Itselläni on tuossa v6 berlinessä vaihdettu kaikki pyöräpallot XM Y4 2.0 palloihin, ja vaimennusreikiä porattu suuremmiksi, muistaakseni takapallosissa 1.1mm, ja etupalloissi 1,3mm ja lisäksi reunat viistetty 3mm terällä. Tämän lisäksi autoa on laskettu n.15-20mm, jolla saadaan ulosjoustoa lisää.
Näillä muutoksilla auto on pehmeämpi ja parempi ajettava kuin vakio palloilla, ei kuitenkaan mikään vaimentamaton lulla
Tuohon etupäähän olen kokeillut myös muitakin palloja, mutta olen aina pallanut noihin XM:n palloihin. Pintapehmeyttä noissa etupalloissa saisi olla enemmän, mutta muuten vaimennus on hyvä. XM V6 etupallot voisi olla hyvä lähtökohta tuohon etupäähän.
Olen myös kokeillut noita ykköskoppaisen H3 etupalloja, mutta ovat mielestäni liian löysät V6 keulalle. Tuo 1100kg etuakselipaino rajoittaa jonkin verran pallo vaihtoehtoja, menee helposti liian löysäksi, eli ei vaimenaa kunnolla pystyliikkeitä, ja keula jää seilaamaan heiton jälkeen.