|
Kirjoittaja |
Viesti |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Citroen C5 kampiakselin tunnisti Lähetetty: 07.03.2015 19:26 |
Viestit: 2161
|
Tervehdys tietäjät!  Osaako kukaan kertoa, missä kohdassa on 2.0 bensan kampiakselin tunnisti? Onko suurinpiirtein samassa paikassa, kuin Xantiassa vaihteiston reunassa? Nyt "economy mode tilassa, kuittaantuuko itsestään, kun vika poistuu? Kiitos etukäteen 
BX16Valve88 C5V6-02 CEE-5 C62.7Hdi06ja07 CX2000 Pallas-79 CX25Prestige-87,Turbo-87 4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74 Dyane4-72 museo,2CV4-74 GSA Spesial-83aj.13tkm museo Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96 ZX1.9Vol-92 ym.
|
|
|
|
 |
P51
|
Viestin otsikko: Re: Citroen C5 kampiakselin tunnisti Lähetetty: 07.03.2015 23:29 |
Viestit: 239
|
Siinähän se vaihteiston/kytkin kopan päällä on..Lähtee irti kun 10mm kiintolenkillä avaa pultin muutaman kierroksen,ja kääntää anturia 90° ja vetää ylös...
|
|
|
|
 |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Re: Citroen C5 kampiakselin tunnisti Lähetetty: 08.03.2015 13:51 |
Viestit: 2161
|
P51 kirjoitti: Siinähän se vaihteiston/kytkin kopan päällä on..Lähtee irti kun 10mm kiintolenkillä avaa pultin muutaman kierroksen,ja kääntää anturia 90° ja vetää ylös... Kiitos neuvosta! Etsin huomenna, kun saan uuden tunnistimen ja toivotaan, että se economy mode poistuu? 
BX16Valve88 C5V6-02 CEE-5 C62.7Hdi06ja07 CX2000 Pallas-79 CX25Prestige-87,Turbo-87 4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74 Dyane4-72 museo,2CV4-74 GSA Spesial-83aj.13tkm museo Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96 ZX1.9Vol-92 ym.
|
|
|
|
 |
olli__o
|
Viestin otsikko: Re: Citroen C5 kampiakselin tunnisti Lähetetty: 08.03.2015 15:46 |
Viestit: 5125
|
Economy Modesta poistutaan vasta kun kone käynnistyy, ihan "normaali" virransäästötila, johon (yleensä, (1/2 h on max arvo) mennään puolen tunnin päästä jos on virrat tai jotain muuta päällä ilman että kone käy.
|
|
|
|
 |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Re: Citroen C5 kampiakselin tunnisti Lähetetty: 08.03.2015 17:38 |
Viestit: 2161
|
olli__o kirjoitti: Economy Modesta poistutaan vasta kun kone käynnistyy, ihan "normaali" virransäästötila, johon (yleensä, (1/2 h on max arvo) mennään puolen tunnin päästä jos on virrat tai jotain muuta päällä ilman että kone käy. Moro! Eli voinko yrittää käyntiin heti kun tunnistin vaihdettu, vai pitääkö sittenkin odottaa virrat päällä herjauksen päättymistä? Tässä tuntee itsensä hölmöksi näiden kanssa 
BX16Valve88 C5V6-02 CEE-5 C62.7Hdi06ja07 CX2000 Pallas-79 CX25Prestige-87,Turbo-87 4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74 Dyane4-72 museo,2CV4-74 GSA Spesial-83aj.13tkm museo Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96 ZX1.9Vol-92 ym.
|
|
|
|
 |
kaselin
|
Viestin otsikko: Re: Citroen C5 kampiakselin tunnisti Lähetetty: 08.03.2015 20:31 |
Viestit: 1590 Paikkakunta: Tampere
|
Ei se herja poistu ennen kun auto käy ei sillä anturilla ole mitään tekemistä siihen economy moodiin.
C5 1,8 Break -03 Peugeot Expert TD -00 Honda GL1800 -08 edesmenneet 2CV4 -72 2CV6 -82 Peugeot Satelis 500 -08
|
|
|
|
 |
Dsharrastelija
|
Viestin otsikko: Re: Citroen C5 kampiakselin tunnisti Lähetetty: 09.03.2015 12:33 |
Viestit: 555 Paikkakunta: potsLojo
|
Voitko vähän selventää mikä yhteys on eco modella ja kampiakselin asennon tunnistimella? Vai onko niin, ettei auto lähde käyntiin ja syy on jäljitetty asentotunnistimeen? Nyt ei ymmärrä.... Eco mode on autoon ohjelmoitu virransäästö ohjelma, joka sammuttaa tietyn ajan kuluessa eri toimintoja, näin turvataan sitä, että akussa on virtaa auton käyntiin laittamiseksi. Se ilmoitus häviää kun moottori on käynyt, eikä eco mode ilmoitus tietääkseni liity millään tapaa asennontunnistimeen?
Ajelussa: Citroën C6 Exclusive 2.7 Hdi -06 Exiä: 2x Bx, Xantia, Xsara, C5 break, -02 ja -03, 2x ID20 vm. -70 ja DS21 M5 vm. -75 Kortin saamisesta lähtien sitikalla menty ja ehkä jo aikasemminkin....
|
|
|
|
 |
betaromeo
|
Viestin otsikko: Re: Citroen C5 kampiakselin tunnisti Lähetetty: 11.03.2015 08:23 |
Viestit: 2161
|
Dsharrastelija kirjoitti: Voitko vähän selventää mikä yhteys on eco modella ja kampiakselin asennon tunnistimella? Vai onko niin, ettei auto lähde käyntiin ja syy on jäljitetty asentotunnistimeen? Nyt ei ymmärrä.... Eco mode on autoon ohjelmoitu virransäästö ohjelma, joka sammuttaa tietyn ajan kuluessa eri toimintoja, näin turvataan sitä, että akussa on virtaa auton käyntiin laittamiseksi. Se ilmoitus häviää kun moottori on käynyt, eikä eco mode ilmoitus tietääkseni liity millään tapaa asennontunnistimeen? Ostin ko. tuotteen käymättömänä. Auto oli hinattu käymättömänä valot päällä, jonka johdosta mennyt economy mode tilaan, eli ei seurausta kampiakselin tunnistimen kanssa. Nyt tunnistin paikallaan ja auto lähti käymään, joskin vaati useita pitkiä starttaus yrityksiä? Nyt jo käynnistyy normaalisti, mutta vaihdettava kytkin ennen ajoon ottamista. Painelaakeri huutaa ja asentotunnistin oli selvästi saanut kipeää sisäpuolelta, jotain jo irronnut kytkimestä?? Kiitos kuitenkin tietäjille neuvoista, joiden johdosta tunnistimen vaihto kävi näppärästi! 
BX16Valve88 C5V6-02 CEE-5 C62.7Hdi06ja07 CX2000 Pallas-79 CX25Prestige-87,Turbo-87 4xD-malli68 Pallas,DSuper70,DS23IE73,D-Super5-74 Dyane4-72 museo,2CV4-74 GSA Spesial-83aj.13tkm museo Jumpy2.0Hdi 80kw pitkä XM V6 12V 156tkm,2.0iBreakY4-96 ZX1.9Vol-92 ym.
|
|
|
|
 |
|
|