Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 3/3 [ 54 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Naisasiaa
ViestiLähetetty: 12.02.2009 23:33 
Luolamies on ihan oikeasti hyvä! Minä ainakin pidin siitä ihan kauheesti ja olin samaa mieltä monessa asiassa. Suosittelen kaikille. Kumpikaan sukupuoli ei ole parempi tai huonompi, vaan yksinkertaisesti vain erilainen, ja tuo erilaisuus on kiinnostanut toista sukupuolta niin kauan kuin ihmisiä on ollut.

ViestiLähetetty: 13.02.2009 01:40 
Käyttäjän avatar

"Otappa ja yllätä vaimosi teatterilipuilla Luolamies-näytökseen"

Ei kait sitä tartte mennä Taaborin vuorelle asti vahtaamaan :lol:

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 13.02.2009 15:10 
Käyttäjän avatar

Teatteriin voisi tosiaan vaimon viedä... Siinä on se hyvä puoli, että pääsee itse samalla ;-)

Vaimo tuossa jo kyselikin, jotta mentäiskö leffaan joku päivä, kun on hiihtolomakin. Minä siitä heti vastaamaan linkillä :mrgreen:

Vaimo totesi, jos hän menisi jonkun kaverinsa kanssa, johon minä, jotta mennään yhdessä leffateatteriin, mutta eri saleihin. Ei kuulemma ole sama asia, miksei :shock:

Noh, ilmeisesti menemme yhden tuttavapariskunnan kanssa. Ukot ehkä menevät eri saliin kuin vaimot, mene ja tiedä. Voi sitten leffan jälkeen vaihtaa kokemuksia.

Terveisin
Tero, Taaborin tuunaaja, vintage-autoilija
Poissa

ViestiLähetetty: 14.02.2009 11:26 
Käyttäjän avatar

Kulttuurisia tunnustuksia. Minä tykkään oopperasta. Kaikki ujellus ei kolahda, mutta esimerkiksi Wagnerin Valkyria on komea esitys. Tästähän on lainattu myös Ilmestyskirja Nyt elokuvaan se kohta jota soitetaan helikopterihyökkäyksessä. Siitä sen tunnistaa. Ensimmäinen oopperaesitys oli puolittain pakkoa ja ikäänkuin kuului asiaan Savonlinnaan muuttaneelle, mutta tämän jälkeen on tullut mentyä ihan vapaaehtoisesti. Vain yhden kerran olen nukahtanut esityksen aikana.

Naisasiaan tämä liittyy niin, että vaimo melkein inhoaa oopperaa. Minusta vähän tuntuu sille että ainakaan makuasiat eivät ole oikeasti sukupuolesta kiinni, mutta lapsia kasvatetaan sillä tavalla että tämä on poikien juttu ja tämä tyttöjen. Vähitellen tytöt alkavat uskoa itsekin että hämähäkit ovat hirveitä ja että pojat eivät nukeilla leiki.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/3 [ 54 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3