Joo, tässäkin oli releessä vikaa tai oikeammin kahdessa. Automaatissa on se rele joka estää käynnistymisen muussa kuin P tai N asennossa, aikaisempi omistaja oli 'fiksusti' ohittanut koko releen ja auto käynnisty vaikka D -asennossa

( Suora piuha startista). Tämän kun laitoin kuntoon niin silloin alkoi säätimenkin rele toimia ja muussa kuin P tai N asennossa se syöttää 12V säätimen boksin nastaa 9. Mitatessa huomasin aikaisemman omistajan toisen virityksen: boksin liittimessä oli oikosuljettu hyppylangalla nastat 9 ja 10 eli releessä on ollut vikaa ja pakkosyötetty 12V nastaan 9. Nasta 10:een tulee 12V suoraan panelin kytkimen kautta. Eikä tässä vielä kaikki vaan viiksikytkimessä oli myös oikosulku. Onneksi löyty toinen todistettavasti ehjä kytkin.
Voi se vika edelleenkin olla releessä mutta en olisi yllättynyt vaikka löytyisi muitakin edellisen käyttäjän virityksiä sillä onhan tuossa näköjään aikaisemminkin ollut jotain vikaa kun on noin nysvätty.