Kyse lienee siitä moottorin alla olevasta kumihelasta. Siellä on vaihdettavissa pyöreä, n.70mm halkaisijaltaan kumipusla joka kyllä revetessään päästää moottorin heilumaan aika reilustikin.
Esimerkiksi Motonetin listalla kyseisen osan numero on 18-2076.
Vaihto on luultavasti aika helppo jos kannakkeen ottaa irti ja taistelee vanhan helan irti ja uuden paikalleen kunnon työkaluilla. Auton alla muistaakseni erittäin paska homma. On vuosia aikaa siitä kun olen tehnyt, mutta rautasahalla hinkkasin vanhaa ulkokehää pois tuntikausia ja uutta tappelin jollain puristinhässäkällä paikoilleen lähes yhtä kauan. Muistaakseni vetoakseli kulkee kannakkeen läpi, joten irroitus vaatii vähän purkua sekin. Joku voisi tietty tähän väliin kertoa jos tuon vaihtoon on joku helppo ja säädyllinen tapa.
