Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Palloasiaa (XM)
ViestiLähetetty: 11.03.2015 10:34 

Viestit: 1
Moi :shock:
Mietityttää nyt kun palloja XM:ään pitänee vaihtaa, että onkohan tarvike palloissa laatueroja.

Eli kuinka paineet sälyy ja kuinka kestää muuten?
Vai olisiko Vehon pallot järkevin vaihtoehto?
Lueskelin täältä jostain että alkuperäis kaksoiskalvopallot eivät kadota paineita pitemmänkään ajan kuluessa kovin paljon.
Comfort pallot kiinnostaa, mutta alkuperäisinä palloina ei sellaisia saa.
Ovatko aktiivipallot sekä muut "lisäpallot" alkuperäisinä kaksoiskalvoisia?

Kiitos kaikille etukäteen!


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palloasiaa (XM)
ViestiLähetetty: 11.03.2015 10:47 

Viestit: 266
Paikkakunta: Suomussalmi
Ota yhteyttä Sitroseen siellä varmaan osaavat neuvoa mitkä parhaat pallot sillä Veholla ainakaan täällä Kainuussa ei älytä Citikan päälle mitään. Voi confordit joskus aihettaa häikkää auton älyjärjestelmässä.



2CV vm.-70, Aircross vm.-19 ,ex C4 vm.-16, Cactus vm-14 ex, C5 vm.08, BX vm-90 TZI, BX GT projekti,ex C5, ex C-crosser ,ex XM, ex Jumpy, ex Xsara, Kawasaki 1500 Classic Custom
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palloasiaa (XM)
ViestiLähetetty: 11.03.2015 10:48 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7818
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Sitroselta kerran kyselin tarvikepallojen tarkempia speksejä niin vastaukseksi sain "kyllä ne siellä tehtaalla on ne osannut hyväksi tehdä" :?

Mitä ongelmaa ne comfortit muka jossain älyjärjestelmässä aiheuttaa??



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palloasiaa (XM)
ViestiLähetetty: 14.03.2015 21:58 

Viestit: 266
Paikkakunta: Suomussalmi
Sellaista on ilmennyt, että voi auton perä humputaa ylös ja alas eikä oiken tiedä mihin asettuisi. Jos etsii täältäkin foorumista niin löytyy tuollaisia tapauksissa confortteilla. Vehollako sitten tiedetään?



2CV vm.-70, Aircross vm.-19 ,ex C4 vm.-16, Cactus vm-14 ex, C5 vm.08, BX vm-90 TZI, BX GT projekti,ex C5, ex C-crosser ,ex XM, ex Jumpy, ex Xsara, Kawasaki 1500 Classic Custom
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palloasiaa (XM)
ViestiLähetetty: 15.03.2015 11:21 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1719
Paikkakunta: Korpilahti
taitaa tuo "älyjärjestelmä" ja perän ylös-alas "humputtaminen" koskea C5:sta, ei XM:ää? C5:ssa on sähköisesti säädetty / seurattu korkeussäätö, XM:ssä ja wanhemmissa mekaanis-hydraylinen...



CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22
Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA"
Veturi: Discovery2
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palloasiaa (XM)
ViestiLähetetty: 15.03.2015 16:42 
Käyttäjän avatar

Viestit: 235
Paikkakunta: Lempäälä
Isot pojat ovat myös kertoneet, että tarvikepalloissa olisi yksinkertaisemmat iskariventtiilit kuin alkuperäisissä.



-07 C4 Picasso
-04 Xsara Picasso "Moottorimuna"
Ex:
-02 C5 Break 2.0
-02 Xsara Picasso 2.0 HDI
-92 XM V6 Break
-96 XM 2,5 td Break
-89 XM 2.0i Berline
-00 Xantia Break Exclusive
-98 Xantia Break Business
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: