irakso kirjoitti:
Palaan nyt tähän asiaan kun kerran asian muistin ja hetki aikaakin tässä.
Homma pelitti jo samana iltana. Antoi sitä vikaherjaa kolmen startin verran.
Annoin sitten asian olla ja painelin saunaan vähän jäähtymään.
Kokeilin sitten vielä iltasella vielä kerran uudelleen niin ei mitään ongelmaa.
Ei herjannut enää antipollutionia ja kone kävi mukavasti.
Nyt toimii jopa niin että se kylmänä kuuluva "röpellys" on poistunut.
Eli liekö sitten niin että tuo MAP-anturin putsaus kontaktisprayllä ja jarrukliinerillä
auttoi asiaa vaikka alkuun herjaa heittikin? Nyt vastaa kylmänäkin kaasuun paljon herkemmin.
Noniin.. kiitos tästä jatkotiedosta.
Itse sitä pyrkii olemaan itun varovainen noitten kanssa. Ehkä näin saadaan kuitenkin jotain yleispätevää tietoa tästä. Kyllähän noita vaikka youtubessa ruikkivat aika surutta menemään...
Seuraavassa alipainemittauksen tulokset 2.0 EW10 koneesta, josta en uskaltanut vielä ruiskia MAPpiin mitään. Siis ns vielä likainen MAP:
-Liitin numero 3
-Ilman alipainetta 4,13Vdc
-5 in.hg................3,4Vdc
-10 in.hg..............2,75Vdc
-15 in.hg..............2Vdc
-20 in.hg...............1,25Vdc
-25 in.hg...............0,58Vdc
Ehkä sitten seuraavaksi ruikitaan se MAP ja koestetaan voltit uudestaan, kunhan se on röplöttänyt antipöllönsä ja saunassa käyty.
Saadaan sitten ehkä tietoa siitäkin voiko näiden perusteella tieteillä mitään...