Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: XM hydrauliikan vianetsintäohjeita kaivataan
ViestiLähetetty: 09.09.2009 13:21 

Viestit: 214
Paikkakunta: Kauniainen
Kyseessä V6 ja kakkossarjalainen. Päävaraajan venttiili napsuu 3-4 sekunnin välein ja ajossa oikein kuulee kuinka pumppu rouhaisee painetta lisää. Vaihdoin pumpun, varaajapallon ja varaajapallon rungon koska ne nyt vain sattuivat olemaan käsillä edellisestä puretusta XM:stä. Mielenkiintoista oli, että kun olin vaihtanut varaajapallon rungon niin napsunta harveni puoleen minuuttiin kunnes aamulla tilanne oli entisenlainen. Kun moottorin pysäyttää niin takapää vajoaa aika hitaasti: kahvit ehtii juoda ja tuskin havaittavaa laskua.
Itse ongelma sinällään on sivuseikka koska haluaisin noin yleisellä tasolla tietää mikä olisi hyvä tapa alkaa selvittämään ohivuoto-ongelmaa. Siltähän tämä näyttää, vai ??

Ajattelin tulpata diravi/jarrupallon jalasta yhden lähdön kerrallaan ja sitä kautta selvittää karkealla tasolla ongelman suuntaa. Onko järkee? Vai kannattaako LHM-pöntöstä tsekata paluupuolen letkut yksi kerrallaan mistä tulee reippaammin nestettä ? Mitä tarkoittaa reippaammin ? Laitanko läpinäkyvän putken pätkän vai mitä ? Kertokaapa kokemuksia.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM hydrauliikan vianetsintäohjeita kaivataan
ViestiLähetetty: 09.09.2009 13:51 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1203
Paikkakunta: Ilmajoki

Profiili WWW
Varmistu päävaraajan ja jarruvaraajan paineesta- ne ensin täyteen.


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: