|
Kirjoittaja |
Viesti |
Harri126
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 15.01.2015 23:08 |
Viestit: 1687 Paikkakunta: Helsinki
|
Ostin 5 m lohkolämppärin piuhan Breikkiin ajatuksena, että auton ollessa peruutettuna katokseen saisi piuhan kuitenkin kiinni keulaan. Saahan sen, ihan vapaasti voi valita kumman pään haluaa laittaa. Molempia ei kuitenkaan saa yhtaikaa. 15 cm liian lyhyt vaikka vetokoukku on seinässä kiinni.
-05 Citroen C5 2.0i 16V Break Aut -89 C25 Matkailuvehje -82 MB 500SEC -92 MB SL500 -63 VW Karmann Ghia -97 Honda VF 750 Magna
Entiset -98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut -93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 16.01.2015 01:19 |
Viestit: 5854 Paikkakunta: Tuusula
|
Harri126 kirjoitti: Ostin 5 m lohkolämppärin piuhan Breikkiin ajatuksena, että auton ollessa peruutettuna katokseen saisi piuhan kuitenkin kiinni keulaan. Saahan sen, ihan vapaasti voi valita kumman pään haluaa laittaa. Molempia ei kuitenkaan saa yhtaikaa. 15 cm liian lyhyt vaikka vetokoukku on seinässä kiinni. Nää on niitä kohtia joissa tuntee itsensä melko dorkaksi. Halvemmaksi olis tullut jatkojohto ja se naurettava 1.5m lohkisjohto joka sulla jos oli  ...ai niin, siellä "kaupungilla" sitä EI saa jatkaa jatkojohdolla 
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Harri126
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 16.01.2015 08:02 |
Viestit: 1687 Paikkakunta: Helsinki
|
Cikatti kirjoitti: Harri126 kirjoitti: Ostin 5 m lohkolämppärin piuhan Breikkiin ajatuksena, että auton ollessa peruutettuna katokseen saisi piuhan kuitenkin kiinni keulaan. Saahan sen, ihan vapaasti voi valita kumman pään haluaa laittaa. Molempia ei kuitenkaan saa yhtaikaa. 15 cm liian lyhyt vaikka vetokoukku on seinässä kiinni. Nää on niitä kohtia joissa tuntee itsensä melko dorkaksi. Halvemmaksi olis tullut jatkojohto ja se naurettava 1.5m lohkisjohto joka sulla jos oli  ...ai niin, siellä "kaupungilla" sitä EI saa jatkaa jatkojohdolla  Ei mulla ollut mitään piuhaa ja hintaero 2,5 m johtoon oli vain 2 €. Jatkojohtoa käytän kuitenkin, sitä samaa, joka antaa sähköt kg:n akkulaturille. Onneksi on vierekkäiset paikat lukitussa katoksessa.
-05 Citroen C5 2.0i 16V Break Aut -89 C25 Matkailuvehje -82 MB 500SEC -92 MB SL500 -63 VW Karmann Ghia -97 Honda VF 750 Magna
Entiset -98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut -93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
|
|
|
|
 |
vibes
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 16.01.2015 22:16 |
Viestit: 1073 Paikkakunta: Turku
|
Tänään tuli tieto että talviloma venähtääkin aika pitkäksi, lomautus toistaiseksi :/
Ennen oli Sitikka, nyt vain Väärämmerkkinen Japaninmersu
Assumption is the mother of all fuck ups.
|
|
|
|
 |
Korppiloinen
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 16.01.2015 23:16 |
Viestit: 198 Paikkakunta: Espoo
|
En tiennytkään miten mielipuoliseksi VSX:n ääni muuttuu ilman pakarin putkea joka johtaisi takapöntön sisään asti. Perseeseen ammuttu ralliauto tjsp. Ei se kyllä lujempaa kulje, varsinkaan kun motarillakaan ei kehtaa edes rajoitusta ajaa ettei Nuuksio tyhjene villieläimistä.
Huomenna motonettiin ja ti-halliin, ritiratirallaa.
'94 Xantia VSX 16v
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 17.01.2015 15:34 |
Viestit: 3537 Paikkakunta: Espoo
|
Korppiloinen kirjoitti: En tiennytkään miten mielipuoliseksi VSX:n ääni muuttuu ilman pakarin putkea joka johtaisi takapöntön sisään asti. Perseeseen ammuttu ralliauto tjsp. Ei se kyllä lujempaa kulje, varsinkaan kun motarillakaan ei kehtaa edes rajoitusta ajaa ettei Nuuksio tyhjene villieläimistä.
Huomenna motonettiin ja ti-halliin, ritiratirallaa. Sinäkö se olit? Epäilin jo Putinin hyökkäävän.. 
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
P51
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 27.01.2015 00:24 |
Viestit: 239
|
Harmittaa..nuo "jononrakentajat" liikenteessä..Kun tulevat valo-ohjattuun risteykseen,jossa valot punaisella,niin matelevat kohti risteystä tai jättävät puolentoista auton mittaiset välit edellä seisovaan..ajattelematta että takana tulevat jämähtää edellisiin valoihin näitten takia..Ja sitten lähtevät matelemalla liikkeelle kun valot vaihtuu.
|
|
|
|
 |
kokemjne
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 27.01.2015 13:39 |
Viestit: 4693 Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
|
eipä siinäkään oo mitään järkee ,että kaahataan tolpalta tolpalle punaisiin seisoskelemaan . se on totta ,että valojen vaihtuessa pitäs päästä heti liikkeelle ,että niistä pääsis muutkin kuin se ensimmäinen.
|
|
|
|
 |
Akaile
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 27.01.2015 14:05 |
Viestit: 1977 Paikkakunta: Espoo
|
Mua harmittaa ne liikennevalot, häiritsevät vapaata liikkumista schengen-valtiossa 
Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
|
|
|
|
 |
Huikko
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 27.01.2015 14:17 |
Viestit: 3199 Paikkakunta: Tampere
|
Nää liikennevaloihin rullaajat ottavat kyllä aivoon. Varsinkin silloin kun siellä valoissa on myös kääntyville oma kaistanpätkä ja nuolivalo vihreällä. Herra rullaaja estää tehokkaasti myös niiden ajamisen joille valo on vihreällä. Tapahtuu tanpereella päivittäin.
DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
|
|
|
|
 |
2cvkimmo
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 27.01.2015 14:42 |
Viestit: 3465 Paikkakunta: Vallis Gratiae
|
Harri126 kirjoitti: Ostin 5 m lohkolämppärin piuhan Breikkiin ajatuksena, että auton ollessa peruutettuna katokseen saisi piuhan kuitenkin kiinni keulaan. Miksi se pitäisi peruuttaa katokseen?
2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81 Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
|
|
|
|
 |
svc
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 27.01.2015 15:05 |
Viestit: 4073 Paikkakunta: Eteläkärki
|
Työkaverin ~2v lapsi kuoli aivokalvontulehdukseen. 
"Pitäähän miehellä leluja olla..." C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
|
|
|
|
 |
vibes
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 27.01.2015 15:12 |
Viestit: 1073 Paikkakunta: Turku
|
^Noi on sellaisia juttuja että tulee ihan v*tun paha mieli itselle vaikken edes tunne koko tyyppiä 
Ennen oli Sitikka, nyt vain Väärämmerkkinen Japaninmersu
Assumption is the mother of all fuck ups.
|
|
|
|
 |
Harri126
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 27.01.2015 17:59 |
Viestit: 1687 Paikkakunta: Helsinki
|
2cvkimmo kirjoitti: Harri126 kirjoitti: Ostin 5 m lohkolämppärin piuhan Breikkiin ajatuksena, että auton ollessa peruutettuna katokseen saisi piuhan kuitenkin kiinni keulaan. Miksi se pitäisi peruuttaa katokseen? Miksipä ei? Tällä hetkellä Sitikka breikki on ulkopaikalla ja Rellu breikki katoksessa. Paikka on sen verran lyhyt, että jos aikoo saada oven kiinni on auto oltava takaseinässä kiinni. Rellu on keulasta sen verra matala, että etuperin ajettuna jää etupuskurin alla oleva muovihärpäke kiinni katoksen sokkeliin tjtn, kun peruuttaa ulos.
-05 Citroen C5 2.0i 16V Break Aut -89 C25 Matkailuvehje -82 MB 500SEC -92 MB SL500 -63 VW Karmann Ghia -97 Honda VF 750 Magna
Entiset -98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut -93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
|
|
|
|
 |
eskere
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 27.01.2015 18:16 |
Viestit: 2201 Paikkakunta: Laukaa
|
svc kirjoitti: Työkaverin ~2v lapsi kuoli aivokalvontulehdukseen.  Tämä on järkyttävä uutinen kun se omalle kohdalle sattuu...  Lapsenlapseni sairastui myös samaan tautiin 20v. sitten ja elimme piinallisen raskaita hetkiä silloin. Lapsi kuitenkin selvisi  Oma päivän harmi oli eilen kun menin hierojalle, riisuin vaatteet ja asetuin lavitsalle ja hieroja aloitti käsittelyn, niin kohta tuli toinen asiakas ja hänellä oli sama aika samalle hierojalle. Pienen keskustelun jälkeen puin vaatteet päälleni ja annoin paikan hänelle, koska eihän eläkeläisellä ole kiirettä. Tänään sain sitten oman käsittelyni 
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92. Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
|
|
|
|
 |
Harri126
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 28.01.2015 18:07 |
Viestit: 1687 Paikkakunta: Helsinki
|
Ryhtyi breikki temppuilemaan. Kun auton sammuttaa jää laturin merkkivalo palamaan himmeästi, eikä radio sammu. Lämpötilan haistelija pärisee myös. Lasinpyyhkijöiden päälle laittaminen sammuttaa radion, muttei pärinää. Virtojen päälle laittaminen pistää myös lämppärin puhaltamaan vaikka auto ei käy. Ajossa välillä koneen vikavalo palaa, mutta sammuu taas hetken päästä. Yks patonkilainen ehdotti sen ajamista Tattarisuolle, mutta se on katsastettu pari viikkoa sitten, enkä siellä muusta syystä käy. Käry ei tullutkaan johdoista vaan jossain on ilmeisesti ögevuoto ja se savuaa konehuoneessa.
-05 Citroen C5 2.0i 16V Break Aut -89 C25 Matkailuvehje -82 MB 500SEC -92 MB SL500 -63 VW Karmann Ghia -97 Honda VF 750 Magna
Entiset -98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut -93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
|
|
|
|
 |
Harri126
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 14.02.2015 13:06 |
Viestit: 1687 Paikkakunta: Helsinki
|
Olin taas unohtanut katsastaa auton. Onneksi huomasin sen itse. Ainoastaan alapallo pitää vaihtaa, näin totesi katsuri. Onneksi Rellussa se on nopea juttu.
-05 Citroen C5 2.0i 16V Break Aut -89 C25 Matkailuvehje -82 MB 500SEC -92 MB SL500 -63 VW Karmann Ghia -97 Honda VF 750 Magna
Entiset -98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut -93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
|
|
|
|
 |
rmattila
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 14.02.2015 13:48 |
Viestit: 852 Paikkakunta: VT 2
|
Kun ei omasta takaa löydy tekijöitä, jouduttiin viemään Transitti pajalle renkaan-, jarrupalan- ja öljynvaihtoon. Hitonmoinen järjestely kyydeistä ja vasta noutaessa kävi ilmi, että jarrupalat oli jätetty vaihtamatta. Ilmeisesti olivat hommanneet etuvetotransittiin takavetomallin palat, eivätkä olleet viitsineet korjata virhettään.
Seuraavaa pajaa etsimään ja kuljetuksia järjestelemään. Kyllä ammattimies on näköjään ammattimies.
Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka. http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/ http://alstuttu.org/
|
|
|
|
 |
Harri126
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 15.02.2015 12:25 |
Viestit: 1687 Paikkakunta: Helsinki
|
Harri126 kirjoitti: Olin taas unohtanut katsastaa auton. Onneksi huomasin sen itse. Ainoastaan alapallo pitää vaihtaa, näin totesi katsuri. Onneksi Rellussa se on nopea juttu. Ei se sit ollutkaan ihan niin nopea kuin ajattelin. Oma moka, tein kaiken väärässä järjestyksessä.
-05 Citroen C5 2.0i 16V Break Aut -89 C25 Matkailuvehje -82 MB 500SEC -92 MB SL500 -63 VW Karmann Ghia -97 Honda VF 750 Magna
Entiset -98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut -93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
|
|
|
|
 |
xanpoke
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 18.02.2015 18:53 |
Viestit: 509 Paikkakunta: NAKKILA
|
Eilen hain AVK:sta nätin punaisen Laguna Breakin -02. Oli joku valopää kulkenut auton ympäri Abloy-avain tanassa, ja pysähtynyt konepellin kohdalla ison ruksin ajaksi. Eipä hätiä, ajattelin, maalilla niistä selviää. Kotona rellu tulille, ääni oli kuin vanhassa diisselitransiitissa. Taitaa mennä kaupan purkamiseksi, jakopään vvt pyörän vaihdon kustannus- arvio 650€. Ilmoituksessa mainittiin että auto on AVK:ssa käynnistetty, mahtavasta nakutuksesta ei mainintaa. P....le. 
|
|
|
|
 |
mister
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 18.02.2015 19:02 |
Viestit: 511 Paikkakunta: Huittinen
|
Niissä taitaa melkein kaikissa lukea että "käynnistetty/käytetty 5 sekuntia", sitten saa hyvillä mielin myydä eteenpäin 
|
|
|
|
 |
eskere
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 18.02.2015 20:22 |
Viestit: 2201 Paikkakunta: Laukaa
|
xanpoke kirjoitti: Eilen hain AVK:sta nätin punaisen Laguna Breakin -02. Oli joku valopää kulkenut auton ympäri Abloy-avain tanassa, ja pysähtynyt konepellin kohdalla ison ruksin ajaksi. Eipä hätiä, ajattelin, maalilla niistä selviää. Kotona rellu tulille, ääni oli kuin vanhassa diisselitransiitissa. Taitaa mennä kaupan purkamiseksi, jakopään vvt pyörän vaihdon kustannus- arvio 650€. Ilmoituksessa mainittiin että auto on AVK:ssa käynnistetty, mahtavasta nakutuksesta ei mainintaa. P....le.  Jospa siinä on vain hydrauliset venttiilinnostimet tukossa. Pitää melkoista meteliä. Rellun perusvika. 
Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92. Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
|
|
|
|
 |
xanpoke
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 22.02.2015 16:18 |
Viestit: 509 Paikkakunta: NAKKILA
|
No niin, Laguna palautettu perjantaina AVK:lle. Vastaanottanut kaveri totesi kuullessaan nakutuksen, ettei sellainen ääni ole normaalia Rellun ääntä. Harmittaa kuitenkin koska auto pieniä maalivikoja lukuun ottamatta oli siisti ja melko vähän ajettu, lisäksi ehdin siihen vaihtaa öljyt ja öljyn-ja ilmansuodattimen.
|
|
|
|
 |
rmattila
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 24.02.2015 00:29 |
Viestit: 852 Paikkakunta: VT 2
|
Lämminvesivaraajan tihkutus ei loppunut käyttövesikierukan luukun tiivisteen vaihdolla, eikä muistakaan läpivienneistä isäukon puheiden mukaan näytä vuotavan. Jos näin osoittautuu olevan, sitten se on joku peltikuoren ja kiinniliimatun uretaanitiivisteen alla piilotteleva hitsisauma. Siitä sitten vian paikallistamista suunnittelemaan.
Oliskohan lämpökamerasta yhtään apua luokkaa pari tippaa sekunnissa olevan vuodon löytämiseen..?
Päivän hyvä uutinen on sitten ehkä se että vuoto näyttäisi olevan joko kannessa tai näkyvällä sivulla eikä tankin ja seinän välissä.
Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka. http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/ http://alstuttu.org/
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: Päivän harmin aihe Lähetetty: 24.02.2015 17:15 |
Viestit: 3537 Paikkakunta: Espoo
|
rmattila kirjoitti: Lämminvesivaraajan tihkutus ei loppunut käyttövesikierukan luukun tiivisteen vaihdolla, eikä muistakaan läpivienneistä isäukon puheiden mukaan näytä vuotavan. Jos näin osoittautuu olevan, sitten se on joku peltikuoren ja kiinniliimatun uretaanitiivisteen alla piilotteleva hitsisauma. Siitä sitten vian paikallistamista suunnittelemaan.
Oliskohan lämpökamerasta yhtään apua luokkaa pari tippaa sekunnissa olevan vuodon löytämiseen..?
Päivän hyvä uutinen on sitten ehkä se että vuoto näyttäisi olevan joko kannessa tai näkyvällä sivulla eikä tankin ja seinän välissä. Lämpökamera voi kyllä näyttää missä noro valuu lattialle mutta reikä voi olla jossain muualla, vesi kulkee eristeen alla ja tulee sitten läpi sieltä mistä helpoiten pääsee. Onko minkäikäinen varaaja? Puulämmityksen massavaraaja I presume?
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
|
|