Lienee kustannustekninen asia se, miksi on 1.8 16v mallista jätetty välipönttö pois. Ja ei sovi suoraan 2-litraisen välivaimentimella oleva, koska puuttuu liitoskohta tuosta 1,8 koneisen putkesta. Eli liitoksen rakentamalla saa sopimaan, mutta se onko se järkevää onkin sitten erikseen pohdittava?
Sillä kyllä orggistakapöntöllä äänet on ihan maltilliset, se orggistakavaimennin maksaa toki liki tuplat halpis vastaavaan verrattuna, mutta jos pitää ostaa se välivaimenninkin, niin hinta saattaakin olla jopa kalliimpi? Eli kyllä se yhdellä vaimentimella oleva on ihan hyvä ja hiljainen, kunhan vain ostaa orggisvaimentimen

.
Oman murheensa 1,8 koneisien putkissa tekee vielä tietty niiden katin ja vaimentimien välisten "korjausputkien" pituuserot

. Hitsaushommiin joutuu monesti....