Jos joku nyt haluaa ymmärtää tahallaan väärin, että olisin toivonut jonkun tulevan raiskatuksi niin saa minun puolestani ajatella ihan kuin huvittaa. Jos vaivautuu lukemaan ja ymmärtämään kirjoituksen oikein niin tyhmempikin suvakki kyllä huomaa eron toivomuksen ja pohdinnan välillä.
Sitä saa mitä tilaa, koskee myös cikattia. Sen kummemin häntä sormella osoittamatta. Toivon kylläkin sekä hänen että muidenkin läheiset saavat kulkea rauhassa kaduilla, mutta todistettavasti riski joutua rikoksen uhriksi "naispuolisilla" on viime aikoina kasvanut huikeaksi ja tekiäksi todetaan yhä useammmin juuri nämä suvakkien tänne toivomat raukat.
Minua ei hetkauta pätkääkään esim dr holzgaugen tai muidenkaa tyhmittelyt. Jos joku haluaa olla niin idiootti, että haalii tänne puoli maapalloa roskaväkeä, niin ei se tarkoita että enmmistö kansasta olisi samaa mieltä, eikä siinä tyhmittelyt auta. Kyllä ne kulut maksetaan meikäläisten verorahoilla, sehän tässä eniten vituttaa kun suunapäänä suvakit holhoaa noita "sotaorpoja" ja samaan aikaan ei mikään raha riitä omien köyhiemme auttamiseksi.
Hallitus näpertelee mitä ihmeellisempiä rangaistuksia oman maan kansalaisille ja suvakit on turpa kiinni vaan mutta kyllä tänne toivotetaan tervetulleiksi kaikki vinkuintiasta ym saapuvat lusmurit.
Olen tässä aiemminkin kysynyt, että mistä ne rahat otetaan kun elätetään kymmeniä tuhansia pakolaisia ? joku suvakki voisi kerrankin antaa konkreettisen esimerkin tavasta jolla nuo kustannukset katetaan. Kannatta kysyä eläkeläisiltä, työttömiltä, ja erityisesti pienipalkkaalojen tekiöiltä, mikä hemmetin oikeus Sipilällä ym on yhtäkkiä alkaa elättämään puolta maailmaa.
Nakkilan mies varmaan osaa kertoa prosentit paremmin, kun tuntuu hallitsevan matematiikkaa