Kyllä mä vaihdoin 12-venttiiliseen irrottamatta moottorinkorvaketta. Jonkinlaista kuvasaastetta operaatiosta..:

Uus menossa jo paikalleen, kiristinrulla ja vesipumppu ylläältäpäin kuvattuna...

Kiristin altapäin kuvattuna, melko hyvin tuonne pääsi kun makoili parkkiruudussa selällänsä...
Puuttuukohan tuosta jakopään kopasta muuten yksi ruuvi, vai näyttääkö se vain siltä..?

Ja tuosta kiristellen, epätoivo sentäs onnistumiseen vaihtu, vaikka näyttikin liki toivottomalta tuo...

Kiristintä ei vissiin kannata jättää lukitsematta, eipähän pyöri itekseen auki kun kiristää..? Näppärästi 11mm kannalla, kyllähän jokkaisella 11mm räikkälenkki löytyy..?

Vaan entäpä laturin remmi sitten..? Sinnekin pääsee samasta paikasta kuin edelliseen, etupyöränkotelosta, eikä tarvinnut kuin yksi suojamuovi edestä poistaa...

Laturin kiristysruuvit on sitten taasen piilotettu lähes luoksepääsemättömiin, lukitusmutteri sentään näkyy, mutta kiristysmutteri on kivasti laturin ja syylärin välissä, paikassa minne ei mistään suunnasta pääse näkemään...
Oletan että on hyvinkin vastaavat paikat myös 24-venttiilisessä, mutta varmaksi en osaa sanoa kun ei sellaista ole päässyt näpelöimään...