Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C5 Bensapumpunirroitus
ViestiLähetetty: 17.10.2015 14:29 

Heippa taas citruunapatonkilaiset, olen yrittänyt irroittaa citroen c5 vm- 03 farmarista polttoaine pumppua mutta en saa pantaa auki onko teillä jotain vinkkejä kuinka se aukeaa?

Poissa

Viestin otsikko: Re: C5 Bensapumpunirroitus
ViestiLähetetty: 18.10.2015 09:10 

Panta mallisella irottimella samalla vehkeellä millä voi irrottaa öljynputsarin niitä on nahka,metalli tai kettinkinauhalla ,kuhan ei kiristää liian tiukalla, että ei se kiinnityspanta rikkoudu.

2CV vm.-70, Aircross vm.-19 ,ex C4 vm.-16, Cactus vm-14 ex, C5 vm.08, BX vm-90 TZI, BX GT projekti,ex C5, ex C-crosser ,ex XM, ex Jumpy, ex Xsara, Kawasaki 1500 Classic Custom
Poissa

ViestiLähetetty: 18.10.2015 10:22 
Käyttäjän avatar

Itse naputtelin sen lukitusrenkaan aikanaan auki ja kiinni muovisella taltalla ja kumivasaralla. Se on tosiaan tiukassa, eikä viimeinen 1/4 kierros mene ihan käsin kääntämällä. (Riippuu tietysti hauiksen paksuudesta...)

Varo avatessa ja kiinnittäessä, että se iso O-rengas ei putoa tankkiin ja että se asettuu kiristettäessä oikealle kohdalleen. Renkaassa ja tankissa on merkit, mihin asti rengas pitää kiristää. Muuten tankki ei ole tiivis vaan tihkuu täynnä ollessaan polttoainetta tankin päälle.

"Pitäähän miehellä leluja olla..."
C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
Poissa

ViestiLähetetty: 20.10.2015 04:31 

mä kanssa naputtelin taltalla ja vasaralla tiukassa on kasaus vielä hankalampi tiivisteen takia

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ]