|
Kirjoittaja |
Viesti |
Raatokalle
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 31.01.2016 22:59 |
Viestit: 136
|
jkaija kirjoitti: Itse käytän 32bit Win 7:aa. Ja hyvin toimii. Eli noi uudemmat versiot eivät enää tarvi sitä win xp:tä. Noniin, nyt kun sain pitkän taistelun jälkeen läppärin tunnistamaan XP:n levyn, niin tuo onkin hyvä tietää. Uudemmat versiot, eli olettaen 7.57 lukeutuu näihin? Pitäisiköhän sittenkin vielä lyödä Win 7 takaisin, olisi ainakin modernimpi alusta. Sitten vielä yksi aloittelijan kysymys. Omassa paketissa tuli kaksi levykettä, ensimmäinen sisältää lexia3+pp2000 ohjelmistot, toinen diagboxin asennusohjelmiston. Riittääkö siis pelkkä lexia3, vai pitääkö myös diagbox ja onko asennus järjestyksellä väliä.
|
|
|
|
 |
exso
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 08.02.2016 23:28 |
Viestit: 32 Paikkakunta: Lohja
|
Mitähän teen väärin, kun en saa tätä Lexia / Diagboxia toimimaan, aina on tulos kun kytkee sen johdon usb porttiin: tuntematon laite joka on vikatilassa, yms. ja diagbox sanoo, että kytke VCI, olen nyt asentanut sen kolmeen XP koneeseen, kahdessa uusi tyhjä kiintolevy, ja yhteen win 7 koneeseen, siinäkinaloitettu tyhjällä kiintolevyllä, kaikissa sama tulos, voisiko se VCI olla jo valmiiksi hajalla? Alibaban, noin 60€ maksanut paketti..
|
|
|
|
 |
avbx
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 09.02.2016 01:06 |
Viestit: 1128
|
Actian usb-ajurit puuttuu. Cd:llä on interface install, joka ajetaan ensin ja sitten tökätään usb kiinni. windows kysyy asennetaanko ajurit, siihen vastataan että yes. Jotenkin noin. Levyllä on kyllä asennusohjeet.
BX 1.9 Gti 16V, BX 1.6 Gti, Xantia 1.6i SX berline, C5 2.0 SX Break, Berlingo 1.6 Multispace
|
|
|
|
 |
Plösöilijä
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 09.02.2016 06:28 |
Viestit: 738
|
Juu tuubissa on asennusohjeita.
Pösö Expertti 1,9 TD 2000@ Fiat Scudo 1,6 Multijet -08 #€
|
|
|
|
 |
yason
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 20.02.2016 21:57 |
Viestit: 1220 Paikkakunta: Turku
|
yason kirjoitti: - ECU:un en saanu yhteyttä jostain syystä. RPO-numeron sain suunnilleen oikein, kun pimeässä kännykän valossa penkillä istuen sitä koitin hamuta. Tsekkaan vielä RPO:n seuraavalla kerralla, mutta olisko tossa ECU:n käpistelyssä jotain ongelmaa 7.02:n suhteen? Täytyy vielä kokeilla 7.57:n kanssa. Ei kyllä uskois, ettäkö C5 -03:n ECU:un ei pääsisi käsiksi ilman 2010-luvulla tulleita päivityksiä... Ei päässyt 7.57:llakaan moottorin ECU:un, kunnes tajusin kokeilla moottori käynnissä. Ilmeisesti tää on oikea proseduuri, koska pienen softanitkuttelun jälkeen pääsin oikein arpomallani moottorityypillä eteenpäin ja sain vikakoodilistan ja ECU:n eri parametrit nätisti ruudulle. Eikö moottorin ECU:ssa ole virtaa ollenkaan, jos moottori ei käy? Vai onnistuinko vaan sattumalta saamaan yhteyden sinne päin, kun oli moottori käynnissä? Miten perus OBD-lukijani sitten osaa kaivaa vikakoodit ECU:lta moottori sammuksissa? yason kirjoitti: - ECU-valikosta löytynee sitten parametrit, joista näkee esim. bensatrimmit ja lambda-arvot yms? Muualta en löytänyt noita vielä. Saako Leksalla tallennettua noista (tai muista parametreista) ajossa logia, jotta voisi jälkeenpäin tuumailla kaikkea auton sisällä tapahtunutta jälkikäteen? Osaako joku auttaa tässä? Jotain ruutuja voi tallentaa Lexan viiteen muistipaikkaan (jotka voi ylimmäisen päävalikon kautta tallentaa, printata ja nollata) ja freeze framet Lexa osasi näyttää (ainakin osittain?) moottorinohjauksen vikakoodin päällä enteriä painamalla, mutta onko jotain live record -ominaisuutta olemassa? Esimerkiksi kännykkäni Torque Pro osaa tallentaa telemetriadataa livenä.
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 20.02.2016 22:24 |
Viestit: 7816 Paikkakunta: Eurajoki
|
Kyllä sinne ECUun ihan yhtäläisesti kuuluu päästä, oli käynnissä tai ei. Itsellä kävi joskus niin, että Lexian OBD-liittimestä oli painunut yksi, juurikin ECU-yhteyden käyttämä nasta sisään.
Lexian parameter measurement-valikosta saa tallennettua käyriä, ainakin kun valitset mitattavat arvot itse esivalittujen settien sijaan. Lopputuloksesta olen itse ottanut kuvakaappauksen, mutta eiköhän sen saa tallennettua tiedostoonkin jotenkin. Käyrät tulee näkyviin vasta kun valitset tallennuksen, muuten näkyy vain hetkelliset arvot. Näin muistelisin...
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
exso
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 21.02.2016 13:51 |
Viestit: 32 Paikkakunta: Lohja
|
No, en saanut sitä toimimaan, mielestäni ajurit on asennettu, mutta aina on windowsin mielestä tuntematon laite joka ei toimi oikein usb portissa, ja diagbox käskee kytkeä vci:n. No, jos se on valmiiksi hajalla..., tilasin nyt uuden: http://www.ebay.com/itm/321680259561toivottavasti se toimii.
|
|
|
|
 |
apixrv750
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 21.02.2016 15:03 |
Viestit: 74
|
Diagboxini toimii versiolla 7.60. Mutta, miten saisin päivitykset tuonne 7.82:een asti ajettua, kun boxi yrittää aktivointia vain netin kautta? Auttaako sen AWRoot\bin\fi\ hakemistossa olevan APPDIAG.sys -tiedoston kopiointi työpöydälle ja sitten palautus takaisin, jos se rupeaa pyytämään aktivointia vain netin kautta. Jotain teen taas väärin 
Citroen Berlingo 1.6 BlueHDi 100 S&S vm. 2015
|
|
|
|
 |
yason
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 28.02.2016 13:50 |
Viestit: 1220 Paikkakunta: Turku
|
Mikäs toi access code on, jota tiettyjen BSI:n asetusten muokkaaminen vaatii? Netin mukaan 03114 olis maaginen avain, jota kokeilen ens kerralla. Mutta mikä sen on tarkoitus olla? Onko se huoltamo- vai maa- vai maahantuoja- vai autokohtainen?
Koitin kikkailla mittaristovaloja toimimaan automaattisesti valoisuustunnistimen mukaan... Vinkkejä saa antaa.
|
|
|
|
 |
apixrv750
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 01.03.2016 18:44 |
Viestit: 74
|
No nyt pelittää Diagbox. Pienestä oli kiinni.
Citroen Berlingo 1.6 BlueHDi 100 S&S vm. 2015
|
|
|
|
 |
IlDuce
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 17.03.2016 15:23 |
Viestit: 2
|
Ei aktivoidu ei. Samalla kaapelilla ja samalla softasetillä on ennen onnistunut. Jostakin syystä, suuressa tyhmyydessäni tuhosin asennuksen ja nyt on ongelmia. On kokeiltu WIN7 32-bit ja XP SP3 VirtualBox asennukset. Asennus aloitettu siis versiolla 7.01 ja siihe jääty. Firewall ja virustorjunta poissa. Miten verkko, pitikö olla päällä vai poissa ? Asennuksen aikana/aktivoitaessa ? Kaapeli kiinni asennuksen aikana ja VirtualBoxiin ajurit asentuneet (tarkistettu InterFace chceckerillä). Mitähän menee pieleen ?
Ajattelin laittaa tuon myyntiin koska interface on 963830 B eli Peugoet ja etsiä Citroen interfacen ?? malli ? Eli ensin varmistus että kaikki pelaa ja vasta sitten myyntiin. Kaapelin tiedot Interface Checkerin mukaan kuvassa.
Liitteet: |

Lexia Interface.JPG [ 44.05 KiB | Katsottu 22710 kertaa ]
|
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 17.03.2016 15:34 |
Viestit: 7816 Paikkakunta: Eurajoki
|
Kyllä mä juuri 7.01:n asensin VirtualBoxin XP SP2:lle ilman nettiyhteyttä ja koko interfacea, palikka kiinni vasta sitten kun menin autolle testaamaan.
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
IlDuce
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 17.03.2016 16:51 |
Viestit: 2
|
IlDuce kirjoitti: Ei aktivoidu ei. Samalla kaapelilla ja samalla softasetillä on ennen onnistunut. Jostakin syystä, suuressa tyhmyydessäni tuhosin asennuksen ja nyt on ongelmia. On kokeiltu WIN7 32-bit ja XP SP3 VirtualBox asennukset. Asennus aloitettu siis versiolla 7.01 ja siihe jääty. Firewall ja virustorjunta poissa. Miten verkko, pitikö olla päällä vai poissa ? Asennuksen aikana/aktivoitaessa ? Kaapeli kiinni asennuksen aikana ja VirtualBoxiin ajurit asentuneet (tarkistettu InterFace chceckerillä). Mitähän menee pieleen ?
Asennus tehty USB-tikulta. Kiintolevyltä asennettunahan ei toimi ? Pitääkö kuitenkin ajaa CD/DVD:ltä ?
|
|
|
|
 |
ds-jekkeri
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 18.03.2016 01:40 |
Viestit: 2666
|
IlDuce kirjoitti: IlDuce kirjoitti: Ei aktivoidu ei. Samalla kaapelilla ja samalla softasetillä on ennen onnistunut. Jostakin syystä, suuressa tyhmyydessäni tuhosin asennuksen ja nyt on ongelmia. On kokeiltu WIN7 32-bit ja XP SP3 VirtualBox asennukset. Asennus aloitettu siis versiolla 7.01 ja siihe jääty. Firewall ja virustorjunta poissa. Miten verkko, pitikö olla päällä vai poissa ? Asennuksen aikana/aktivoitaessa ? Kaapeli kiinni asennuksen aikana ja VirtualBoxiin ajurit asentuneet (tarkistettu InterFace chceckerillä). Mitähän menee pieleen ?
Asennus tehty USB-tikulta. Kiintolevyltä asennettunahan ei toimi ? Pitääkö kuitenkin ajaa CD/DVD:ltä ? Pitää olla fyysinen asema tai sitten ISO-image mountattuna virtuaaliseksi asemaksi. Setupin ajamalla tikulta ei tahdo installoitua, Diagbox nuuhkii asennuksen aikana ja käynnistyksen hyvinkin tarkasti kaikenlaista rauta-ja konfigurointitietoa koneesta.
Miehellä on elämässään yksi suuri valinta; harrastaako huonoja naisia vai huonoja autoja.
|
|
|
|
 |
yason
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 18.03.2016 17:05 |
Viestit: 1220 Paikkakunta: Turku
|
yason kirjoitti: Mikäs toi access code on, jota tiettyjen BSI:n asetusten muokkaaminen vaatii? Netin mukaan 03114 olis maaginen avain, jota kokeilen ens kerralla. Mutta mikä sen on tarkoitus olla? Onko se huoltamo- vai maa- vai maahantuoja- vai autokohtainen?
Ilmeisesti vaan jokin mielivaltainen "mees vi**uun siitä ny" -koodi pelkästään sitikoille. Noh, 03114 toimii, joten sama se  yason kirjoitti: Koitin kikkailla mittaristovaloja toimimaan automaattisesti valoisuustunnistimen mukaan... Vinkkejä saa antaa. Tätä en ole saanut toimimaan. Brightness sensor on ja kytketty päälle. Mittaristovalojen ohjaus säädetty valoisuustunnistimelta. Mutta ei? Knäääh! Lisäksi laskin auton referenssikorkeuden vähän alemmas ohjelmallisesti, ja mielestäni menee pehmeämmin pienten kuoppien yli. Hirveetä säätöä, kunnes keksin logiikan. Olisko etupää nyt 118 steps ja takapää 108 steps tai jotain, hiukan alempana kuiteski kuin ne default-arvot 128/120. Lisäksi löysin "Presence of air pump" -option! Mulla tuo turhake on pari kertaa vuodessa suoltanut jotain virhekoodeja, joten otin koko paskan pois päältä. Toivottavasti on nyt hiljaa ja toivottavasti kyse oli myös samasta vimpeleestä, eli siitä, minkä olen oppinut tuntemaan nimellä "secondary air pump". Leksailu jatkuu taas joku päivä.
|
|
|
|
 |
Xantippa
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 18.03.2016 20:18 |
Viestit: 1709 Paikkakunta: Kuopio
|
Ilmeisesti siis C5 X7 sulla noista jousituksen arvoista päätellen? Eikö mittarivalojen kirkkaus muutu sen mukaan onko ajovalot päällä / valoisuus muuttuu? Ootko kokeillut muuttaa mittarivalojen kirkkautta eri tilanteissa, sillä se on säädettävissä kussakin tilanteessa omaan makuun sopivaksi? Periaatteessa siis lienee mahdollista että sopivasti säädettynä näyttää siltä ettei mittarivalaistus reagoi valoisuuteen. Sammuuko ratin ja keskikonsolin nappien valot kuitenkin kirkkaassa valossa?
C5 HDi 240 Tourer
|
|
|
|
 |
yason
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 19.03.2016 10:08 |
Viestit: 1220 Paikkakunta: Turku
|
Xantippa kirjoitti: Ilmeisesti siis C5 X7 sulla noista jousituksen arvoista päätellen? Eikö mittarivalojen kirkkaus muutu sen mukaan onko ajovalot päällä / valoisuus muuttuu? Ootko kokeillut muuttaa mittarivalojen kirkkautta eri tilanteissa, sillä se on säädettävissä kussakin tilanteessa omaan makuun sopivaksi? Periaatteessa siis lienee mahdollista että sopivasti säädettynä näyttää siltä ettei mittarivalaistus reagoi valoisuuteen. Sammuuko ratin ja keskikonsolin nappien valot kuitenkin kirkkaassa valossa? C5-I on mulla. Mittarivalot pysyvät pimeänä, kunnes laitan viiksikytkimestä ajovalot päälle, mikä sytyttää ne. Samalla keskikonsolin ja ilmastoinnin yms. valot himmenevät hiukan. Ja kun ajovalot sitten ovat päällä, mittaristovalot ovat aina samalla kirkkaudella: olen säätänyt ne siten, että eivät juuri auringonvalossa näy, mutta hämärällä säällä ja tunnelissa niissä on riittävästi kajastusta, että erotan viisarit yms. ilman, että ne kuitenkaan häikäisevät silmiä. Kun säädin automaattisen kirkkauden päälle, olettaisin, että esimerkiksi tunneliin ajaessa valot syttyisivät. Jos valoisuusanturin lukema määrää mittariston kirkkauden täysin (eikä vaan päälle/pois -kytkennän), niin tuotahan voisi kokeilla, että säätää valot kirkkaammalle ja katsoo, tapahtuuko mittaristossa mitään, kun laitan kättä tuulilasille anturin eteen ja sieltä pois.
|
|
|
|
 |
Xantippa
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 19.03.2016 15:15 |
Viestit: 1709 Paikkakunta: Kuopio
|
OK. Kolmoskorisessa lienee vielä erikseen valoisuusanturi sisustalle koska mittarivalot ja ajovalot / päivävalot elää hieman omaa elämäänsä, eli eivät syty ja sammu ihan samaan aikaan. Ellei sitten tuo johdu siitä että ajovalojen päälläolo näyttää riippuvan myös siitä sataako vai ei...
C5 HDi 240 Tourer
|
|
|
|
 |
tk-
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 20.03.2016 10:49 |
Viestit: 24
|
Sisävalo vaihdekepin yläpuolella syttyy ja mittaristot himmenee kun valoanturi kytkee ajovalot päälle. Kun pyyhkijät on automaatilla ja alkaa pyyhkimään riittävän taajaan, kytketään nuo ajovalot ulkovaloisuudesta riippumatta, silloin ei tuo sisävalo ja mittarit reagoi.
|
|
|
|
 |
kimmoa
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 20.03.2016 18:02 |
Viestit: 169
|
Täälläkin olisi ongelmia, voisikohan joku auttaa.
Ostin tuon pällinlevitysvehkeen pari, kolme vuotta takaperin ja silloin sain yhteyden sekä omaan C5:een ja kaverin Xsara Picassoon (1.8 bensa). Nyt on tuttavapiiriin ilmestynyt elämänkumppanin kierrättämisen takia uusi sitikka ja omaakin olisin halunnut peukaloida. Otin saman koneen, jolla tuota aikanaan käytin ja yritin. Koneessa on 32-bittinen xp+SP2 (luulisin että on 32, koska ei ainakaan järjestelmätiedot sano että olisi 64). Ohjelmat oli mennäpäiviltä valmiina koneessa. Lopputulos on että sanoo, että autoon ei saada yhteyttä.
Löysin toisen tietokoneen nurkista (vanha paska mutta täällä nyt on paskaa kaikki muukin paitsi kusi) jossa oli linux. Asensin tuon saman XP:n siihen. Sitten 3-4h lexia-asennusta. Lopputulos on että sillä ei saa autoon yhteyttä.
Otin uudelleen ekan koneen hyllystä ja koetin eri usb-portteihin. Lopputulos, mistään niistä ei saa autoon yhteyttä.
Latasin netistä jonkun scaryinvestorin vaimikäsenyoli testerin, jolla tutkitaan tuo auto-tietokone -yhteys sikäli kun olen ymmärtänyt. Yhteys kyllä löytyy ja ruutuun palaa numeroita. Joku numero oli 4.2.4. Mitä näistä voi päätellä?
ON tuo kyllä työllistävä tapaus. Mutta mitäpä muuta voi odottaa jos kinuski kopioi ranskalaisen softan. Kummatkaan eivät vaikuta erityisen lahjakkailta teknisten laitteiden suhteen.
Onko ylivieska-tampere -välillä joku jolla olisi toimiva ohjelmistopaketti ja ajurit koneessa? Voisinko ohimennen käydä tuon oman laitteeni kanssa että pystyttäisiin toteamaan, onko se rikki?
Onko kellään mitään yksinkertaisia ohjeita, miten tuon kanssa voisi edetä?
|
|
|
|
 |
Kaapelimies
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 20.03.2016 19:59 |
Viestit: 2644 Paikkakunta: Päijät-Häme
|
kimmoa kirjoitti: Onko ylivieska-tampere -välillä joku jolla olisi toimiva ohjelmistopaketti ja ajurit koneessa? Voisinko ohimennen käydä tuon oman laitteeni kanssa että pystyttäisiin toteamaan, onko se rikki? No onhan tässä ihan matkan varrella, Hollolassa..  Tosin ei ole ihan tuorein vekotin, en ole yrittänyt sillä uudempia kuin -04.
2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 20.03.2016 20:37 |
Viestit: 7816 Paikkakunta: Eurajoki
|
Mulla on ainakin aina ollut sellainen, että kun Diagboxissa on valittu malli ja laite lukenut VINin, pitää USB käyttää irti ennen kuin valitsee Lexian. Muuten Lexia herjaa ettei saa yhteyttä laitteeseen.
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
kimmoa
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 20.03.2016 20:44 |
Viestit: 169
|
En käytä diagboxia vaan lexia 345:ttä suoraan ikonista, joka tulee työpöydälle. Keltasella pohjalla punaiset sitikan viikset. USBn irtirepiminen missään tilanteessa (+takaisinlaitto) ei vaikuta yhtään mihinkään. Aiemmin tuo pelasi ilman kommervenkkejä. Onko noita mennyt rikki? Laite on ollut vuosikaudet pussissa, eikä siihen ole koskettukaan. Rikkoutuminen tuntuu aika oudolta vaihtoehdolta.
|
|
|
|
 |
Teuski
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 20.03.2016 21:08 |
Viestit: 7816 Paikkakunta: Eurajoki
|
Elektroniset laitteet hajoaa aina, joskus nopeammin ja joskus hitaammin  Naksuuko se laite? Onko sulla diagboxia tai eri ajureita kokeiluun? Vähän asian vierestä: Renun CLIP on siitä erikoinen, että sen pitää olla autossa kiinni että edes tietokone tunnistaa laitteen...
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
|
|
|
|
 |
kimmoa
|
Viestin otsikko: Re: Kiina-Lexian asennus ja käyttö kikkoineen Lähetetty: 21.03.2016 11:15 |
Viestit: 169
|
Leksia naksuu kun yhteyttä yritetään ottaa. Samoin siinä palaa vihreä valo kun laite on kiinni tietokoneessa. Mukana tulleilla levyillä on diagbox 6.01. Netistä löytyy nyt latauslinkkejä jopa yli 7-versioille. Toimivatko nuo vielä saman laitteen kanssa? Kannattaako ohjelmat päivittää uudempaan, jos vaikka niillä toimisi? Laitteessa on numero 9780.z5 ja toisella puolella actia-nimen alla teksti PSA XS Evolution ja lisäksi väite, että olisi tehty ranskassa.  Tietokoneiden usbit ainakin toimivat, sillä usb-muistit ja wlan-tikut toimivat ongelmitta. SIeltä ei ainakaan vika löydy. Mitä tarkoitat noilla erilaisilla ajureilla? Mikä tarttis ajurin ja mistä niitä voi saada?
|
|
|
|
 |
|
|