Kuvastasi ei näy, onko siinä hammashihnapyörä vai kaksi kiilahihnapyörää(+ se iso pyörä laturille)
Tässä perhepotretissa 2400 gti:n ja 2200:n pumput. Hihnoissa ero ja hihnan kiristysmekanismi erilainen. Jos laitat 2400:n pumpun, täytyy vaihtaa myös vetopyörä nokka-akselin päähän ja tietty kiristin. Edellyttäen siinä on tuo hammashihna veto. Saman mallin pumppua on kahdella kiilahihnalla kaikissa 2,5 koneissa, sekä bensa että diesel ja voi olla, että 2,4 oli myös kiilahihna versiota. Tuo kansi on muistaakseni -70 luvun puolelta.
Tampere-malliin tuon pumpun asennus vaatii jo fakiirin ominaisuuksia.
Liitteet:
cx pumput.jpg [ 103.21 KiB | Katsottu 3001 kertaa ]
Liitteet:
cx pumput 2.jpg [ 100.8 KiB | Katsottu 3001 kertaa ]
Jos sulla on tarvetta 2200:n orkkispumpulle, voin luopua tuosta, kun niitä näkyy olevan kaksi.