Moi! Xantiani on 1999 ja kakkosmalli, 2 litrainen bensa.
No, hydrauliikka on antanut askaretta...
Viime kesänä meni ohjaustehostimen putkiletku-viritys, mutta seppä sai sen kuntoon.
No, nyt pari viikkoa sitten alkoi hydrauliikan varoitusvalo taas palamaan, ja LHMät tuli pellolle.
Taka-akseli putos ja sitten rupes takajarrutkin temppuilemaan.
Sain auton nosturille, ja vuotava putki on moottorin luota "tukilta" taka-akselille lähtevä putki. Sain sen verran selville, että paikka moottorin/tukin luona on ahdas, ja ahtaudesta johtuen en sen pitemmälle päässytkään selvityksissäni. Ja putken reitti taka-akselille jäi hämäräksi.
Mitenhän asiassa kannattais edetä? Onko kuka joutunut korjaamaan ko putkea ja millainen homma se on?
Raha on rajoittava tekijä merkkikorjaamon tms suhteen.