Xantippa kirjoitti:
Mikähän voisi olla syynä kun tuossa tuoreemmassa Xantiassani tuntuu olevan keula pintakovempi kuin vanhassa? Eron huomaa erityisesti korotetuissa suojateissä yms. epätasaisuuksissa hitaassa vauhdissa. Potilas on siis reilut 300tkm rullattu 2.0Hdi Berline, vanha taasen 1.8SX Berline jotain 250tkm mittarissa. Molemmissa on samat pallot (1.8 8v vakiot) ja Hdissa ne on 2-3v tuoreemmat. Äkkiseltään kuvittelisi että toi painavampikeulainen olisi pehmeämpi tuoreemmilla palloilla, eikä noissa ajokilometreissäkään suurta eroa ole. Kumpaankaan ei ole tietääkseni koskaan mitään etutukivarsien puslia vaihdettu, et voisko olla että ne on tuossa 6v uudemmassa diisselissä vaan vaihtokunnossa?
Olisiko syy siinä, että ainakin oman perstuntuman mukaan vanhempi peruspallo on pintapehmeämpi, kuin uudempi tuplakalvopallo.
Itse päivitin taaksepäin oman -99 xantiani pallotusta ja hyvä tuli (omasta mielestä)