Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Cx:ien viimeinen matka
ViestiLähetetty: 20.08.2009 14:11 
Käyttäjän avatar

Kuusakoski kutsuu...
Hyvä palvelu oli kun ei tarvitse itse poistaa kilvistä. Paperit täyttöön ja romutustodistus tulee perässä. Itse jos poistaa kilvistä niin tulee maksua konttorilla 10 eur/auto mutta nyt ei tullut maksua ollenkaan. Kätevää.

Kuormaa vaan on aikas huiman näköinen:

http://s638.photobucket.com/albums/uu10 ... _tekee.flv

Tässä on "vaijeriohjuri" CX sedanin katossa. Vinssi kun kiskoi valkoista CX:ää mustan päälle niin vaijeri kulki mustan CX:n katon kautta, tehokkaasti litistyi.

http://i638.photobucket.com/albums/uu10 ... ohjuri.jpg

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

Viestin otsikko: Re: Cx:ien viimeinen matka
ViestiLähetetty: 20.08.2009 14:18 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Uuh.. Siellä tais olla mun vanha musta pohjalla :D

C5 HDi, XM Turbo C.T. Automaagi -94
Poissa

ViestiLähetetty: 20.08.2009 14:23 
tää oli taas näitä "sisältää voimakkaita kohtauksia", mut onneksi oli vaan c- ei bxiä

ViestiLähetetty: 20.08.2009 15:08 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Kukaanko ei halunnut riisua pisteosia irti ennen lähtöä?

Poissa

ViestiLähetetty: 20.08.2009 16:13 
Käyttäjän avatar

Kyllä pisteosaa oli tyrkyllä monta kuukautta. Mutta kun kysyntä hiipui niin menköön.
Laitoin jopa kahdesta Dieselin askista myynti-ilmon, synkat ehjät, 50 eur yhteensä (jos toisen irroittaa ite :lol: ), mutta ei kelpaa. Ne lähtee seuraavaan sulattokuormaan.

Poissa

ViestiLähetetty: 20.08.2009 21:31 
Käyttäjän avatar

Vielä on yksi "hyvä" CX pihassa ja siitä saa pisteosia mutta pitkän tarjonnan jälkeen parhaat osat meni ja muita ei edes kyselty. Tiedoksi niille joita itkettää :lol: Pois kärrätyissä ei ollut yhtään ruosteetonta peltiä jäljellä. Ruosteettomat on myyty ajat sitten.

Huvittavinta on nuo vaihdelootat. Synkat pelaa ja kovin tyrkky oli 50 eur kahdesta > ei tuottanut kyselyjä. Nyt on uudempi varattu Croisettelle ja toinen jonka kilsoja en tiedä on irti ja TRD I:stä, toimii hyvin.

Melko hyvin on kyllä pisteosat myyty tästä pihassa olevasta TRD II:sta mutta mainttakoon että saa kysyä.

Poissa

ViestiLähetetty: 20.08.2009 21:42 
Käyttäjän avatar

Lainaa:
Huvittavinta on nuo vaihdelootat. Synkat pelaa ja kovin tyrkky oli 50 eur kahdesta > ei tuottanut kyselyjä. Nyt on uudempi varattu Croisettelle ja toinen jonka kilsoja en tiedä on irti ja TRD I:stä, toimii hyvin.
No tuo taasen meni multa ohi, onneksi kukaan muukaan ei moiseen reakoinut, mä tulen siis noutamaan nuo, kyllä moiselle tarvetta löytyypi, kun mä meinasin tehdä toisenlaisen takinkäännön, kuin mitä Cikatti teki, eli ajankin ens talven CX:llä :D. Tuollainen kirkaan keltainen tuossa pihassa talvea odottaapi, vähän se vaatii uutta peltiä, ja muutaman nivelen, mutta sitten taas vaan kovaa ajoa, Webaston kun vielä laittaa, niin piisaa lämmintäkin ;) .

Viimeksi tais olla 2003 talvi kun mulla CX oli talvella ajossa...

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ]