Tuossa on tullut itse laitettu vahingossa auto kasaan siten, että siinä on "vihreät suuttimet", vaikka moottorinohjaus on mustien (sinisellä raidalla) suutinten kanssa käytettäväksi tarkoitettu.
Paljonkohan näissä suuttimissa on ruiskumäärissä eroa? Onko jollain tietoa, että rikkooko vihreillä ajaminen jotain, polttaako se venttiilit tai katin tai jotain pidemmän päälle? 10tkm tuo on jo näillä toiminut, meni katsastuksesta läpi ym., mutta onko tästä jotain muuten haittaa pidemmän päälle?
Auto on siis tuolla vanhemman mallin 1.4 8v tu3jp moottorilla alunperin, mutta vaihdoin siihen tuon uudemman mallin moottorin, jossa siinä oli vihreät suuttimet mukana ja ne sopivat johdoilleen suoraan, niin tökkäsin ne vaan kiinni epähuomiossa. Suuttimissa on erilainen liitin itsessään ehkä, mutta kun niissä oli se seuraava pala johtosarjaa mukana, niin sitten ne sopivat vanhemman mallin sähköihin kiinni sen kanssa. Moottorinohjaus on kuitenkin vielä tuosta vanhemmasta mallissa edelleen.
Olikohan OEM osa mikä pitäisi olla : CITROËN (1984E0)
ja nyt siellä on : CITROEN/PEUGEOT (1984G0)
Tuossa ne näkyvät Valeon koodeilla: 348001 ja 348002. Toisella sivulla näkyvät suuttimien mallit. Tarkoittaako tuo nyt, että niissä on erilainen ruiskukuvio vaan vai mitä tuo on ?
http://www.valeoservice.com/data/master ... df?rnd=167