Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Berlingon huoltoilmaisin
ViestiLähetetty: 07.04.2015 08:43 
Käyttäjän avatar

Profiili ICQ
Nonniin nyt se sitten syttyi. Huoltovälihän on 20 000 tai 1 vuosi. Ajettu 6kk ja 8500km. Pitääkö toi nyt oikeesti viedä huoltoon??? :lol:

Kaikissa eedellisissäkin tuo laskuri on elänyt omaa elämää, xsara nollasi sen aika tietyssä kohdassa.

Poissa

Viestin otsikko: Re: Berlingon huoltoilmaisin
ViestiLähetetty: 07.04.2015 11:44 

Tuo huoltoilmaisin (siis se jakoavaimen kuva) näyttää tosiaan elävän hieman omaa elämäänsä. Minulla on uusi Berlingo dieseli jolla ajettu 1000km ja huoltoilmaisin näyttää nyt, että huolto olisi 25.000km päästä! Huoltovälihän on 20.000km.

Tuon ilmaisimen pystyy toki myös itse nollaamaan, on jopa ohjekirjassa neuvottu.

Olisiko tuo tiedossa oleva "vika", kun myyjäkin sanoi autoa luovuttaessa, että huollata kerran vuodessa siitä ilmaisimesta riippumatta?

Poissa

Viestin otsikko: Re: Berlingon huoltoilmaisin
ViestiLähetetty: 07.04.2015 12:07 
Käyttäjän avatar

Profiili ICQ
No soitin ja kysyin asiaa. Ei aiheuta toimenpiteitä. Kilometrien eikä auton ikä huomioiden, ompahan tarkistettu jos jotain laukeaa. Lähinnä tuossa alkoi mietityttää takuut ja muut, edellisissä olen itse seurannut ja duunannut huollot noin 10 tkm välein.

Juteltiin tuosta öljynvaihdosta jonka kyllä olen tässä kohta teettämässä ( 10tkm tienoilla ). Toivotti tervetulleeksi :)

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ]