Cikatti kirjoitti:
En minä ainakaan pidä romuista pihassa joita en enää tarvitse. Ja totta kait varaosat myydään. CX osina on yllättävän arvokas. Itse en näitä CX:iä enää tarvii ja jos kerran ei mene jotkut asiat edes ilmaiseksi niin sulattoonhan ne silloin kuuluu, eikös?
joo, omistaja saa tehdä romuilleen mitä tykkää
Itsekin olen joskus tuskastunut vanhoihin (käyttökelpoisiin) auton / mp:n osiin, jotka eivät ole kelvanneet kenellekään. Aikansa kun niitä kantaa muutosta toiseen, niin kummasti se "omistamisen tarve ja hyvä tahto auttaa tätäkin osaa tarvitsevaa" lientyy ja osat päätyvät paaliin / metallin keräykseen / hyötyjäteasemalle tms.
Olisihan se kiva asua maalla ja kasata pihalle romutarhausta wanhoista autoista... no enpä tiedä. Siinä voi olla äkkiä parisuhde koetuksella, tai naapurisopu. Viimeistään joku julkisivulautakunta puuttuu asiaan...? Näiltä sanktioilta välttyäkseen pitäisi aiheen ympärille kait perustaa yritystoimintaa?
"Parempi yksi hyvä, toimiva harrasteauto tallissa talven ja kesällä ajossa, kuin kymmenen raatoa pihalla ympäri vuoden"