Ostettiin viime talven loppupuolella C4 talviautoksi, ja pakko myöntää että kesälläkin tuli ajeltua. Muutamia havaintoja: Ei kannata pesettää automaattikoneessa pakkasilla. Parkkitutka sekoaa sekä etu- että takapäästä. Korjaantui pitämällä duuniin lämpimässä parkkihallissa työpäivän ajan, josta pääseekin sitten mukavasti seuraavaan ongelmaan eli ilmeisesti ajoneston aktivoitumiseen. Jätin luonnollisesti valvotussa hallissa ikkunat auki, ja kun piti lähteä kotiin, mitään ei tapahtunut virta-avaimen käännöllä. Hansikaslokerossa kuitenkin paloi valo kirkkaasti, ja kännykkälaturin merkkivalo paloi, joten akussa siis oli virtaa. Aloitin yksinkertaisimmasta, eli irroitin akunkengän, laitoin takaisin ja käynnistin auton. Mielenkiintoisena ilmiönä tupakansytyttimen pistoke johon virta normaalisti tulee vain auton käydessä, oli jännitteellinen vaikkei virta ollut päällä. Joku viisaampi varmaan tietää mikä oli vialla.
Automaattilaatikkokin alkoi vihdoin toimimaan kunnolla öljynvaihdon jälkeen. Jäi vielä ongelmaksi tuo kakkoselta ykköselle vaihto joka on ala-arvoinen. Joku viisas varmaan senkin ongelman tuntee. Tämä siis sillä viimeisellä nelivaihteisella oppivalla momentinmuunninlatikolla.
Onko tuohon ykköskoppaseen (?) -06 mallin tehty viimasuojaa? On vähän hankalaa kun nuo parkkitutkan anturit ym. Jos jollakin jouten niin ostan pois. Ilma sitä kone ei yksinkertaisesti lämpiä. Joulun paluumatka Treelta mittariin syttyi motarilla ensimmäinen palkki, kun normaalisti kai pitäisi kolme näkyä. Palella ei sentään tarvinnut.
Muuten kiva rassi. Ihan vähän CX:n muotojaja ja muutenkin melko sitikkamainen olemus. Tuohon kun vielä saisi hydrauliikkajousituksen.
Hyvät uudet vuodet kaikille jotka jaksoivat lukea loppuun

M