Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Sitruunagallerian kuvat
ViestiLähetetty: 07.09.2009 00:48 
Mitä mieltä olette te, jotka laitatte kuvia unkiin, ja tietenkin myös te jotka jaksatte selata niitä? Kannattaisko tehdä vuosittain toistuville tapahtumille omat kansiot, joihin lisättäisiin vuosittain kuvia, vai jatketaanko edelleen näin, että tehdään joka vuosi tapahtumille omat kansiot. Minun mielestäni olisi jotenkin selvempää, että näille vuosittain toistuville olisi päähakemisto, jonne lisättäisi vuosittain alihakemistoja, siten homma pysyisi paremmin koossa. Mitä mieltä te muut olette?

Viestin otsikko: Re: Sitruunagallerian kuvat
ViestiLähetetty: 07.09.2009 01:55 
Käyttäjän avatar

Jooh vuosittain toistuvat miitit voisi tosiaankin koota omaan kansioonsa. Tuota itse hiukan kanssa mietin, kun tuota Geesumiitti-albumia tein? Päätin kuitenkin tehdä oman uuden albumin, tuossakin on hiukan hullua se, että muiden kuva-albumit jääkin sitten sille viimeiselle sivulle, eli siis minun olis pitänyt alkuun luoda albumi miitille, ja sitten oma alialbumi kuville?

Noh näitä voinee korjailla jälkikäteenkin, jos yleinen mielipide on samaa mieltä?

Poissa

ViestiLähetetty: 07.09.2009 21:57 
Käyttäjän avatar

Se vaan että ne palstalle linkitetyt kuvat ei sitten enää toimi kun niitä siirtelee, joten kovin vanhoja kansioita ei kannattane alkaa siirtämään uusiksi.. Samoin liian syvä puurakenne "piilottaa" kuvien ja tapahtumien määrän. Sätkätapahtumille loin oman kansion, oisko pitänyt laittaa "kovakatot"kin erikseen? Kuva

2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa

ViestiLähetetty: 07.09.2009 23:16 
Nii jos on linkittänyt... mutta mä en ole joten järjestelin omia kansioita uudelleen. Pian mun kai pitäis alkaa poistaa vanhemmasta päästä..
Rupesi vaan mietityttämään, että noita miittikuvasivuja alkaa pian olla monta sivua, mutta onko silläkään lopulta väliä, kuviahan nää vaan... 8-)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ]