Itse itselleni vastaten: Parani kiristämällä. - Apusimpukka irti (mahtu irtoamaan kun etusuoja on irti ja löysäs vähän ohjausakselin pulttia hammastangolta. Ei tarvi irrottaa akkua ja telinettä) - purkaantuu yläpuolelta, vaatii hyvän tampin tai erikoistyökalun (Ulkokierteillä oleva holkki)
Omani purin, putsasin, laitoin uudet vaseliinit ja kasasin taas. Laakerointi oli kyllä kärsinyt jo, mutta sai siitä toimivan "tähän hätään". Laakerin sisäkoolina toimii akseli, ulkokooli irrallinen. Ihan huomiona semmoinen asia, että hammastangon paikoilleen kiristäville pulteille tehdyt reiät menee läpi rakenteen rungon ja näin ollen reikiin suhuuteltavat aineet pääsevät myös laakereille.
DS7 eTense 4x4 300 - 2020 ID 20 D super - 1971 B11 Normale - 1955
|