Teuski kirjoitti:
Eikös C5-III ja 407 hylätty alkuvaiheessa usein aiheettomati etupään nivelten/laakerien takia, mutta siihen tuli Trafilta tarkennus katsureille.
Tiedotteessa kerrotaan vain aksiaali- eli pystyvälyksen olevan sallittua. Tästä ei kovin paljon ole apua, sillä yleensä välys on nimenomaan säteisvälystä. Kyseinen osa kuuluu etuakselistoon, se siis ei esitä niin merkittävää roolia kuin raidetankojen ulkopäät, jotka kuuluvat ohjauslaitteistoon ja taitavat olla se yleisin syy C5 X7:n hylkäykselle.
Tässä ohje:
http://www.trafi.fi/filebank/a/14145817 ... usohje.pdfTeuski kirjoitti:
Toisaalta kaipa sitä ennemmin kestää hylkäyksen väljästä koiranluusta
Koiranluusta ei hylätä, vaan annetaan korjauskehotus.
Hylkyviat jousituksessa lienevät etupäässä jousisylintereistä (pun intended).