Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 2/2 [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: R.I.P. Volvo markkanen
ViestiLähetetty: 17.03.2016 12:41 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
kulkuri kirjoitti:
Kuinkahan paljon citroenillä liikkuneita Markkasia löytyy, mulla ei tule mieleen kuin että Peter Fryckman jäi kiinni BX:n ratista.

tiedetäänkö muita

Mistäpä luulet Traction Avant:in "liikanimen" Gangsteri-Sitikka tulleen..? :lol:

Ei vissiin meillä, mutta tuolla muualla, tarinoiden mukaan ne oli suosittuja mm. hyvine ajo-ominaisuuksien takia, soveltuivat kivasti pakoautoiksi...

Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa

ViestiLähetetty: 17.03.2016 18:55 

Kulkurille vastailen mitä minulle on tullut vastaan. Kun olen vanha voin muistella vanhoja. Silloisen interpolin listoilla liikkui suuret kalat eniten Sm:llä seuraavana Cx prestige, sitten Alfa Romeo ja oli siellä muutana sen aikainen suurikoneinen MB. Elettiin 70 lukua. :geek:

Poissa

ViestiLähetetty: 19.03.2016 01:45 

olli__o kirjoitti:
simpa kirjoitti:
En puolustele Markkasen rikollisia tekoja , mutta haluaisin sanoa jotakin. Hän toi lukuisia pankkien turvallisuuspuutteita esille demonstraatioitensa puiteissa. Hän ei syyllistynyt väkivaltaan ainakaan näissä pankkiryöstöissä. Jos häntä verrataan vaikka epäonnistuneisiin poliitikoihin ja lakeihin, viittaan vaikka Yleisradion jakeluverkon, Fortumin sähköverkkojen ja Kemiran lannoitteiden myyntiin , niin ei tämä Markkanen ollut siinä suhteessa edes kovin vahingollinen yleiselle järjästykselle ja yhteiskuntarauhalle.

Eikös nuo olleet kuitenkin aseellisia työstöjä, toki itse kertoi myös olleensa kohtelias ja ainakin hotelliryöstön yhteydessä löytyy tuollainen "ia ja muun muassa hotellin eteisvahtimestarin haavoittaminen ampuma-aseella hotelliryöstön yhteydessä" mutta varmaa ampui ystävällisesti ja kohteliaasti (tai aika kultaaa muistelut)

En ymmärrä sitä että rikollista kehutaan siksi että paljastaa turvallisuuspuutteita suojauksissa, ihan samoin voi sanoa: muksautin tyyppiä turpaan nakkikioskijonossa, olen siis melkein sankasi, kun osoitin että hänellä on puutteita suojauksissa.

Aika monet rikolliset varmaan rauhoittuu eläkeiässa (ei ehkä psykopaatit ja seksuaalirikolliset), muistan vaikka muita herrasmiehiä ja MArkkasen naapureita Kakolasta "kanaali-koskinen" ja Jesse Janhunen ovat vähän nuorempia, mutta en vielä noita herrasmiehiksi kutsuisi, ehkä kuoleman jälkeen...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Lauri_Janhunen
https://fi.wikipedia.org/wiki/Jarmo_Koskinen_(surmaaja)

Vedän kommenttini takaisin , koska en halua loukata ketään ,enkä halua jakaa keskustelua.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2