Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/2 [ 48 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Sitikkamiehen vaimo?
ViestiLähetetty: 01.09.2009 20:35 
Käyttäjän avatar

Kertokaa hyvät Sitikkamiehet, onko automerkillä väliä? Voiko Sitikkamiehistä uskoa samaa?

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1725662

Audin myyntijohtajan Esko Kiesin sanoin: "Tarvitsen naista yhä enemmän sellaisiin asioihin, joihin nainen on tarkoitettu, kuten pitämään miestä hyvänä ja olemaan haluttava. Nykyään minulle on hyvin tärkeää, että minulla ja naisellani on paljon yhteistä, esimerkiksi samantasoinen koulutus ja arvomaailma. Arvostan myös suuresti sitä, että nainen silittää paitani, tässä eleessä on paljon symboliikkaa", hän kuvailee."

-------
Sitikka-kyytiä v:sta -58
nyt alla Xantia Activa TCT
Poissa

Viestin otsikko: Re: Sitikkamiehen vaimo?
ViestiLähetetty: 01.09.2009 20:40 
Käyttäjän avatar

maarit kirjoitti:
Kertokaa hyvät Sitikkamiehet, onko automerkillä väliä? Voiko Sitikkamiehistä uskoa samaa?

Kyllä sillä on väliä, enkä nyt halua mitenkään yleistää, mutta tuo kuulostaa niin audistilta kuin olla ja voi... :mrgreen:

Top Gearia seuraavat tietävät, mitä mieltä Audista ja niiden kuskeista ollaan... Muutkin ehkä arvaavat. ;)

C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
Poissa

ViestiLähetetty: 01.09.2009 20:50 
Käyttäjän avatar

Onko enää Sitikkamiehillä vaimoja? :D

Poissa

ViestiLähetetty: 01.09.2009 20:56 

Kyllä minä haluan silitystä muualle kuin paitaan naiselta. Paidan silitys onnistuu kätevästi ihan itse.

Poissa

ViestiLähetetty: 01.09.2009 21:05 

Mulla ainakin on - ollut kohta jo 30 vuotta - siis vaimo.
Mutta toisaalta - olenko minä oikea Sitikkamies kun mulla on nykyään vain yksi sitikka. Kerrallaan. On niitä ollut kuitenkin yhteensä aika monta. Vaimoja kuitenkin vain tämä yksi. Sitikoitakin ollut vaan kolme kerrallaan enimmillään.
Missähän se raja menee - että on Oikea Sitikkamies tai vain esiaste, noviisiko?

Poissa

ViestiLähetetty: 01.09.2009 21:08 
Käyttäjän avatar

sahtivaari kirjoitti:

Ei enää :?

Mutta ei se lähtenytkään mitään osannut silittää. Paitoja tai muutakaan :?

Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa

ViestiLähetetty: 01.09.2009 21:18 
Käyttäjän avatar

Sitkkamiehen vaimo pitää Sitikkamiehen jalat maassa, jotta Sitikoita ei kerry kartanolle liikaa... :lol:

Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Poissa

ViestiLähetetty: 01.09.2009 21:40 
Käyttäjän avatar

Minä kuljen ryppyisessä paidassa mutta tästä olen kyllä Audi-Eskon kanssa samaa mieltä:

Lainaa:
minulle on hyvin tärkeää, että minulla ja naisellani on paljon yhteistä

Me olemme vaimoni kanssa molemmat ajaneet Sitikoilla jo yli 20 vuotta eikä vaihtoehtoja siinä oikeastaan ole. Ajoittain tontilla olleet 30 Sitikkaa ja niiden raatoa eivät ole aiheuttaneet kuin ohimenevää kismaa (minäkään en juuri kommentoi talon toisella puolella tapahtuvaa puutarhahössötystä)!

Tasavertainen vuorovaikutus on minulle tärkeintä. Puhumme paljon keskenämme, kaitpa meidän arvomaailmamme aika lähellä toisiaan (nykyään) jo ovat. Paidan silityksessä on tosiaan paljon symboliikkaa. Minusta olisi hassua, jos vaimo yhtäkkiä alkaisi minun paitojani silitellä. Tuntuisi aika kiusalliseltakin.

Eskon kommenteista kuultaa kyllä läpi sellainen juppi-insinöörin arvomaailma, joka on minulle täysin vieras. Muista Sitikkamiehistä en varsinaisesti tiedä, mutta ainakaan omissa Sitikkakavereissani en ole tuollaiseen vielä törmännyt. Vaikka on insinöörejäkin joukossa.

[size=50]
DS19 58
DS21ieH 5v. 71
C8 V6 04
BX19GTi 16V 90
Xantia TCT Activa 96
Xantia V6 Break 98, 2 x 00
14 x Xantia 1.8-2.0 95-01
Traction avant B15H -54 (projekti)
Poissa

ViestiLähetetty: 01.09.2009 21:57 
Käyttäjän avatar

Juuso kirjoitti:
Muista Sitikkamiehistä en varsinaisesti tiedä, mutta ainakaan omissa Sitikkakavereissani en ole tuollaiseen vielä törmännyt. Vaikka on insinöörejäkin joukossa.

En minäkään itseäni tuosta tunnista, vaikka inssi olenkin :)

Mutta itse asiasta, monihan sanoo että ne mul.. julkut on nykyään BMW:n sijasta Audien ratissa ja kyllähän tuon artikkelin perusteella saa halutessaan vahvistusta moiselle yleistykselle.

C4 VTS -05 // 306 cabriolet 2.0 -97 // BX 16V -87 // 2CV -61 // 2CV -61
Poissa

ViestiLähetetty: 01.09.2009 22:04 
Käyttäjän avatar

Arvasin! Ihania ootte kaikki! :-* :-*

JK. Miks patongin hymiölistalta puuttuu pusu :-*, vieläkin?

-------
Sitikka-kyytiä v:sta -58
nyt alla Xantia Activa TCT
Poissa

ViestiLähetetty: 01.09.2009 22:07 
Käyttäjän avatar

Yleisesti ottaen näistä iltapäivälehdissä olevista jutuista ei kannata tehdä syväluotaavia johtopäätöksiä :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 01.09.2009 22:09 
Käyttäjän avatar

Putkimies22 kirjoitti:
sahtivaari kirjoitti:

Juu ei täälläkään. :P Lähdön syyt ei kyllä liittyneet mitenkään sitikoihin, molemmat ajamme semmoisilla edelleen...

- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa

ViestiLähetetty: 01.09.2009 22:13 

Eikös se ollut jotenkin niin, että "kauneimmat naiset löytyvät sitikan etupenkiltä"? Sitroenistin kanssa pitkään aviossa olleen puolison pitää kyllä olla lisäksi hyväluonteinen ja pitkäpinnainen - ainakin mikäli urbaaneja legendoja on uskominen.

"Mitä auto kertoo sinusta?
CITROEN : Sitikalla ajavat ovat nautiskelijoita, ylensyöjiä ja -juojia, vähän tahdottomia mutta muuten harmittomia veikkoja."

Audilla ajavista en vastaavaa luonnehdintaa löytänyt, mutta jos otetaan Top-Gearista mallia ja sovelletaan vaikka tuota BMW-ihmisistä tehtyä luonnehdintaa:
"Bemarilla ajavat jupintapaiset. Monellakin heistä on kurja homma ja kurja liksa, mutta työnantajan omistamalla autolla ajetaan kuin seitsemän miestä. Välillä pistetään mustat lasit silmille ja luikitaan hakemaan sossusta toimeentuloavustusta, kun luottokorttivelka oikein tukistaa."

XM V6 -00 & Jumper 2.2 HDI -06 & C5 tourer V6 HDI -09
Poissa

ViestiLähetetty: 01.09.2009 22:13 
Käyttäjän avatar

maarit kirjoitti:
Kertokaa hyvät Sitikkamiehet, onko automerkillä väliä?

Mun mielestä tässä ei ole kysymys automerkistä eikä erityisemmin Audistakaan sovinistisuuden airueena. Haastateltu sai mahdollisuuden "15 minuutin kuuluisuuteensa" ja paukutti turpaansa wannabe-miesten-miehenä. Ihan sama, kerro lisää kotioloistasi?

Kyllä nyt kaverit taputtelevat olalle golfkerholla mutta luimuilevat kuitenkin vellihousuina koteihinsa päivän päätteeksi kun mamma odottaa, eikä ainakaan korkkareissa silitysrauta kätösessään. Mutta oltiinpa kerrankin miehiä, not. :lol:

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa

ViestiLähetetty: 01.09.2009 22:33 

Igor kirjoitti:
Putkimies22 kirjoitti:
sahtivaari kirjoitti:

Juu ei täälläkään. :P Lähdön syyt ei kyllä liittyneet mitenkään sitikoihin, molemmat ajamme semmoisilla edelleen...

Kuulun itse tähän vaimottomien "kerhoon"... on tullut parikin vaimoa hukattua maailman tuuliin.... nooh kertooko se enemmän minusta, vaimoista vai sitikoista en osaa sanoa.

Poissa

ViestiLähetetty: 01.09.2009 22:40 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Ei ole vaimoa, mutta avopuoliso kylläkin :P

Poissa

ViestiLähetetty: 01.09.2009 23:03 
Käyttäjän avatar

Jeth kirjoitti:

Varo vaan, äkkiä sekin voi vaimoksi muuttua.... ;)

Volvo V70 D4 -15 A
Poissa

ViestiLähetetty: 02.09.2009 01:19 
Käyttäjän avatar

Herra Kiesissä on hyvää vain sukunimi, sopii ammattiin.

Hävettää Herra Kiesin puolesta. Kyllä sen täytyy riittää että nainen on hyvä sängyssä :lol:

""He (naiset) käyttävät tunteita vääränlaisissa tilanteissa, jolloin tunne menee usein järjen edelle. Mutta tietysti poikkeuksiakin on. Miehet taas pystyvät helpommin hallitsemaan suuria kokonaisuuksia", Kiesi sanoo lehdessä."

Jaahans, no, minulla yksi parhaita pomoja on ollut nainen. Jaa miksikö parhaita? Pomon tärkein ominaisuus on olla osata johtaa henkilöitä ja se on muuten pirun hankala laji.

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 02.09.2009 08:44 
Käyttäjän avatar

Sama vaimo ollut jo 39 vuotta ja ensimmäinen Sitikka ostettiin yhdessä vuonna 75.Sopu sijaa antaa varsinkin Sitikoille. Sopua on ollut ja siksi paljon Sitikoita. :D

Poissa

ViestiLähetetty: 02.09.2009 08:46 
Nyt on yritetty selvittää sitikkamiehen vaimoa, millainen mahtaakaan olla sitikkanaisen mies ;)

ViestiLähetetty: 02.09.2009 08:56 
Käyttäjän avatar

Lemon kirjoitti:
Nyt on yritetty selvittää sitikkamiehen vaimoa, millainen mahtaakaan olla sitikkanaisen mies ;)

San sää :P

Volvo V70 D4 -15 A
Poissa

ViestiLähetetty: 02.09.2009 09:22 
Käyttäjän avatar

Putkimies22 kirjoitti:
Jeth kirjoitti:

Varo vaan, äkkiä sekin voi vaimoksi muuttua.... ;)
yli 20 vuotta on ollut eikä vielä vaimoksi ole muuttunut :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 02.09.2009 09:58 
Herra Kiesi lausuntoineen tuntuu olevan tänään esillä. Just tulee radiosta Esko K:sta ja hänen mielipiteistään, ja aamukaffeella vilkaisin, mitä TS kirjoittaa hänestä.

ViestiLähetetty: 02.09.2009 11:21 
Käyttäjän avatar

Hyvä puoli tuossa Kiesin kirjoituksessa oli se, että todennäköisesti nykyinen kana lähtee kiitämään ja lauma haasteellista miestä etsivää verenimijää alkaa saalistamaan tuota Kiesiä. Tämän jälkeen joku korkokenkäinen naaras vie voiton taistelussa ja asettaa Kiesin kivasti ojennukseen baleksit korkokenkän alla. Siinäpä se sitten Kiesi silittelee itse paitojaan kun emäntä pitää tiukasti talutushihnasta kiinni. Loppu hyvin kaikki hyvin.

Nm. Vielä onnellisempi olisin jos se saalistajanaaras ei antaisi Kiesin enää ajaa Audillaan..."Stop ja vänkäriksi siitä ukonrähjä, minä ajan"

Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Poissa

ViestiLähetetty: 02.09.2009 11:23 

[quote][/quote]Citikkamiehen vaimo pitää Sitikkamiehen jalat maassa, jotta Sitikoita ei kerry kartanolle liikaa..

Hyvä kommentti, näinhän asia aina välillä tahtoo olla. Meillä on ajettu Citikoilla v-84 alken ja vaimo ei muista merkeistä edes välitäkään. Vaimon mielipide viimeisen hankinnan jälkeen oli että eihän ne enää lisäänny pihassa, eihän. Silloin saapunut kulkuväline oli viides pihalle tullut kuljin. :D Niin yhteistä taivalta on meilläkin vaimon kanssa ollut jo vuodesta 1976 tai jotain, johan sekin kertoo suhteesta jotain vaikka se ei aina helppoa ole ollutkaan, vaimo meinaa olla välillä vähän hankala nimittäin itsessähän ei ole vikaa :) . Tuo keskustelun aloittanut muun merkkisen auton kuljettajan kommentti voidaan laittaa mielestäni johonkin syvällepimeään paikkaan jota en halua sanoa ääneen. Tulipa pitkä vuodatus.

Citroen C4 Cactus -14
Citroen Berlingo XTR -08
Harley-Davidson Softail Heritage -99
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/2 [ 48 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava