Ensin vähän taustaa asian vierestä...
Sattui työtapaturma, pudota mötkhdin 3,7 metristä betonille turvalleni. Mutrumia kallossa, niskarangassa, rintarangassa, molemmissa käsissä, lonkassa. 7 päivää Töölön kirurgisella, 3 päivää Kuusankosken Aluesairaalassa. 12 tuntia leikkauspöydällä, lukemattomia röntgen- ja magneettikuvauksia. En edes tiedä, kuinka suurelle joukolle hoitohenkilökuntaa olen kiitollisuuden velassa nykykunnostani, varmaan lähemmäs 100 ihmistä on osallistunut hoitooni. Suuri Kiitos kaikille heille! Nyt olen kotona, sairaslomalla varmaan juhannukseen asti. Onneksi 1 sormi sentään kirjoittaa

Loput v8iat korjaantuvat itsestään, kun vain buranaa ja panacoddia riittää. Itse kuvittelen olevani ajokunnossa viimeistään huhtikuussa.
Mutta asiaan: Poikani oli hoitamassa asioita XM:lläni, kun koehuoneesta alkoi kuulua "höyryveturimaista"

kolinaa. Ja eipä aikaakaan, kun oikea etupyörä lukkiutui, ei pyöri eteenpäin. taaksepäin pyörii, voi peruuttaa koneellakin, mutta eteenpäin lukiutuu taas heti, vain oikea puoli. No, hinurilla kotiin, hinurikuski vahvisti havainnot. Takaperin helposti kyytiin, pois ei kirveelläkään. Auto nyt omassa pihassa, ja poissa liikennekäytöstä.
Kuulostaisiko vetoakseli-, vai tasauspyörästö vialta? :roll Vai kokeilenko buranaa