiva loukkaus tähän". Ja vaikka se olisikin oma vahva mielipide niin miksi sellaista täytyisi Citikkaan liittyvällä keskustelupalstalla viljellä?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kiihotus_k ... A4_vastaan

Kai silti Ford ja Toyota -kuskiryhmiä saa haukkua :)

Poissa

ViestiLähetetty: 02.12.2014 15:15 

Ymmärtääkseni minua pidetään täällä jotenkin homovastaisena. Se ei pidä paikkaansa. Lapselleni on homopariskunta (syli)kummina. Olen asian itse hyväksynyt, sillä muutoin se ei olisi mahdollista.

On myöskin ilahduttavaa, että täällä on henkilöitä, jotka tuntevat "ahkeria, kunnollisia, intinkäyneitä, hyvintienaavia" homoja. Itselläni on päinvastaisiakin kokemuksia. En voi omien kokemusteni perusteella antaa tunnustusta vaikkapa em. Kummipariskunnalle. Lapseni asioista ei ole oltu kiinnostuneita vuosiin. Alkoholi näyttää vievän sitä sateenkaaripariskuntaa. Pettymystä on tuotettu, toki onhan sekin kasvattavaa omalla tavallaan.

Sensijaan "normipariskunnat" ovat selviytyneet kummivanhemmuudestaan selvästi paremmin.

Poissa

ViestiLähetetty: 02.12.2014 17:38 

olli__o kirjoitti:
Voisi olla vaikka kyse ylläpidon (päätoimittaja) velvollisuudesta poistaa "vihapuheita"/kiihottamista kansanryhmää vastaan/.... Eli ei ole sallittua viestitellä vaikka: Uskovaiset ovat "valitse sopiva loukkaus tähän". Ja vaikka se olisikin oma vahva mielipide niin miksi sellaista täytyisi Citikkaan liittyvällä keskustelupalstalla viljellä?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kiihotus_k ... A4_vastaan

Kai silti Ford ja Toyota -kuskiryhmiä saa haukkua :)

Kuten ilmoitin, en itse aiheeseen enään palaa. Mutta jos olli o löytää minun kirjoituksistani yhdenkään kohdan jossa kirjoitan tyyliin mistä minua syyllistät, niin laita se minulle vaikka yv:ä ja katsotaan sanatarkasti missä on kirjoittelun sopivuuden raja.

Tää on citroen foorum ja sen YLEISTÄ osio, mun ymmärtääkseni tässä osiossa sana on vapaa keskustelulle aiheesta kuin aiheesta ilman että se liittyy citroen merkkisiin autoihin. Jos täällä saa vapaasti kirjoittaa Tallinnan aamuruuhkista saa täällä toki keskustella muistakin meitä sitikka ihmisiä koskettavista asioista vai :?:

Poissa

ViestiLähetetty: 02.12.2014 21:14 

Kerronpa tositarinan. Iloisella 80-luvulla samalle kadulle muutti ulkomaalaispariskunta. Mies sveitsiläinen muhkeine
viiksineen, ja vaimo kiinalainen, Hong Kongista kotoisin. Mies oli suuren monikansallisen yhtiön palveluksessa, toimien
konsulttina turkisalalla. Tutustuimme vähitellen, kielitaitoni auttoi asiaa. Vaimoni sairastuessa vakavasti minulla oli
kaksi pientä lasta hoidettavana oman työni lisäksi. Tällöin kiinatar tuli pyytämättä avuksi, hoiti lapsia ollessani
töissä aamukolmeen, hoiti tavallaan emännän tehtäviä lasten äidin ollessa sairaalassa pitkiäkin jaksoja. Myös
mies oli suureksi avuksi.
Vaimoni tilan kohentuessa jatkui kanssakäyminen pariskunnan kanssa, lapsemmekin pitivät heistä. Teimme miehen kanssa
viikon matkan Lappiin kalastamaan, kaikki sujui hienosti. Yhteydenpito jatkui pariskunnan muutettua Sveitsiin miehen
työn takia. Parina kesänä hankin heille vuokramökin meren rannalta. Yhteydenpito hiipui kun he muuttivat Indonesiaan.

Milläkö tavalla tarina liittyy sukupuolineutraliuteen? No, sillä tavalla että sveitsiläinen mies oli homoseksuaali, hänen
vihitty vaimonsa oli leikattu miehestä naiseksi. Missään vaiheessa asia ei tullut esiin, vasta yhteydenpidon
loputtua kuulin asiasta. Joten ei mitään homokammoa ainakaan minulla ole.

Poissa

ViestiLähetetty: 02.12.2014 22:53 

olli__o kirjoitti:
Kai silti Toyota -kuskiryhmiä saa haukkua :)

Hei, hei, hei! Onkos tämä nyt kiihottamista palstalla hengailevaa vähemmistöä kohtaan?? ;)

Skoda Superb combi 1.5 TSI DSG

"Sitikat on ihan yhtä hyviä, kuin muutkin huonot merkit"
Citikka Maken asentaja
Poissa

ViestiLähetetty: 02.12.2014 23:41 
Käyttäjän avatar

http://www.riemurasia.net/kuva/Homouden-kauhistus/62041

Tässä kauhistellaan vähän muutakin minkä JJ:n sana kieltää.

DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa

ViestiLähetetty: 03.12.2014 00:37 

Pyhä-raamattu joka kuvaa monin tavoin Jumalan tahtoa on täynnä vertauksia ja osa teksteistä tulee ymmärtää niin kuin se on lukemalla ymmärrettävissä ja osa teksteistä tarkoittaa aivan jotakin muuta kuin ihminen yrittää lukemalla ymmärtää. Sisältöä ei ymmärrä kukaan ihminen jos ei Pyhä-henki avaa, se ei ole ihmisen vallassa.

Poissa

ViestiLähetetty: 03.12.2014 05:44 

Huikko kiitos. Hiano linkki.

Poissa

ViestiLähetetty: 03.12.2014 08:14 

Jari79 kirjoitti:
olli__o kirjoitti:
Kai silti Toyota -kuskiryhmiä saa haukkua :)

Hei, hei, hei! Onkos tämä nyt kiihottamista palstalla hengailevaa vähemmistöä kohtaan?? ;)

Voi rähmä. Kuulun siis tämän (Citroen)otsikon alla automerkkivähemmistöön. Maanlaajuisesti tosin enemmistöön. Mitä nyt tapahtuu:

a) Lopetan kommentoinnin
b) Palaan sitikkaan
c) Eroan kirkosta

Vaikeaksi menee valinta :? :lol: :roll:

"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Poissa

ViestiLähetetty: 03.12.2014 09:51 

C4_robotti: Eroat Citroen kirkosta tottakai ;-)
No ei todellakaan... annetaan kaikkien kukkien kukkia, mitä hatun välisä sillä rakastaako miestä vai naista ja haluaako jakaa elämänsä hänen kanssaan????
Amen...
Mä meen ajeleen Pököllä ja Chyrslerillä kun vaimo hoitaa ton Citikka puolen tällä hetkellä...

P.S. Hkökohtaisesti en voi kyllä ymmärtää Toyotaan lankeamista... ;-)

Ai mää vai...
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
Poissa

ViestiLähetetty: 03.12.2014 10:04 

En minäkään ymmärrä siirtymistä ennen niin vihaamaani merkkiin. Käytettävissä olevat tulot suhteessa sitikan korjauskuluihin vaan eivät olleet tasapainossa. Siksi siirtyminen "vihollismerkkiin". Jos pääsisi vähemmällä. Ei voi tietää ;) Ajamisen ilo jäi sitikkakauteen. Nyt vain siirrytään A:sta B:hen. Mutta mites tämä(kin) taas otsikkoon liittyi? Kirkosta en eroa. Vaikka en "uskovainen" olekaan.

PS. Kuinka moni on saanut lukiossa uskonnosta ehdot? Minä sain. En ole haitannut minua, eikä varmaan kirkkoakaan :mrgreen:

"Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time" (Karl Marx)
Poissa

ViestiLähetetty: 03.12.2014 12:33 

Aiheeseen liittymätön asian ilmoitus. Haluan näin julkisesti esittää anteeksipyynnön ylläpidolle.
Kun aiemmin narisin että minun bannaus ilmoitus olisi ylläpidon tekemä viesti, valitettavasti se olen minä ihan itse joka mokasin. Unenpöppöröissäni olen sisään kirjautuessani vahingossa klikannut rekisteröinti namikkaa kirjaudusisään namikan siaan. Vaikeasti selitetty, eikö totta ;)
Huomasin itse oman mokani kun tein sen toistamiseen, toivottavasti ylläpito sallii tällaisen mokailun :lol: Anteeksi ja kiitos.

Poissa

ViestiLähetetty: 03.12.2014 12:34 

citax kirjoitti:
Pyhä-raamattu joka kuvaa monin tavoin Jumalan tahtoa on täynnä vertauksia ja osa teksteistä tulee ymmärtää niin kuin se on lukemalla ymmärrettävissä ja osa teksteistä tarkoittaa aivan jotakin muuta kuin ihminen yrittää lukemalla ymmärtää. Sisältöä ei ymmärrä kukaan ihminen jos ei Pyhä-henki avaa, se ei ole ihmisen vallassa.

Eli otetaan tekstistä vain se osa tosissaan joka palvelee omia ennakkoluuloja? Nääin...

Ps. Itsekin olen uskossa, mut valitsisin mieluummin Helvetin kuin kiihkomielisten Taivaan.

Ennen oli Sitikka, nyt vain Väärämmerkkinen Japaninmersu

Assumption is the mother of all fuck ups.
Poissa

ViestiLähetetty: 03.12.2014 12:40 

On hienoa lueskella näitä juttuja. Onpa mukavaa, että me sulkeutuneet citroen fanit uskallamme näinkin avautua toisillemme :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 03.12.2014 13:10 

Ja eikös jossain ollut tutkimuskin, jossa todettiin korkeakulttuurien tuhoutumisen johtuneen sukupuoliroolien häviämisestä. Suomessakin tärkeämpää tuntuu olevan olemattomien oikeuksien ajaminen kuin hyvinvointiyhteiskunnan rapistumisen estäminen.

Ja mitä uskontoon tulee, niin uskon polttomoottoriin ja korkeisiin kierroksiin. Nämä kun tuovat aina lohtua jos muut asiat tuntuvat hylkäävän. Ja kuulun edelleen kirkkoon.

C5 Break HDI-02, (ZX SP3-92) R.I.P.. + n.10 projektia
Poissa

ViestiLähetetty: 03.12.2014 13:45 

JVI kirjoitti:
Ja eikös jossain ollut tutkimuskin, jossa todettiin korkeakulttuurien tuhoutumisen johtuneen sukupuoliroolien häviämisestä. Suomessakin tärkeämpää tuntuu olevan olemattomien oikeuksien ajaminen kuin hyvinvointiyhteiskunnan rapistumisen estäminen.

Reunahuomautuksena todettakoon, että kyseessä oli Tapio Puolimatkan MIELIPIDEkirjoitus, joka oli saanut innoituksensa Puolimatkan omasta konservatiivisesta kannasta avioliittolakikysymyksessä. Professorin tittelillä ratsastettaessa tieteellinen validius on näemmä toissijaista jos aatteen palo on vahva:

Ville Vuolannon vastine Puolimatkan mielipidekirjoitukseen
Lilja Tammisen analyysi Puolimatkan lakivaliokunnalle antamasta 'asiantuntijalausunnosta'
Jyväskylän yliopiston kannanotto Puolimatkan yliopiston professorina harjoittamaan mielipidekirjoitteluun

C5 II 3.0 V6 Break
ex: Xantia I 1.8i 16v Berline
Poissa

ViestiLähetetty: 03.12.2014 14:01 

Kun lueskelin tuon dosentti antiikin tutkian juttuja, niin väistämättä tulee mieleen, että antiikin roomassa ym oli homous vain yläluokan / eliitin etuoikeus, rahvaat saivat elää miten parhaaksi näkivät.

Poissa

ViestiLähetetty: 03.12.2014 14:51 
Käyttäjän avatar

idefix kirjoitti:
Aiheeseen liittymätön asian ilmoitus. Haluan näin julkisesti esittää anteeksipyynnön ylläpidolle.
Kun aiemmin narisin että minun bannaus ilmoitus olisi ylläpidon tekemä viesti, valitettavasti se olen minä ihan itse joka mokasin. Unenpöppöröissäni olen sisään kirjautuessani vahingossa klikannut rekisteröinti namikkaa kirjaudusisään namikan siaan. Vaikeasti selitetty, eikö totta ;)
Huomasin itse oman mokani kun tein sen toistamiseen, toivottavasti ylläpito sallii tällaisen mokailun :lol: Anteeksi ja kiitos.

Haha, luulin jo että olit lisännyt itse itsesi vihamieheksi :lol:

Noni, nyt me alettiin virallisemmin sivistysvaltioksi kun tuo meni suuressa lakivaliokunnassa läpi 17-8.

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 03.12.2014 15:02 

Olis hianoo tiätää mitä sivistyneisyyttä tossa on?

C5 1,8 Break -03 Peugeot Expert TD -00 Honda GL1800 -08 edesmenneet 2CV4 -72 2CV6 -82 Peugeot Satelis 500 -08
Poissa

ViestiLähetetty: 03.12.2014 16:59 

Cikatille terveisä vaan täältä periferiasta. Kieltämättä joskus käy mielessä, että olen itseni pahin vihollinen :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 03.12.2014 18:16 

Jeps.
http://www.adressit.com/tahdon_lujimmin_lujaa_2015
:lol:

Ajelussa: Citroën C6 Exclusive 2.7 Hdi -06
Exiä: 2x Bx, Xantia, Xsara, C5 break, -02 ja -03, 2x ID20 vm. -70 ja DS21 M5 vm. -75
Kortin saamisesta lähtien sitikalla menty ja ehkä jo aikasemminkin....
Poissa

ViestiLähetetty: 03.12.2014 21:34 

Ei mene nyt oikein hyvin Ruotsissakaan. Hallituskriisiä pukkaa homojen luvatussa maassa. Tiedän mistä puhun, 12 vuotta elämästäni vietin siinä valtakunnassa, joten turha mulle on päätään kenenkään aukoa etten tietäisi mistä puhun.

Poissa

ViestiLähetetty: 03.12.2014 21:55 

C4_robotti kirjoitti:
En minäkään ymmärrä siirtymistä ennen niin vihaamaani merkkiin. Käytettävissä olevat tulot suhteessa sitikan korjauskuluihin vaan eivät olleet tasapainossa. Siksi siirtyminen "vihollismerkkiin". Jos pääsisi vähemmällä. Ei voi tietää ;) Ajamisen ilo jäi sitikkakauteen. Nyt vain siirrytään A:sta B:hen. Mutta mites tämä(kin) taas otsikkoon liittyi? Kirkosta en eroa. Vaikka en "uskovainen" olekaan.

PS. Kuinka moni on saanut lukiossa uskonnosta ehdot? Minä sain. En ole haitannut minua, eikä varmaan kirkkoakaan :mrgreen:

Mulla oli päästötodistuksessa ussa 9 vaikken koskaan oo kirkkoon kuulunu eikä uskoakaan ole kuin itseeni. Tähän peruskysymykseni, kun joku uskoaan tyrkyttää; Jumalahan loi Aatamin ja Eevan? Hehän saivat poikia lapsikseen? Kenen kanssa nämä pojat saivat lapsia? Ei ole vielä löytynyt henkilöä joka pystyisi kertomaan.

Poissa

ViestiLähetetty: 03.12.2014 22:24 

Eeva sai ekan lapsen varmaan jo 15v.ja toisen reilu vuotta myöhemmin. Aatami kun oli kova panomies. Lapset kun oli noin 15 vuotiaita, niin
alkohan niitäkin panettaa. Yöllä kun ne heräili kikkeli kovana, niin toinen poika otti Eevan ja toinen poika, joka on ruotsalaisten esi-isä otti
Aatamin. Aatami ei tietenkään synnyttänyt, mutta Eeva synnytti tytön ja lisää ihmisiä tuli maailmaan.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/4 [ 94 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava