Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 4/4 [ 83 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Vieläkö joku (lapsen)uskoo uuteen hyde-sitikkaan?
ViestiLähetetty: 22.07.2015 09:17 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7816
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
citikka14 kirjoitti:
Pitäiskö meidän suomessa perustaa Nokian savuaville raunioille autotehdas ja alkaa valmistaa mehukeppejä mallia 2020 joissa lisämausteena Here-kartat. Eli kehitettäisiin näiden hyde-oppiemme avulla ideaaliauto kaikilla LHM-mukavuuksilla varustettuna. Omasta mielestäni ehkä sitikan hienoin saavutus teknisesti lienee CX ja ulkonäöllisesti taas ID tai DS... XM on tosi hieno, mutta jotenkin se on liian monimutkainen ja konstikas... Liikaa muovia ja liittimiä...


Joo, annappa patonkilaisten kehittää mieleisensä auto niin siinä on radion ohjauskin hydrauliikalla, neljä akselia, itsestään keskittävät ikkunaveivit ja aivan perkeleesti lasikuitua :D

Mutta olis kyllä pehmeä eikä kallistelisi yhtään. Ja joku perhana olis jemmannut raamatun hanskalokeroon ;)



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Vieläkö joku (lapsen)uskoo uuteen hyde-sitikkaan?
ViestiLähetetty: 22.07.2015 23:31 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Here-kartat on jo myyty Saksaan.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Vieläkö joku (lapsen)uskoo uuteen hyde-sitikkaan?
ViestiLähetetty: 23.07.2015 17:29 
Eikä ole Hereä vielä myyty. Myytäneen kuitenkin.
Otsikon mukaisesta aiheesta on lipsuttu hiukan sivuun, joten katson tärkeäksi tuoda päivänvaloon Citroënin uusimmat suunnitelmat:
Kaikissa Citroën-malleissa pl. C1 (tojotataimikäsenytoli) ja maasturi (mitsupissivaimikäsenytoli) on vakiona kaasunestejousitus 2016 alkaen. Japanian autoihin tottuneille tarjotaan epämukavaa rautajousitusta lisähintaan. Voivat sitten rahamiehet kehuskella kalliilla ja huonolla alustalla.
Koska C6 oli pettymys myyntilukujen suhteen on Citroën päättänyt nostaa seuraavan edustusautonsa tasoa ja varustelua niin korkealle tasolle, ettei muista merkeistä ole sille vastusta. Kyseessä on nelivetohybridi (takaveto sähkömoottoreilla) ylellisellä varustuksella. Voimaa autosta löytyy yli 300KW ja kulutus on silti alle neljän litran lyhyemmillä matkoilla. Jousitus on aivan uskomatonta tekniikkaa; DS:n ja 2CV:n mukavuus yhdistettynä viimeisimpään turvallisuusteknologiaan. Ranskalaiset insinöörit ovat päissään miettineet nesteen, kaasun ja jouston parasta suhdetta. Kehitystyö jatkunee vielä hetken ja selvitäkin pitää ettei keskeneräistä autoa päästetä markkinoille. Ko. kömmähdys on muutamalle autovalmistajalle sattunut vuosien varrella. Tiedot olen saanut luotettavasta lähteestä.


   
 
 Viestin otsikko: Re: Vieläkö joku (lapsen)uskoo uuteen hyde-sitikkaan?
ViestiLähetetty: 27.07.2015 00:26 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Nateron "lähde" on tasan kovin nestemäinen :lol:

Mä lähden nyt siitä että rakennan CX farkun jossa on kohta myös maakaasukäyttö. Mennään mukavasti mutta myös halvalla.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Vieläkö joku (lapsen)uskoo uuteen hyde-sitikkaan?
ViestiLähetetty: 27.07.2015 20:03 
Eikös lähteissä ole aina jotain nestettä?


   
 
 Viestin otsikko: Re: Vieläkö joku (lapsen)uskoo uuteen hyde-sitikkaan?
ViestiLähetetty: 30.11.2015 14:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1332
Paikkakunta: Järvenpää
Tuota uutta jousitusteknologiaa taas lupaillaan lööpeissä:

http://www.msn.com/fi-fi/autot/uutiset/ ... id=UP97DHP

http://www.autocar.co.uk/car-news/new-c ... aunch-2017

Onkos kukaan vielä keksinyt miten tuo olisi toteutettu?
Kyse lienee kuitenkin uudesta keksinnöstä kun lupaavat että olisi vain Citroenin käytössä?
Eikä kyseessä liene mikään uusi penkin jousitus kun luvataan ajomukavuutta korinhallinasta tinkimättä?

Liekö hoksanneet jotain uutta ilmajousituksen saralla näiden paineilmavoimalinjaharjoittelujensa kanssa, vai voiko se tänäpäivänä olla muuta kuin sähköinen vähän BOSEn tapaan?



Xantia Activa Tct -96
CX 20 TRE -88 -> 22i projekti, CX 25 Prestige -84
GS X3 ZEV-projekti, C5 2.2 HDI 170 -08
XM V6 A. -95
C6 2.7 HDi
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Vieläkö joku (lapsen)uskoo uuteen hyde-sitikkaan?
ViestiLähetetty: 30.11.2015 15:45 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1977
Paikkakunta: Espoo
"Citroën on kertonut julkistavansa täysin uudenlaisen jousitusratkaisun, jopa lupaa erinomaisen jousitusmukavuuden uhraamatta sitä ajo-ominaisuuksille. Varuste tulee tarjolle merkin kaikiin malleihin. "
Siinä on toimittajalta lipsahtanut asiat väärin päin.. :lol: --> Erinomaiset ajo-ominaisuudet jousitusmukavuutta uhraamatta, nimenomaan hydenä. :!:



Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Vieläkö joku (lapsen)uskoo uuteen hyde-sitikkaan?
ViestiLähetetty: 30.11.2015 18:19 
Käyttäjän avatar

Viestit: 260
Paikkakunta: Tohmajärvi
Jospa se on tuo Bosen suspension ratkaisu ja tuohan olisi mukavuus puoleinen.



Citroen C5 2,0 2007
Xantia 2,0 16v exclusive berline
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 4/4 [ 83 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: