Automaatissa on kaksi öljynpoistoproppua. Toinen ö-pohjan takaosassa, toinen vetoakseleiden kohdalla vetopyörästön alla.
Molempiin käy 6mm kuusiokoloavain. Proput vai auki ja vati alle.
Katso samalla öljyn väri ja onko siinä metallinhohtoa tai haiseeko se palaneelle.Niistä voi päätellä paljon laatikon kunnosta.
Tasainen rusehtava öljy on hyvän merkki.
Sitten proput kiinni, ja öljytikun reiästä moottorin päältä uudet öljyt sisään, kaada ensin 2,5l.
Auto käyntiin, käytä vaihdevipua jokaisen vaihteen kohdalla hetki, sitten vaihde vapaalle auto käynnissä, tarkista öljytikusta ö-taso.
Pitäs olla pallojen välissä, mieluusti yläpallon kohdalla. Lisää tarvittaessa.
Öljyksi käy esim. Mobilin ATF 220 automaattiöljy, muutkin vastaavat Dextron II luokan öljyt käyvät.
Näin muistelisin homman käyvän
ps. varaosia ko. laatikkoon (ZF 4HP14) saat tarvittaessa minulta
