Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Saxo kytkinremppa ja etujarrut
ViestiLähetetty: 09.01.2015 23:56 

Viestit: 1729
Paikkakunta: Nousiainen
Valeo kytkinpaketti 129,90
Jarrulevy x 2 á 15,90 = 31,80
Jarrupalat x 2 á 17,90 = 35,80

Yhteensä 197,50

Työ 626 €!! Voiko ammattilaiselta mennä noin kauan kytkimen vaihtoon ja etujarrulevyjen ja palojen vaihtoon?!?
Luulisi että ns. kylän paikallisella huoltamolla on pienemmät tuntihinnat kuin Vehossa... tai sitten on eteen laitettu Brabusin jarrut :-o... noh huomenna selviää kun saan laskun käteen paljonko on ammattilaisella mennyt aikaa...



Ai mää vai...
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Saxo kytkinremppa ja etujarrut
ViestiLähetetty: 10.01.2015 14:36 

Viestit: 1729
Paikkakunta: Nousiainen
Voi... sanonko mikä.
Nyt oli sitten sen verran pahat ruosteetkin löytyneet, ettei ilman korjausta leimalle kannata tyrkyttää.
Kävin vähän nurisemassa tuon työn osuuden hinnasta... oli laskulla kytkinrempan työosuus 323 € ja jarrurempan + alapallon vaihdon (minkä unohdin omasta varaosalaskelmasta) 130 €.
Oli loppupeleissä varaosahinnat heillä omaa Motonet arviota toista sataa kalliimmat yhteensä.
Nurisin vähän hinnasta (vs. auton ikä) ja jätin lopulta heille työksi vielä tuon ruostevamman korjauksen ja lupasivat sitten hoitaa myös leiman... Saa myös maksaa erissä... huh... nyt alkaa helpottaa kun saa avautua.



Ai mää vai...
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Saxo kytkinremppa ja etujarrut
ViestiLähetetty: 12.01.2015 13:11 

Viestit: 472
Ei se etuvetoisen kytkinremppa kovin helposti käy. En tiedä miten Saxossa on, mutta monessa joutuu irroittelemaan vetoakselit ja vaihdelaatikon, ja jotta ne saa irti niin monenlaista suojusta, piuhaa, letkua ja tukiosaa.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: