Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 4/4 [ 88 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kataisen palkka on 27953euroa.
ViestiLähetetty: 11.01.2016 17:51 

Aika monesta meistä löytyy se pieni Himanen ,kun tulee toisten ihmisten rahat puheeksi.Palkkojen nostot on nykyään kätevästi ulkoistettu erillaisille palkkiotoimikunnille,sitten sanotaan:En mä voinut mitään kun mun palkka nousi.Onneksi ainakin nykyinen pääministeri osaa laskea kiitettävästi ja tietää miten ydinvoimala toimii.Katainen ei tietääkseni kirjoittanut fysikkaa eikä lyhyttä matikkaa(päättöarvosana lukiosta 6).Eu antoi hänellekkin vain muruja sillä miljardimäärällä euroja, mitä hän kantoi/kärräsi sinne Kreikkaan.

Poissa

ViestiLähetetty: 11.01.2016 17:56 

Noo ei ossoo toi Tsipitipiläkään oikein hyvin tota matikkaa...............teoistaan päätellen ja valtionvarainministeri samma här käteinenhän on oikein opettajasmies.

C5 1,8 Break -03 Peugeot Expert TD -00 Honda GL1800 -08 edesmenneet 2CV4 -72 2CV6 -82 Peugeot Satelis 500 -08
Poissa

ViestiLähetetty: 11.01.2016 18:21 

Ei sillä ainakaan ole useiden muiden kepuleiden tapaan rikostaustaa.

Poissa

ViestiLähetetty: 11.01.2016 18:41 

rundvik kirjoitti:
Ei sillä ainakaan ole useiden muiden kepuleiden tapaan rikostaustaa.

Viittaatkos kepuleilla puolueeseen tai johonkin muuhun kepulikonsteja käyttäneeseen ryhmään, joskus oli netissä lista kansanedustajista joilla on rikostuomio ja kaikki puolueet oli aika tasaisesti edustettuna, aika tavoin kaikki alatkin löytyi, murhia ja tappoja ei tosin nykyajalta. (ja mutuna luulisin että normaalikansaa enemmän tuomioita on kansanedustajilla?)

En oikein tiedä mitä EU:n elimet tarkemmin tekee j mikä on niiden suhde kotimahan ja ulkomaille, mutta sluulisin ettei Suomen komissaarin tarvitse puhua minkäänlaista venäjää EU-parlamentissa, ehkä sitten jos olisi valittu puna-armeijan komissaariksi?

Poissa

ViestiLähetetty: 11.01.2016 18:46 

Juuri noin ja Venäjää sentakia että pysyttäisiin joskus edes hiukan Paasikiven linjalla.

Poissa

ViestiLähetetty: 11.01.2016 19:49 

Vähän aatteellinenhan tämäkin julkaisu on mut miten se devalvaatio auttaa jos kotimainen kysyntä tuo 80% työpaikoista?
http://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/3487416-kotimainen-kysynta-ja-asuntorakentaminen-selittavat-suomen-ja-ruotsin-talouseron

Itse olen tosin vientiteollisuuden palveluksessa :mrgreen: monikos tekee tavaraa Kiinaan? tai Japaniin :mrgreen:

Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa

ViestiLähetetty: 11.01.2016 19:52 

Ite oon ollut yrityksessä joka teki ja tekee edelleen myös muualle.

C5 1,8 Break -03 Peugeot Expert TD -00 Honda GL1800 -08 edesmenneet 2CV4 -72 2CV6 -82 Peugeot Satelis 500 -08
Poissa

ViestiLähetetty: 11.01.2016 20:39 
Käyttäjän avatar

Asiasta aivan kolmanteen. Tuolla aikaisemmin otin käyttöön termin X, jolla en sitten, pari kertaa tekstiä muokattuani, viitannut mihinkään. X:stä muistui mieleen teekkari tasoinen, urheiluaiheinen, JÄYNÄ. Tositapaus.

N. 10 vuotta sitten, en muista tarkemmin, Jukolan Viesti-suunnistuskilpailu järjestettiin Anjalankosken Sippolassa. Olin poikieni kanssa katsomassa suurta urheilujuhlaa kesäkuun alkuyöstä, ja hämmasteltiin valtaisaa markkinameininkiä. Venlat juoksivat juoksunsa, ja klo 23 oli päälähtö. Benefon testasi silloin paikannusjärjestelmäänsä, tutustuin laitteisiin heidän teltallaan, sen muistan hyvin. Katseltiin päälähtö, kuinka tuhannet nuoret miehet ryntäsivät metsän suojaan. Poikia alkoi jo vähän palella, ja lähdimme kävelemään parin kilometrin matkaa parkkipaikalle. Kenttäkuulutukset kertoi tilannetta, ja auton radiosta loput. Ensimmäinen vaihto lähestyi. radiokuuluttaja innostui: Nyt on jo ensimmäinen juoksija saapumassa vaihtoalueelle, en vielä näe hänen kilpailunumeroaan, onko hän tiomilanin... vai kalevan rastin viestinviejä... numero 537... nyt saapuu kalevan rastin mies aivan kintereillä tiomilan, 150 m ovat kärkeä jäljessä...5377 hetkinen (selaa papereita) ...täydellinen yllättäjä X1:n ensimmäinen viestinviejä vaihtaa nyt...toisena kalevan rasti ja aivan kannassa kolmantena tiomilan.

Haastatellaanpa ekan jakson voittajaa (en muista nimeä) Onneksi olkoon! Olitte täydellinen yllättäjä, miten osuus meni?

Joo kiitos kiitos. Ei tämä nyt itsellemme niin yllättävää ollut, tähänhän on koko vuoden harjoittelu tähdännyt.

-Entä tuo teidän joukkueenne , X1 on tähän asti ollut aivan tuntematon?

Me olemme hieno tiimi, olemme harjoitelleet jo vuosia yhdessä. Ja on todella mahtavaa olla suunnistamassa eks yksissä, vaikka missasinkin tossa matkalla pari rastia... :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 17.01.2016 10:22 

MS: Entä miltä palkankorotus näyttää suomalaisten näkökulmasta, kun täällä kaikkia pyydetään kohtuullistamaan palkkaansa?

JK: Minä ehkä katson asiaa siitä näkökulmasta, että EU:n pitää olla uskottava EU-kansalaisten silmissä. Palkkataso vaihtelee 28 jäsenvaltiossa paljon, ja minusta on hyvä, että EU-komission sisäistä kuluharkintaa on tehty enemmän kuin aikaisemmin. Se on myös se linja, jota ajoin entisessä tehtävässäni. Se on tietysti hankalaa, mutta niin kaikki jäsenmaatkin tekevät. Säästää pitää silloin, kun veronmaksajien ajat on vaikeita

Lähde Yle;Jyrki Kataisella ei mene kysymys perille,ei sitten millään.

Poissa

ViestiLähetetty: 17.01.2016 16:47 
Käyttäjän avatar

Politiikkaan kaivattaisiin enemmän ihmisiä jotka ovat valmiita kyseenalaistamaan nykyisen tavan tehdä asioita ja muuttamaan sen silloin kun se on tarpeellistä. Nykypoliitikot ovat pääasiassa sellaisia joiden päämääränä on pyrkiä itse menestymään nykysysteemissä ja sen menestyksen edellytyksenä on ettei mitään perustavanlaatuisia muutoksia (ainakaan kansan vaatimia) edes pyritä tekemään. Jyrki on hyvä esimerkki tästä.

C5 HDi 240 Tourer
Poissa

ViestiLähetetty: 17.01.2016 17:31 

Mitäs kansa on halunnut eikös se oo kansan demokraattisilla vaaleilla valittu edustajamme kai olet äänestänyt?

Poissa

ViestiLähetetty: 17.01.2016 20:57 
Käyttäjän avatar

kaselin kirjoitti:
Mitäs kansa on halunnut eikös se oo kansan demokraattisilla vaaleilla valittu edustajamme kai olet äänestänyt?

Vaalilupaukset on tehty rikottavaksi. Lopuista pitää huolen puoluekuri. Käytännössä päätökset tehdään sen mukaan mitä päähallituspuolueen johto on asiasta mieltä. Eihän sitä nyt passaa hallituksen rivejäkään heikentää sillä että lähdettäisiin sooloilemaan.

Ja olen äänestänyt, mutten näitä oman edun tavoittelijoita jotka pääsee läpi vaaleista toiseen. Mulle pääasia on se että ääneni saa ehdokas joka ajattelee asioista kuten minä - ei se pääseekö hän todennäköisesti läpi vai ei.

C5 HDi 240 Tourer
Poissa

ViestiLähetetty: 17.01.2016 22:15 

Pahinta mitä nyt annettaisiin näille ongelmille tehdä,olisi antaa valtaeliitin korjata tekemänsä virheet.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 4/4 [ 88 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4