Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Etujousitolpasta
ViestiLähetetty: 25.10.2015 20:32 

Viestit: 199
Onkohan kukaan täällä pohjolassa
kokeillut "voidella" noita etujousitolppia?
Lähinnä kait Xantia/XM on kyseessä, oisko
BX:n tolpassa hiuakan eroavaisuutta.

Mielenkiinto nyt heräsi lähinnä, kun toisen
asian takia eksyin ulkomaiselle sivustolle
jossa asiaa oli käsitelty. Hiukan vaikea
hahmottaa ilman kuvaa, mutta ei ollut kovin
pitkä sepustus, eli oliko pyöräkotelon puolelta
haitaria alaspäin ja ylimmäinen ( kuivana
hinkkaava) tiivistehuopa(?) tms näkyvillä?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Etujousitolpasta
ViestiLähetetty: 25.10.2015 23:52 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1128
Konehuoneen puolella on pari pyöreää reikää jousitolpassa, niistä voi ruikkia LHM:ää varteen. Ja jumppaa perään. Toinen tapa on irroittaa tolpan huohotinletku kumiletkun ja metalliputken liitoksesta ja laittaa siihen väliaikainen letku. Auto ala-asentoon, letku pystyyn ja LHM täyteen. Sitten jumppaa. Sillä pitäisi saada voideltua sylinterin alapää ja korvattua vedet öljyllä. Nämä nyt on ne tavat jotka minä tiedän.



BX 1.9 Gti 16V, BX 1.6 Gti, Xantia 1.6i SX berline, C5 2.0 SX Break, Berlingo 1.6 Multispace
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Etujousitolpasta
ViestiLähetetty: 26.10.2015 07:31 

Viestit: 199
Ei vaan taida noi konstit toimia kuin BX:än
tolpissa?


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 3 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: